Nigel Mansell se u intervjuu za Sky Sports osvrnuo na godine koje je on proveo u Formuli 1. Britanac smatra da su to bili zlatni dani Formule 1 jer je elektronike bilo manje. Osim toga, vjeruje da DRS i aktualna specifikacija guma ne doprinose uzbuđenju na stazi, odnosno da imaju suprotan efekt.
“Trebamo malo magije”, rekao je Mansell, pobjednik 31 utrke. “Neka vozači voze i utrkuju se kao što smo mi to radili. Neka pravila trebaju dorade; DRS je po mom mišljenju lažno pomagalo za pretjecanje koje vozaču ne daje priliku da na pravi način iskoristi zavjetrinu i demonstrira malo igre šaha, te da možda krug po krug planira mjesto napada.”
“Iako je Pirelli napravio odličan posao s gumama s obzirom na ono što se od njih tražilo, mislim da bi se trebali vratiti na stare gume koje su imale puno gripa. Ako vozač želi kasno kočiti, stisnuti gas i proklizati bočno – on to može učiniti. Uzbudljivo je za navijače.”
“Sve staze na kojima sam ja vozio su imale puno opasnih zavoja, nije bilo svih ovih promjena na njima. Letjeli smo kroz njih znajući da ćemo imati veliku nesreću ako pogriješimo pa smo poštovali bolide i zavoje. Ako bi snažno udarili u rubnjak, povratna reakcija upravljača bi vam zapravo iščašila zapešća pa ste si mogli nauditi. Morali smo raditi fizičke treninge samo da bi se mogli nositi s bolidom, dok vozači danas mogu voziti prstima.”
Svaka mu čast ali Mansell ne zna šta govori
Lijepo je to Mansell rekao. Bolje da u ostavili TC na bolidima nego uveli DRS.
ovi današnji vozači ne bi od straha vozili na opasnim stazama, treba ih odvesti na laguna secu da ih vidim kroz corkscrew uuuuu
Izuzetno cijenim njegove vozačke dane, ali danas je Mansell malo stariji gospodin koji govori upravo u skladu sa svojim godinama, a vremena se mijenjaju. On smatra upravo svoje godine u F-1 najboljima u povijesti koj je ipak počela davno prije njega (nadam se da cijeni što je uopće imao tu čast voziti je i postati svjetskim prvakom). Pa ako je stariji gospodin toliko dosljedan mogao bi se osvrnuti i na starija vremena, npr, što su i na kakvim stazama vozili Fangio, Ascari, Moss, Stewart, Fittipaldi, Lauda, Peterson… U usporedbi s nekima od tih vozača on je vozio bolide koji su… Read more »
sennacher koji glupi komentar nemaš pojma ti uživaj u sterilnoj f1 i glupim umjetnim brzinama uopće nema akcije na stazi samo procesije,molim te moj idol zna šta govori staze su bile preopasne i atraktivne počni od kyalami,zandvort,stare austrie i hockenheima,imao si imolu opasnu, paul ricard, jacarepaGU, interlagos 8 km, argentinu, itd danas sterilne playstatione,drs i kers su uništili formulu 1
Formula 1 je dosadnija nego 8kad kazu mnogi. Fali akcije, uzbuđenja, pretjecanja, drame.. E sad, zamislite kako bi bilo da nema DRS-a. Bilo bi jos manje akcije i pretjecanja.
Pravila o aeru, kojima su u više navrata baš uškopljavali tvoj RB su dovela do dizajna prednjeg krila koje radi previše turbulencija i slipstream i praćenje bolida je svedeno na minimalu. Onda ubacuju DRS i kao to smo sad riješili. Koliko je to sterilno, toliko je i opasno, a to potvrđuju DRS zone. Samo taj dodatak na bolidu ima propisano mjesto korištenja, baš zato jer bi inače vozači mogli isprobavati prolaziti različite dijelove staze, a grip sa uključenim DRS-om na zadnjim kotačima je samo mehanički. Sigurno bi se događala izlijetanja, pa eto zona gdje smijete. Odlično, predvidljivo i umjetno do… Read more »
Svaka ti je na mjestu, bravo.
Zeus… zar nije na ovim stranicama naveden omjer preticanja sa i bez DRS -a pa je ispalo da je više bilo onih “pravih” tj bez DRS -a preticanja . btw , kad je sve predvidljivo kako pišeš onda su vozači valjda glupasti jer sve šta trebaju napravit je “udrit” po gasu , koristir “sirovu” brzinu , vještinu i ne dozvolit “pratiocu” da im se približi ispod sec prije DRS zone i izvede “umjetno” preticanje ili kako kažeš zaobilaženje .
Dobro zbori.