Honda u svojoj povratničkoj sezoni proživljava jako teške dane u partnerstvu s McLarenom, a navijači su razočarani ostali i nakon VN Belgije kada nadogradnje na pogonskoj jedinici nisu ispunile ambiciozne ciljeve koje je po n-ti puta ove godine najavio Hondin šef F1 programa, Yasuhisa Arai. Japanac je u intervjuu za Autosport ovoga puta rekao da Hondin motor razvija 25 konjskih snaga više od Renaulta, ali 40 do 50 manje od Mercedesa.
“Još uvijek nismo sustigli Ferrari kada je riječ o motoru s unutarnjim izgaranjem”, rekao je Arai, dodajući da je po njegovom mišljenju zaostatak za motorom talijanske momčadi sada manji od 30 konja.
Na pitanje kako Honda stoji u usporedbi s drugim proizvođačima pogonskih jedinica, Arai odgovara:
“40 do 50 konjskih snaga iza Mercedesa, ali oko 25 ispred Renaulta. Naš motor je malo iza Ferrarijevog, ali puno bolji od Renaultovog. Mercedes je i dalje daleko naprijed. Međutim, vjerujem da ćemo se u drugoj polovici sezone dosta potruditi kako bi sustigli dvije top momčadi, ali to može biti teško jer oni imaju dobru pouzdanost i dobre karakteristike izgaranja. Do kraja sezone želim biti blizu vodećim timovima.”
McLaren je izradio agresivan aerodinamički koncept na ovogodišnjem bolidu, a to je dodatni pritisak stavilo na Hondu jer su u Sakuri trebali razviti i isporučiti paket koji udovoljava ‘size zero’ politici ekipe iz Wokinga.
“Paket je vrlo malen, naravno da bi željeli napraviti veći, ali kompaktno je bolje. Tu se mučimo, zbog veličine.”
Na pitanje želi li Honda povećati dimenzije za sljedeću sezonu, Arai kaže:
“Ne. Bit će ovaj paket te ćemo naporno raditi kako bi ga poboljšali.”
Kada je riječ o navodnoj prednosti koju Honda ima u odnosu na Renault, valja imati na umu da Francuzi ove sezone još nisu iskoristili nijedan token, a uoči sezone su ih imali najviše, čak 12. U Viryju gledaju dugoročno, posebno ako se ostvare tvrdnje o ulasku s tvorničkom momčadi, a vjeruje se da će planirane nadogradnje svjetlo dana ugledati tijekom VN Rusije, gdje bi Renault mogao iskoristiti svih 12 tokena odjednom.
Baš se osjeti
Ah, vidim. McLaren Honda je otpisana… Zbogom… Dajiro, ne znaš ti ništa… Ma ni ti Zeus. Tko je vidio da netkom iznosi detalje koji bi mogli dati drugačiji pogled na probleme McLaren Honde… Svi su oni smeće, jedino, možda, nije Jenson, ali on je gospodin, pa zato nema uspjeha… A i taj Arai? Jesus, tko ga tamo postavi! Ta Honda nema blage veze o ničemu. Nije ni čudo da su pa skoro pa propali… Kad im tako nesposobni vode kompaniju… Naučili bi mi te Japance kako se vodi velika svjetska kompanija… Navalite – pljuc, pljuc, pljuc… Jedini sport kojeg ovdje… Read more »
Ma kako mi samo pobježe tipfeller… Beskaraja – a mislio napisati – beskraja
Vidjet ćemo sljedeće sezone, ova je ionako testna za njih, ali moglo bi biti vatreno ako Alonso bude frustriran bolidom sljedeće godine.
Postoji mogućnost da je to istina ako Arai govori figurativno samo o ICE-u ( internal combustion engine) ,ali tu dolazimo do onih dodatnih 150-200 konjskih snaga koje trebaju dostaviti iz ERS-a s kojim oni muku muče još od testiranja i mislim da je to kvaka ove priče.Tu oni imaju problem kod staza kao Spa i Monza jer im se valjda ne obnavlja ta energija kako treba i onda nema dovoljno konjskih snaga itd. Ja sam to malo laički napisao ali mislim da je to točno.
