Direktor Red Bull Racinga, Christian Horner, vjeruje da njegova momčad neće dobiti nikakve nadogradnje na pogonskoj jedinici do VN Rusije. Usprkos vrlo dobrom rezultatu na drugom slobodnom treningu, pogonska jedinica u RB11 Daniela Ricciarda je stala zbog kvara u drugom sektoru staze, te ju je momčad bila prisiljena promijeniti.
Međutim, promjena pogonske jedinice neće uzrokovati nikakve kazne jer će momčad koristiti motor korišten na VN Austrije, ali Horner kaže kako on mora izdržati do VN Rusije jer to je najranije očekivani datum kada će Renault dostaviti poboljšanu pogonsku jedinicu.
“Četvrti i peti motor vozači su koriste između petka i nedjelje. Nažalost, Ricciardo je sada izgubio četvrti motor, pa sada ima samo peti motor koji je korišten prvi put u Austriji, a taj motor će morati koristiti kroz nekoliko sljedećih utrka.”
Na pitanje vezano uz nadogradnje na pogonskoj jedinici, Horner predviđa kada mogu očekivati nadogradnje.
“Mislim da ništa nije na rasporedu prije Sočija, što je vjerojatno najranije kada možemo očekivati nadogradnje i korištenje tokena, pa moramo živjeti s motorima koje trenutno imamo u narednom vremenu. Samo će vrijeme pokazati možemo li do Sočija doći bez kazni ili s kaznama prije nego predstavimo nadograđenu pogonsku jedinicu.”
Na pitanje o Red Bullovoj brzini na slobodnim treninzima, Horner je oprezno optimističan oko njihovih šansi ovog vikenda.
“Petak je najčešće maskiran u smislu količina goriva, postavki motora, itd., pa je vrlo teško vidjeti pravu sliku, ali naša očekivanja su bila da će nam ova staza biti ona na kojoj ćemo imati priliku, a i oba naša vozača su prilično zadovoljna s bolidom i na kraćim i na dužim vožnjama. Sve dok stvari stoje na svom mjestu trebali bi biti na poziciji da se borimo s momčadima ispred nas, Williamsom i Ferrarijem. Očito je da je Mercedes klasa za sebe, ali ove dvije momčadi ispred nas ćemo izazvati,” kaže Horner.
Ferrari je prvi pratitelj Mercedesa od prve utrke,neznam sa cime ih to moze Red Bull izazvat. Mozda lošom šasijom sa kojom imaju problema ili motorom koji se kvari svaku utrku?
RB nema lošu šasiju nego reno ima katastrofalan motor. Kada se radi šasija proizvođač motora iznese zahtijeve masa motora, veličina PJ i baretija, sile na mjenjaču i najvažnije preduvijeti za hlađenje, koliko kw odvedene topline je potrebno. Na osnovu tog složi se šasija, RB ju naravno složi na samoj granici i onda sve puca jer hladnjaci ne mogu odvesti 10-15% viška toplinske energije. Zato reno bolje radi u TR jer šasija nije na granici. Dok reno ne napravi pouzdan motor koji je lako hladit nema kruha u RB-u. Ferrari je baš tu napravio najveći iskorak a pozdanost je imao od… Read more »