Vodstvo Formule 1 bi ovaj vikend moglo odlučiti hoće li u potpunosti podržati planirano vraćanje nadolijevanja goriva 2017. godine. Naime, Strateška grupa je prošli mjesec imala krizni sastanak na kojem su se predlagale promjene koje bi trebale poboljšati sadašnje stanje oktanskog cirkusa. Među prijedlozima je i vraćanje nadolijevanja goriva, no nisu svi oduševljeni tom idejom. Mercedesov Toto Wolff je izjavio da će podržati navedeni prijedlog samo ako troškovi ostanu niski i ako će zaustavljanja biti ispod tri sekunde.
Sada se oglasio i Williamsov tehnički direktor Pat Symonds koji kaže da bi eventualni povratak nadolijevanja goriva smanjio broj pretjecanja na stazi i oduzeo određeni dozu atraktivnosti na stazi.
”Osobno, protivim se nadolijevanju goriva jer smo ga se riješili zbog nekih vrlo utemeljenih razloga”, rekao je Britanac za Motorsport.com.
”Nisam veliki zagovornik nadolijevanja jer smo s njim svi bili ‘previše pametni’. Svi smo radili iste stvari i pretjecanja su se odvijala u boksevima. Napravili bi zadnje zaustavljanje i onda bi kružili stazom do kraja utrke.”
Dolijevanje goriva omogućuje više taktičkih poteza i sigurno doprinosi većoj atraktivnosti utrka.
Točno. Samo nadolijevanje goriva ne će pomoći f1. Potrebno je puno drugih segmenata ili vratiti iz prošlosti ili nove ukinuti a da se ne sterilizira razvoj f1 i novih tehnologija. F1 je uvijek bio glavni poligon za to. Ne treba odmah vrištati ako neki tim dominira, jer, kako je i avalon jednom spomenuo, uvijek je bilo momčadi koje su više ili manje dominirale, a ja bih još dodao i uvijek će ih biti. Samo je pitanje kad i koja. Međutim, ako se dogodi da jedna ekipa počne dominirati, ne treba pravila zabetonirati 2-3 godine pa da drugi ne budu u… Read more »
pozz samo da cestitam Adminima na ovim divnim stranicam bas ste dobro odradili i poboljsali ovaj site. i preko mob izgleda fantasticno samo me zeza malo kad otvaram neke clanke,a nebi bilo lose kad bi bio app za mobilni.
ma ko je tebe stavija za šefa u williamsu moj symonds ? za kur ti 35 godina iskustva , oxford , magisterij iz aerodinamike kad ovo pričaš . popriličan broj forumaša znaju bolje od tebe , a među njima bi se moglo pronač minimalno 5 do 6 ljudi koji bi bolje znali i vodili tim od tebe . da se ne slaže sa dolivanjem goriva ?!?!??! . pa šta ima uzbudljivije od toga ? zamisli kad vozač krene , mehaničari ne stigju izvuč crijevo za nadolivanje pa njime pomete nekoliko njih , zalije sve gorivon , a uz malko sriće… Read more »
Sa manje goriva bolidi su lakši,brži! Šumi je mogao sa više ulazaka u box prestići druge jer je stalno vozio brze kvalifikacijske krugove! Budimo realni to ne može svako! Pošto je tih godina vozio šumi izgleda kao da se pretjecao samo kroz boxove! Ali mi smo većinom pratili prve bolide! Po meni dolijevanje goriva dobro bi došlo dobrim vozačima isto kao i dobrim kvalitetetnim bolidima!
Opet se javio genijalac koji zna što F1 NEĆE pomoći.Nikako dočekat nekoga s nekim afirmativnim rješenjem.Primjerice,da na ovo današnje F1marketinško ludilo stave 100 kvadrata solarnih panela+vjetrenjača.Jest da to na prvu izgleda nemoguće,ali u “vrhu oktanskog sporta” moguće je sve,pa i duplo od navedenog.
To je bilo davno,danas uz DRS i ostale inovacije,lakši bolidi bi bili puno brži,lakše bi se preticalo.Ja sam za!
ma a šta sad imamo pametnjakoviću’čuvanje guma maženje,procesije po stazi, teški bolidi, ružan zvuk,taktike se znaju već unaprijed, samo 1 momčad dominira,nekoć je grid bio šarolik danas sve deja vu..a i bolidi svi imaju iste boje sive i crne..ma treba vratiti nadolijevanje jer se pokazalo bolje nego ovo od 2009 je gledanost f1 u padu sad se svi čude i prave pametni
Neće ni odmoći. Nadolijevanje goriva daje više strateških mogućnosti nego sada.
Palac gore……. Kompetentan……….. U pravu si 100%
U potpuno se slazem, sjecam se dobro da ja razlog ukidanj nadoljevanja goriva bio vrlo mali broj preticanja na stazi, da se do boljih pozicija dolazilo kroz boksove sto bas i nije bilo nimalno zanimljivo. Sjecam se jedne utrke u kojoj je Schumacher cak 4 puta isao u boks kako bih pobjedio. Takitka je bila odlucna ali to nije oni sto ja kao ljubitelj f1 zelim, a siguran sam da tako misli i vecina ljubitelj. Zelimo vidjeti borbu na stazi gdje se dva vozaca kotac uz kozac bore za poziciju kao da im je to posljednje sto ce uciniti u… Read more »