Točno prijatelju, imaju sličnih problema kao Ferrari prošle sezone, MGU-H ne puni, niti transferira energiju kao ostale PJ-e. MGU-K “deploy” može raditi punom snagom od 160KS, ali džabe kad su na Spa već na pola kruga bili bez struje. Na Monzi će im biti još teže skupljati energiju jer tamo ima još manje prilika za kočenje, jer preko “H” skupljaju mizeriju, ako i to. Zato se vidi na grafikama, kad pokažu, kako McH troši benzina više od ostalih. Mark Hughes (analitičar F1 Offic., Motorsport) je napravio zanimljivu usporedbu bolida kad se uračunaju šasija i pogon, koliko otpada na jedno i… Read more »
Edit: zato motori (ICU) troše više, te su kvarovi i potrošnja dijelova veći. Motor mora raditi na većim okretajima/opterećenjima, jer njim kompenziraju nedostatak ERS-a.
Kad Arai daje ovakve brojke, čovjek bi pomislio, ok, i nije tako loše nakon katastrofalnih predsezonskih testiranja. Međutim, kako ga nakon svih nebuloza shvatiti ozbiljno? Motor jači od Renaultovog ali ipak za njima kasne cijelu vječnost u kvalama, u utrci nije ništa bolje. Kao da motor radi jedno, ERS i ostale pizdarije PU nešto drugo a ni šasija nije na nivou najboljih u gridu. Kad se sve to zbroji, dobije se zaostatak od 2-3 sekunde po krugu. Manje-više. Zanima me samo hoće li se do kraja sezone ostvariti barem jedna najava šefa Honde? Barem jedna.
Kad nemamo sta onda malo o Araiu, to uvijek pali!
Arai pa možeš ti imat i 100 Ks više od Renaulta šta ti to vrijedi kad ste opet predzadnji
Bojim se da nije samo snaga motora u pitanju.
Prošle godine imali su dobar Mercedesov motor
i bili su najslabija ekipa od svih ekipa koja ima
Mercedesove motore.
To što Whitmarsh razj.be to rijetko tko sastavi.
Šteta
Promjenite izgled stranice.
Stranica vam je prilagođena isključivo za mobitele i tablete
užAAAAAAAs
najvažnije je pronači krivca , a to je vjerovatno whitmarsh zbog toga šta je krivo dizajnira šasije i koji je već 2. sezonu “van” McL . sad će dennis dizajnirat bolje … no ako su u pravu npr hakkinen ( Hondi će za pobjede trebati vremena) , boullier ( Za sustizanje Mercedesa potrebno je nekoliko godina , Trenutni problemi bi mogli utjecati na projekt za 2016. i Zaboravite svoju kulturu, radite po F1 standardima …. upućeno hondi ) onda se bojim da bi whitmarsh ( ne motor , ne šasija ) još bar sezonu ( ako ne i više )… Read more »
Cisto sumnjam da im je merc da dobar motor kad se znalo da im je zadnja sezona. Vjerovatno su im furali onaj s prvih testiranje lol
Ja ne znam kako lik ocekuje,da mu mi ili oni vjeruju,kad sve sto je do sad izjavio ili najavio nije se ostvarilo,ni blizu…ja mu ne vjerujem bas nista..
ova budala Arai znaci po cijele dane radi neke virtualne usporedbe i tako pravda svoj posao …. po meni je vec trebao odletjeti na pocetku sezone kad je isporucio uvjerljivo najlosiji motor u posljednje dvije sezone …. a umjesto da se pokrije usima i radi na poboljsanjima ono slavodobitno izbacuje statistiku rekla-kazala da je bolji od nekog … kad ce rezultati pokazati nesto onda cu i sam zakljuciti da ste bolji od nekoga
Možda, ali mora da su neke matore rage.
