Force India je negirala tvrdnje da su žrtvovali sigurnost svojih vozača za bolje performanse B-specifikacije ovogodišnjeg VJM08. Indijska momčad se trenutno nalazi na petom mjestu u konstruktorskom poretku, ali s malom prednosti u odnosu na Lotus i Toro Rosso.
Momčad Vijaya Mallyje je na Silverstoneu predstavila konkurentniju, B-specifikaciju svog bolida, ali vikend u Mađarskoj su obilježila dva puknuća. Problem sa stražnjim ovjesom je na prvom slobodnom treningu rezultirao velikom nesrećom Sergija Pereza, a timski kolega Nico Hulkenberg je u utrci ostao bez prednjeg krila, koje je završilo ispod bolida, a Nijemca poslalo u ogradu.
Njemački Bild je glavnog operativnog direktora Otmara Szafnauera upitao jesu li sigurnosni standardi potpuno poštovani dok momčad pokušava zadržati peto mjesto na tablici konstruktora:
“Ne igramo se sa sigurnosti. U petak smo to pokazali kada Hulkenberga nismo pustili na stazu dok ne saznamo što je točno bio uzrok Perezove nesreće. Ovo se ne smije opet dogoditi.”
Osim Force Indijinih vozača, na Hungaroringu je slične probleme imao i Ferrarijev vozač Kimi Raikkonen.
Oereza su nakon sta je Nici puka spojler povukli u boks i stavili stari model nosa. Po tome se da zakljucit da se ne,igraju sa sigurnosti
Kad imaju besramno skupe motore onda štede na krilima. Sramota!
nadam se da će tvoji učestali vapaji ( moga bi i modesto nešto kazat o stazama koje bi on želija gledat u kalendaru … zandvoort npr ) nekako stić do BE i JT i da ćemo od 2016. pa na dalje gledati bar V8 , ako ne i V 10 ili V 12 . sa tim motorima bit će novčića za “debela” krila koja neče pucati ni kod sudara … a ne ka ova sada , nema trke da se ne odlomi neki komad spojlera sa bar 5 do 6 bolida , a slično je bilo i lani 🙁