Iako je Ferrari za ovu sezonu napravio veliki pomak sa svojom pogonskom jedinicom, ona još uvijek zaostaje za dominantnom Mercedesovom. Budući da se bliži trenutak kada će Scuderia morati uvesti novi motor, spremni su iskoristiti još razvojnih tokena kako bi njihovi agregati bili snažniji na VN Italije koja se vozi na brzoj Monzi. Međutim, šef momčadi Maurizio Arrivabene kaže da ne treba očekivati nikakve velike pomake:
“Radimo, ali u Monzi nećemo doći sa ‘super motorom’. Mogli bi potrošiti ponešto tokena, ali to će biti vrlo malo. Prema tome, nema smisla govoriti o super pogonskoj jedinici, nego samo o motoru.”
Ferrari se u Belgiji vratio na stari aerodinamički koncept zbog zahtjeva za niskim downforceom na stazi Spa-Francorchamps. Mercedes je unatoč tome bio uvjerljivo brži pa je Talijan svjestan Ferrarijevih šansi na domaćoj utrci.
“Znate vrlo dobro da su karakteristike Monze slične onima u Spa. One manje odgovaraju našem bolidu. To ne znači da ćemo bježati od borbe, pokušat ćemo dati sve od sebe, ali znamo da tamo nećemo biti najbolja momčad. Žao mi je jer je to VN Italije, ali želim biti realan. Neću varati navijače pa ću radije reći onako kako je. Kada bi mogli nekako izvaditi zeca iz šešira, bio bih oduševljen, ali nećemo biti referentna točka.”
Budimo realni, da nije mercedes usral tri utrke, moram spomenuti Monte Carlo gdje je Vettel došao do 2 mjesta ne bi vonjali dvije pobjede…., inače za direktnu pobjedu na stazi u direktnom obračunu nemaju šanse-
Arivabene ŽIVIO !
Ubi ovaj textbox na dnu stranice! 😛
Za razliku od McLarena, dosta realne i lijepe izjave od paštara! 🙂
Koliko se sjecam na pocetku sezone Ferrari je poceo sa slabijim motorom, pa su rekli da ce tek nova jedinica doc za nekih 4/5 utrka al vidim da nije bilo ništa od toga, a vjerovatno nece biti ni u Monzi. To samo mažu drugima oči. Ferrari jedino sto može to je da čekaju greške Mercedesa, što se i potvrdilo ove sezone.
Bravo Maurizio, to je pravi i pošten odnos prema navijačima i javnosti. Isto tako vjerujem da čini sve da vrati Scuderiu na vrh F1. Bravo, još jedanput.
Slazem se da je ovakav pristup za ferrari dobar. Trebao bi arai malo uciti. No sto ako cilj na godinu bude 4 pobjede, u 2017 isto tako, dode 2018 i ferrari opet ostvari par pobjeda. Onda ce dobiti nogu kao i njegovi prethodnici. Sve se svodi na dobre rezultate, ako ih nema mozes biti realan ili ne noga ti ne gine.
to je gledanje recimo pesimiste kojem je sa 1/2 čaše pića čaša uvik polu prazna 😉 ti si već prognozira njihovu budučnost 3 sezone unaprid .. u svakoj po 4 pobjede . a zašto ne bi čaša mogla bit polu puna pa npr 2017. ostvarit 5 ili 6 pobjeda ? osim toga u 2016. će bit 21 trka ferrari ostvari npr 4 pobjede , a ostale si zanemarija ? pesimistično gledanje nekoga kome je nick mclaren tooned i kosi se sa optimizmom araia . ako iz McLH pričaju da im je ova sezona “testna” ko kaže da 2016. neče bit… Read more »
E avalone…ali nemoj zaboraviti da mclh sad ima Prodromou-a…a newey vise nije toliko u f1…ako cemo bas detaljno pisati… 😉
Ne bi trebalo zaboraviti i to da ferrari 2016-e tek treba pokazati rad J.Allisona 🙂
Naravno da je moguć bilo kakav scenarij. Samo kazem da je ovaj pristup sada dobar al na kraju se rezultati gledaju. Obzirom koliko je mercedes jak sljedece godine nista od konkurencije. Vec se sad naklapa su pravila za 2017 preuranjena pa se i ona mozda odgode. A sto se aerodinamike tice, kratki nos kojeg svi kopirau, vjerujem i straznje krilo ce se krenuti koporati, sve je to meckino djelo i njih se kopira. Tako da njihov aerodinamicki odjel radi jako dobar posao. A sto se se mclarena tice to je propali slucaj, i trebat ce cudo da redovito bodove osvajaju.… Read more »
given2drive …. ako ćemo detaljno pisat onda ja detaljno ne mogu jer ne znam koliko je “duboko” AN u RB no češće ga je kamera pokazivala na pitwallu ili tu negdje 😉 osim toga F1 je “vražija” , uvuče se pod kožu … primjer ti je slavni rory byrne . otiša 2006. sa MS , vratija se 2012. sa 68 i sad sa 71 još uvik je tu ka mentor resti . adrian je 15 godina mlađi ( 56 ) , već se “borija” sa byrnom i vjerovatno bi “borba” sa mercedesovcima bila izazov njegovoj kreativnosti , domišljatosti , znanju… Read more »
Pricalo se jos lani da nece biti “toliko” u f1…koliko je tu istine ne znam…ali bi ga bilo veselo vidjeti opet…kako se bori s roryjem kao nekada.. 😉 jos kad bi se i ross vratio…kao u dobra stara vremena… 🙂
bravo, bravo za Arrivabenea…. Tako treba mirno i gladne glave gledat unaprijed!!!! jos je puno puno posla pred Vettelom, Kimijem i cijeloj momcadi u dizanju Ferraria tamo gdje mu je mjesto…. Ali ovake odmjerene izjave me vesele….. FORZA FERRARI!!!! GO, GO, GO VETTEL!!!!!!