a mozda taj ludi japanac ima krive informacije za snagu PU od mece, renaulta i ferrarija…..pa se hvali da je blizu a kasni 100KS
a možda snagu “računa” po različitim standardima .. po DIN – u ( Deutsches Institut für Normung ) i JIS – u (Japanese Industrial Standards) pa zato dolazi do ovakvih zaključaka 😉
A mozda i po JUS-u (oni malo stariji ce znati o cemu pisem). 🙂
malko je off topic ali pošto se u članku spominje i renault , a TR koristi njihovu PU koristim priliku da mladom talentiranom carlosu sainzu Jr koji je danas navršija 21 zaželim više sriće i idučim trkama , sezonama , životu 🙂
Ako niste shvatili iz teksta covik ne prica o cijeloj PU jedinici vec o otto motoru bez ERS-a. Sta je mozda i moguce, vidili smo kako su brutalno startali dok je ERS radia, a posli su vozili sa 160ks manje.
Al svejedno mislim da je ovaj puka ka kokica i da triba ic snimit mozak
evo npr ja nisam shvatija da arai priča samo o snazi motora bez “dodataka” . brutalno su startali dok je ERS radija ? istina “preletili” su maxa valjda je je renautov motor slabiji od hondinoga 25 KS kako kaže arai , no već u 3. zavoju ( l’eau rougu ) je max preteka buttona ( bez DRS -a jer u prvom krugu nije dozvoljen ) , a u 16. zavoju ( balnchimontu ) alonsa iako je navodno kako kaže dr arai hondin motor 25 KS jači ! koliko je to onda McLH ERS radija ? buttonov par stotina metara ,… Read more »
Nisam zna da je Kimi u Ferrariu rokkie. Mara da je sin od starog Raikonnena. Hvala sta si mi ukaza na to
”koliko je to onda McLH ERS radija ? buttonov par stotina metara , alonsov nešto duže ?” – mislim da si u pravu.
Daijiro74 … umisto da se ka za slamku vataš za te kvazi podje*ancije ( i tih 5 koji te podržavaju ) možda bi ti bolje bilo da pažljivije čitaš i ne izvrćeš dio komentara u kojemu piše “isprid njih su bili neiskusni i rookii max , merhi , stevens , OK I ISKUSNI KIMI te ericsson i nasr . AKO NE RAČUNAMO KIMIJA ova petorica ZAJEDNO imaju odvoženo 68 GP” rookie = novajlija , početnik pa mi nije jasno kako iko osim tebe ( i onih koji su se složili sa tvojim komentarom ) može poistovjetit pojmove ROOKIE ( max… Read more »
Ne zelim ulazit u rasorave, spustit ces me na svoj nivo pa dotuc iskustvom
I aj, jednom u 1000 tvojih komentara se desilo da se vecina slaze sa tobom, vjerovatno jer su krivo shvatili moj komentar, al neka, necu ti kvarit trenutak. Uzivaj 😉
25 više od Renaulta,na manje od 30 od Ferrarija,a 40-50 manje od Mercedesa. Znači ovako:Renault je toliko slab,po Araiju,a oni ih redovno praše na utrci i treningu,cilj je bio,još u Belgiji udarit na Ferrari,koji je na manje od 30,a nemogu mu ni primirisat dupe,a Mercedes je na samo 50konja prednosti. U svemu ovome najbolje šta je Ferrari slabiji od Mercedesa samo 10-15 konja. Živio Arai,dajte mu kost da glođe.
Gadni su Japanci.S obzirom da su odavno patentirali 20litarski karnister,veličine kutije šibica,možda im i ovaj size zero upali. 😀
Jedina istina u ovom je neuhvatljivi Mercedes i gotovo.
neumoran je…
Ovaj japanero je puko ko kokica. Honda ima 25 konja više od renaulta koji je inače smeće samo 1 minut i onda se raspadne. Usporedba s ferrarijem i mečkom ne da nema smisla nego je kao da upoređujemo Tavriju i VW (trebalo mi 5 minuta da se sjetim tavrije zaporožec). Nije da mi se ne sviđa koncept njihovog PU-a, ali užasno je nepouzdan, neuštiman i nedorađen. Kad Honda napravi PU koji izdrži 5 trka s full snagom, sa optimiziranim svim djelovima koji omogućavaju da se bolid normalno ponaša tek onda Arai može davati bilo kakve izjave osim izvinjenja. Do tada… Read more »