Sebastian Vettel se pridružio retorici Nikija Laude i Kimija Raikkonena koji tvrde da Formula 1 treba imati veći element opasnosti, prvenstveno u kontekstu agresivnijih bolida. U zadnjih nekoliko godina gledamo sve sigurnije staze i sve sporije bolide, pa je evidentno da sportu trebaju hitne i učinkovite promjene.
Nijemac kaže da ga je kao dječaka u svijet Formule 1 privukla buku motora i opasnost vožnje tadašnjih bolida.
”Još se uvijek sjećam kako sam stajao s ocem uz jedan od najdužih pravaca na Hockenheimu i slušao zaglušujuću buku motora izdaleka”, kazao je Sebastian za Sport Bild.
”Kada sam prvi put vozio bolid Formule 1 bio sam, iskreno, uplašen. Nemojte me krivo razumjeti – još je uvijek teško voziti F1 bolid. Ali prije su vozači trebali imati veća muda.”
Vettel je trenutno jedan od direktora udruženja Grand Prix vozača, a kaže da se upravo zbog svih navedenih problema zalagao za sprovođenje globalne ankete među navijačima.
ferrari hr opet ti kao i ovi bahreinisti bernijevci iliti ga bivši red bullovci .pa f1 nije od jučer i normalno da su u 70ima utrke bile preopasne,ali ja to ni ne želim ,želim samo bolje utrke i bolje staze ,i nova lica u f1,i nova pravila,ovo danas nije f1 uživaj
Nema moj komentar veze sa bernijem,njega nevolim,bahreinom,tu stazu ne volim,red bullom,za njih ne navijam. Ja isto ka i ti ocu bolje utrke i to sve sta kazes,samo to vise nemozes imat,citav automobilski svit stalno gura sigurnost u prvi plan,auti su natrpani svim mogucim pomagalima za sigurnost,razne kampanje se vode zbog toga. Tako i F1 nije imuna na to,dapace kao predvodnik i elitni sport triba bit prvi u tome. Nemos sad bacit ove bolide na otpad i vratit stare,prosla su vrimena kad se dizala prasina iza bolida i kamenje letalo na sve strane i vozaceva jaja bila puna ulja koje pusta… Read more »
Eto, moj Vettelu zato mi koji pratimo F1 ne pričamo uzalud da senna,prost i da ne nabrajam najbolji u povijesti formule baš pored te opasnosti koje su vrebale pri velikim brzinama ,ručno mjenjanje brzina ne toliko kvalitetne konstrukcije i ne gaženje po pasicama što danas to radite pod obavezno a da ne pričam o sigurnosti ograđenih staza.
pa bar si priznao da je lako vozit ove hibride playstationske na playstation stazama, volio bi vidjet kako bi ovi današnji vozači vozili na starom hockenheimu,na staroj spa kroz kuće, hella licht zavoj na staroj austriji , zatim corkcrew u laguna seci, tarzan u zandvortu,tamburelo u imoli, bremgarten recimo ,,danas ako pada kiša prekinu utrku ali ne jaka nego slaba zato imamo sterilni shit od utrka,pogledajte fuji 1976 ,bolidi su kamioni danas ,f1 gubi popularnost ja ću je uvijek gledat stare navike teško izumiru ali vozači kritiziraju cijelu sezonu f1 počevši od alonsa ,evo sad i vettel, nitko nije zadovoljan.onaj… Read more »
Slazem se da su utrke bile prije sa vise adrenalina i rizika,al se i ginulo ko na bojištu. Samim tim ne zelim vise ono vrime,sad su neka druga vrimena i tehnologije,ne kazem da su pun pogodak za F1,al tako je. I ja isto mislim da koliko se to cinilo lako,nije bas tako lako vozit bolid formule ko na playstationu…svi danasnji vozaci pricaju da bi bolje bilo da bude vise opasnosti i agresije,al se isto boje za svoju guzicu.
Ajde ovo ce mozda malo biti van teme.
Na internetu, portalima cesto sam nailaziona komentare kako su vozači rallya bolji i kvalitetniji od vozaca formule 1, a dosta ljudi mi je to reklo u razgovoru. Pa evo zanima me misljenje lljudisa ovog foruma sto kazu na to? 🙂
To je kao da pitate jesu li bolji kazališni ili filmski glumci.
Kazališni glumci su na boljem glasu i i njihova profesija nosi veći rizik, dok filmski imaju više prostora za djelovanje, ali i daleko veću i zahtjevniju publiku.
Svjetski prvaci Formule 1 – to vam je kao da u filmu imate Jacka Nicholsona, Marlona Branda, Roberta De Nira, Al Pacina i Clinta Eastwooda. Jednostavno najveće klase, najbolji od naboljih.
Uglavnom, to je vam vrlo nezahvalno i nepotrebno uspoređivati. 🙂
Moje misljenje je da su to potpuno razlicite kategorije i da se ne mogu tako lako uporedjivati. Sigurno je da u reliju vozac mora biti kompletniji zbog raznovrsnosti podloge. Vjerujem da bi se neki vozac relija lakse prilagodio voznji Formule 1 nego sto bi to bio slucaj obrnuto. U reliju postoji i suvozac i potrebna je vjestina da se naprave kvalitetne pacenote i da ih se moze kvalitetno iskoristiti. Takodje format takmicenja je drugaciji. Reli je zahtjevniji po pitanju vremena i tehnickog poznavanja auta. Raikkonen je pravi primjer da se reli i Formula 1 ne mogu direktno porediti.
Da rally je zahtjevniji za kontrolu auta, tehnički podjednako zahtjevan svaka serija iz svog aspekta, ali nije bez veze on kralj, a F1 kraljica auto sporta, i tu se ne slažem da bi netko iz rally ekipe napravio nešto u F1, jednostavno su to dvije krajnje specijalizacije, za koje su potrebne godine i talenat ne igra, on je potreban svugdje, ali se specijalizacijom ukida šansa za neku drugu specijalku na top nivou. Dokaz je od kimija bolji kubica, koji već godinama vozi, pa na dvije – tri etape po vikendu izleti. Dokaz u drugom smjeru je loeb, 7-rostruki prvak, koji… Read more »
Notorna je glupost da su rally vozači bolji. Kaže Frano da se ne može uspoređivati, i ne može direktno, ali reći ću par primjera za ilustraciju. Ali treba biti iskren i reći da je to najzahtjevnija vrsta utrkivanja i traži gotovo nevjerojatnu kontrolu auta, teško je ne samo zbog podloge sa malo gripa, već i zbog toga što je svaki rally na totalno drugačijoj podlozi, pa je zapravo i drugačiji auto, što se tiče trvdoče i visine ovjesa, vrste guma, od mješavine preko “lica” (od čavala do slicka), do samih dimenzija, i bez suvozača sa pace-notom, ili kako oni kažu… Read more »