McLaren je odbacio tvrdnje kako se žele riješiti Jensona Buttona i tvrde kako će bivši svjetski prvak voziti za njih barem još jednu sezonu. Kasna odluka momčadi prošle godine da zadrže Buttona ove sezone i jako loši rezultati McLarena potaknuli su špekulacije da bi ovo mogla biti posljednja Buttonova VN Velike Britanije. Ali šef momčadi, Ron Dennis, nepopustljiv je u tvrdnjama kako će Button nastaviti voziti za McLaren i iduće godine te tvrdi kako je upravo McLarenov bolid jedan od najboljih na gridu.
“Jenson Button ima dvogodišnji ugovor s McLarenom, a trenutno ni ne mislimo o vozačima,” rekao je Dennis za Sky Sports F1.
Zbog izrazito slabe i nepouzdane Hondine pogonske jedinice, dva bivša svjetska prvaka su za McLaren osvojila tek pet bodova. Button je na VN Monaka ostvario osmo mjesto, a Alonso je osvojio svoj prvi bod prošlog vikenda na VN Velike Britanije.
“Oba vozača rade izvanredan posao.”
Isto se ne može reći i za Hondu. I sam McLarenov trkaći direktor, Eric Boullier, priznao je da je njihov partner sada u utrci s vremenom u pronalasku rješenja za trenutne probleme.
“S našim partnerom imamo pravi izazov, oni se bore i s pouzdanosti i s performansama. Honda ima resurse i koriste ih. S njima smo u velikim diskusijama na dnevnoj bazi i to nije ugodno za njih. Da li je to bolno? Naravno da je. Ali morate koristiti bol kao motivaciju. To je izazov, ali je pravi izazov jer bez podrške kompanije, kakva je Honda, mislim da nije moguće osvojiti svjetsko prvenstvo. Moramo proći kroz bol da bi dospjeli tamo gdje želimo biti,” dodao je Dennis.
Usprkos vrlo lošim rezultatima McLarena ove sezone i nekoliko zaista frustrirajućih utrka, Button i Alonso stoički su sve to podnijeli. Prema Dennisu, optimizam njegovih vozača je činjenica da voze jedan od najboljih bolida na gridu, u aerodinamičkom smislu.
“Bilo bi im vrlo lako kritizirati McLaren, ali oni to ne rade. Oni voze taj bolid i znaju da je on jako brz u zavojima. Nije u rangu Mercedesovog bolida trenutno, ali je u rangu kroz zavoje i sigurno je u rangu mnogih bolida na gridu. Svi u Formuli 1 to znaju. Svi mogu pogledati podatke i utvrditi gdje smo brzi, a gdje smo spori. Nesumnjivo ćemo biti opet jaki. Vjerujem da ćemo korak po korak stići tamo gdje želimo i vjerujemo našem partneru. Ako se oni poboljšaju, nema sumnje da ćemo biti puno konkurentniji u sljedećim utrkama.”
Dennis je također u svibnju otkrio kako je povratnik u momčad, Fernando Alonso, potpisao trogodišnji ugovor s McLarenom, nakon što je “izgubio povjerenje” u Ferrarijeve mogućnosti da naprave pobjednički bolid.
Sta prde bezveze ko i hondin pu kad se pusti gas…prosle godine su imali mercov pu pa smo vidili gdje s7 bili…
priča ron dennis lovačke priče.
Da, jedan od najboljih, ali nažalost samo po izgledu.
Mislim da stvarno Alo i But rade odlican posao, ja osobno bi “puka” da sam prvak, a vozim takav bolid..!
Lijepi je cut da button ostaje i da iamte jedan od najboljih bolida i sve.Button je u australiji rekao da imaju jako brz bolid u zavojima ali da budem iskrem boli me uvo za to ako ste 2,5 sekinde sporiji po krugu.Di je mclaren iz 2005-2007-2008-2011 di je vrijeme f1 gdje su borbe neprestane di je vrijemw u f1 u kojoj je svid 10-12 momcadi tu negdje di???Ne da mi se komentirati em zbog portala em zbog tog sto je od optimizma doslo do svade em zbog tog sto je svaka izjava ta da imamo ovo ono i ja se… Read more »
Gledaj to s vedrije strane.Zamisli da je Alonso ostao u Ferrariu jos ovu sezonu i da je kojim slucajem jos jednom postao viceprvak.Poprilicno dosadno a ovako mozda hondai sklepa motor za iducu godinu pa budu konkurentni jer sumnjam da Alonso ima vise afiniteta za ploviti iza merca.
Pa koliko sam vidio sa on board snimaka, ovaj bolid je očajan u zavojima. Bore se s njim ko da je podivljali konj a ne skoro najbolji bolid na gridu.
Ne znam da li mi i Dennis gledamo iste utrke? Ko je ovdje lud?
U svakom slucaju Mclaren ce sigurno kad izadje iz ove krize biti jaci i opasniji protivnik Mercedesu od ovih luzera iz Maranella!
Mogli bi biti konkurentni. No zvati Ferrari luzerima, zapravo samo tebe čini luzerom. Nauči se kulturi i poštovanju.
Luzeri,luzeri i to samo takvi!
Stvarno jesu. S time da ti nećeš u životu zaraditi kao mehaničar Ferrarija, samo kažem.
S obzirom koliko zaradjuju i s kolikim resursima raspolazu jos su veci luzeri.
To o Ferrariju i resursima što se često spominje ne drži baš vodu – Mercedes je daleko više i ranije krenuo ulagat u razvoj ove generacije PU nego Ferrari ili bilo koja druga momčad… Ferrari do prije god-dvije nije imao ni pošten zračni tunel. Recimo da RB isto ima jako velik budžet, kao i McL itd… Gledano po omjeru uloga i rezultata Williams vjerojatno radi najbolji posao. Al jasno da se broje samo naslovi, to stoji… Uglavnom, ova F1 je u velikoj mjeri izrežirana i Merc će (opet) postat mediokritet čim to Bernie odluči
Skoro pa mi je simpatična ovakva konstatacija navijača čija momčad uglavnom ne završi utrku. Nemoj zaboraviti da jedino Mclaren ove sezone smije koristiti peti motor… šta ti je sažaljenje. 😀
Nisam navijac Mclarena!
@partwish
zanima me da li ti znaš koje je značenje riječi sažaljenje….
Recimo to ovako – svi proizvođači motora su imali na raspolaganju prvu sezonu 5 PU-a i ove sezone još 4 (dakle 9). Samo je Honda imala 4 do ove nove odluke. Koliko je to “sažaljenje”, a koliko ispravljanje nepravde. mislim da bi se dalo razgovarati…
Toliko o “sažaljenju”
West nakloni se najvećoj, najboljoj i najtrofejnijoj momčadi u F1 – SCUDERIJI FERRARI. Ono što su oni postigli kroz povijest ti i oni za koje navijaš ne možete niti sanjati. Pošto vidim da ovako omalovažavaš i vrijeđaš najtrofejniju momčad u povijesti F1 mogu ti samo reći da radije idi pratiti neki drugi sport jer ti obožavatelj F1 nisi jer da jesi nebi nazvao Ferrari onako kako si ga nazvao, barem iz poštovanja prema F1 i tome što je Ferrari dao za F1. I da Ferrari trenutno nije najbolji, ali zapamti doći će kraj dominaciji Lewisa Hamiltona i Mercedesa kao što… Read more »