Svjetsko motorsportsko vijeće (WMSC) je prošle godine izglasalo nova i stroža pravila za stjecanje superlicence koja su pozdravili mnogi bivši vozači. Međutim, postoje i oni koji nisu dali podršku, a među njih svakako ubrajamo momčad Red Bulla, koja u svojoj sestrinskoj momčadi promovira vozače iz svog juniorskog programa. Jedan od vozača koji je u karijeri vozio za ekipu iz Faenze je i četverostruki svjetski prvak Sebastian Vettel. Ferrarijev vozač nije siguran predstavljaju li nove promjene za 2016. ispravnu odluku vrha Formule 1.
Po novim pravilima, vozači će trebati skupiti 40 bodova tijekom tri godine u juniorskim kategorijama kako bi zadovoljili uvjete za stjecanje licence. Prvenstvo Formule 2 će nuditi najviše bodova (60 za pobjednika), a slijedi GP2 serija (50) i europsko prvenstvo Formule 3 (40).
Formula Renault 3.5 nosi 30 bodova, manje od World Endurance Championshipa (40) i IndyCara (40), odnosno jednako kao i GP3 serija.
Na pitanje je li Formula Renault 3.5 podcijenjena, Vettel odgovara:
“Mislim da bi trebala biti cjenjenija, ali ne vidim razlog zašto mladi vozači uopće moraju osvajati bodove. Mislim da je jasno kada je netko spreman i kada ima talent potreban za taj iskorak. Nije bitno odakle dolazi, je li to Formula 3, Formula Renault 3.5 ili GP2. Pretpostavljam da je to samo još jedna stvar koja je uvedena da stvari učini još više zbunjujućima.”
Aktualni prvak FR3.5, Toro Rossov vozač Carlos Sainz, smatra da ta serija zaslužuje više bodova.
“Sudeći po svom iskustvu prošle godine i iskustvu koje imam ove godine, mogu samo reći da me Formula Renault 3.5 pripremila vrlo dobro za Formulu 1. To je vrlo brz bolid, pogotovo njegova posljednja specifikacija. Jako je brz, ima puno downforcea te sam se osjećao spremnim kada sam došao u Formulu 1. Sigurno bih joj dao više bodova.”
Ne znam baš Formulu Renault 3.5,ali ako Sainz i Vettel znaju kao i ostali još neki ostali onda bi trebala biti više cjenjenija i bodovana.
A vozačice?Kaj s njima? 😀