Honda: Povećanje snage u drugom dijelu sezone

Hondin šef Yasuhisa Arai je rekao da njegov tim za drugi dio sezone priprema poboljšanja na pogonskoj jedinici. Japanac je potvrdio da će preostalih sedam razvojnih tokena biti iskorišteno nakon ljetne pauze te da bi to McLarenu trebalo pomoći da se što prije probiju prema vrhu.

“Još uvijek imamo sedam tokena na raspolaganju pa ćemo ih iskoristiti u drugoj polovici sezone nakon ljetne pauze. Zamijenit ćemo mnoge dijelove kako bi dobili konjske snage. Mislim da možemo nadoknaditi zaostatak ove sezone. To nam je cilj koji smo već podijelili s ljudima unutar momčadi. Dva vozača znaju naš plan te nam vjeruju.”

Arai tvrdi da se najviše posla treba napraviti na motoru s unutarnjim izgaranjem.

“Izgaranje je vrlo važno kada su u pitanju konjske snage. Promjena dizajna komore za izgaranje, rad ventila i sve ostalo potrebno za dobivanje snage. Ali raditi moramo i na MGU-K i MGU-H generatoru te turbopunjaču.”

Razvoj motora je strogo ograničen, a Honda je uoči Kanade već iskoristila dva od devet tokena koje imaju za 2015. McLarenov dobavljač će nakon ove sezone dobiti 25 tokena za sljedeću godinu.

“Već smo smislili dobar plan. S tokenima koje imamo za sljedeću godinu imamo mnogo ideja.”

Japanci su se odlučili za jedinstveni raspored komponenti u pogonskoj jedinici. Agresivan pristup i pakiranje je pomoglo kada je riječ o aerodinamici i težištu bolida, ali taj koncept je izazvao velike probleme na početku sezone zbog svoje složenosti. Unatoč tome, Arai vjeruje u dugoročni uspjeh takve solucije.

“Drugačiji pristup je možda jedini način za dolazak na postolje. Izvedba se dosta razlikuje od ostalih – npr. MGU-H i turbo su vrlo kompaktni, kao i sama pogonska jedinica. Sve je vrlo usko pakirano radi dobrog utjecaja na aero paket. Osim toga, baterija i kontrolna elektronika su jako maleni kako bi bolid imao što niže težište – radili smo i na tom području.”

Na pitanje novinara misli li još uvijek da je agresivan pristup bio ispravan, Arai odgovara:

“Naš cilj je prestići najbolju momčad. Ako budemo radili kao i oni, samo ćemo ih sustići. To je to. Trebamo ideje koje ćemo primijeniti na izvedbu komore za izgaranje i hibridne sustave. Vjerujemo da je taj smjer jedini pomoću kojeg možemo sustići i prestići najbolje momčadi.”

5 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
hyuna

Ovaj portal je u rangu Honde puno obećava a svaki trkači vikend tonu sve niže i niže. Zar je toliko teško se vratit na stariju verziju koja je bila normalna? Dali ova stranica umire a nova preuzima primat f1puls?

Majki2111

Šta da ti kažem… Ne radi se po stranici. Jedino šta imaš je puno vijesti i nova anketa. Nemaš ni forum više. Čak nemaš niti stranicu na hrvatskom. Prešli su na WORDPRESS. I ako ovo pročita novinar neki, ne kritiziram novinare, nego theničku službu koja upravlja stranicom.

Fernando Legend

Bilo je i to da ce ih prestici na australiji pa nis od tog pa je bilo da ce u silverstoneu postolje pasti a po svemu sudeci 20 krug ce biti koban za njih.cujem rb se veseli vb i mad zbog staze a hondi je to izazov.Koliko god netko govori da je monaco najbolji zasad zamch meni su se cinili najbolji u maleziji jer po alonsovim rijecima stizali su rb a koliko sam ja vidio prije problema s motorom je bio 8.

zekohonda

sad ste najebali!!!… jeste čuli, manorovci?

viktorc

“Naš cilj je prestići najbolju momčad. Ako budemo radili kao i oni, samo ćemo ih sustići”
I Fernando je 100 puta ponovio ove iste rjeci,ali vise ne vjeruje u ni jednu.

Related Posts