Ferrari bi po meni trebao sve tokene koji su mu ostali ispucat za Monzu,jer i tako je ovo staza koja testira motor do krajnjih granica,a i trebali bi dati domaćoj publici neki razlog da se nadaju dobrom rezultatu.
Cilj za ovu godinu je ispunjen s 2 pobjede i ako uleti još koja ja sam sretan. Nadam se da će se ispuniti i onaj drugi dio cilja, a to je napad na obje titule. I da, sviđa mi se da su konačno počeli govoriti realno stanje momčadi, a ne davati lažne nade. Forza Ferrari! 🙂
Ispravak napad na 2 titule u 2016. 🙂
Što je babi milo to joj se i snilo!
Ferrari 16 naslova, Mercedes 1. Kada Mercedes skupi više naslova od Ferrarija uvažavati ću tvoje mišljenje.
Ne živi se od proslosti i stare slave!
@west Mercedes je “velika” momčad kao i Red Bull. sada malo dominiraju, a onda kada im ne bude išlo krenut će kukanje, plakanje, pa će se htjeti povlačiti iz formule i tako… Ali dobro, ti ćeš tada vjerojatno navijati za nekog drugog, vjerojatno za momčad koja bude imala dominantan bolid.
@west da si malo upuceniji ni bih pisao takve gluposti. Naravno da se zivi od stare slave, pogledaj koliko tko dobije para od dragog na bernija bas zbog te proslosti.
@partwish; Kolega a ti uzmi pravi partviš pa pometi te gluposti sto pišeš!
@Mclaren tooned; Sva ta lova sto Ferrari dobiva od Foma ne znači apsolutno nista njihovim navijacima kad nema pobjeda.rezultata,titula.Njihovi ciljevi su dvije pobjede u prvenstvu sa tolikim novcima i resursima pa zar to nije smijesno.I ovo sto danas rade nije apsolutno nikakva garancija da ce iduce godine biti na vrhu i za sada kako stvari stoje mogu se radovati samo kad otvore novcanik.
Napisao si da se ne zivi na starij slavi, moj odg je bio da se zivi. bili tu rezultati ili ne. jasno i kratko.
I te kako se živi jer da Ferrari nije stvorio onakvu prošlost ne bi danas bio u F1.
@west zakaj ti misliš da samo pobjede/titule nešto znače navijačima, a sve ostalo eto ne… Eto ja sam ti jedan od rijetkih navijača Vettela još od tamo davne 2007 😀 I gle čuda meni je ova sezona pun kufer bolja i draža nego 2011 i to iako mi je Vettel u ekipi koju u vrijeme LdM-a i Domenecalia doslovce nisam mogel smislit… A sve to iz vrlo jednostavnog razloga jer sad napokon ima uzbuđenja, napokon gledam Vettela u akciji i napokon više nema šeme da se na ekranu pojavi kod samog starta i onda još samo u zadnjem krugu kod… Read more »
Snage nikad dosta. Al dajte se posvetite šasiji
“Žao mi je jer je to VN Italije, ali želim biti realan. Neću varati navijače pa ću radije reći onako kako je.”
Ovo je falilo prethodnih godina. A ne praviti smeće od bolida koji se ne može ispraviti po izlasku iz krivine, a na sva zvona najavljivati naslov. Draže mi je pročitati ovakve redove jer vjerujem da Ferrari sprema bolje sutra i samim tim bolju Formulu 1 (koliko je to moguće sa ovom sramotom od pravila).
Trebao bih te nešto privatno ali imam problem sa profilom ,tj,ne mogu ti poslati PP
ne rade pp od redizajna sajta.
kasno je za ples
… koja ironija – domaća trka, a karakteristike staze ne odgovaraju bolidu