Maurizio Arrivabene, šef Ferrarija, je ovaj vikend posjetio stazu Mugello gdje je održana Velika nagrada Italije, te je pritom ostao ugodno iznenađen organiziranošću i pristupačnošću MotoGP eventa. Mugello je inače u vlasništvu samog Ferrarija, a mnoštvo gledatelja je stvorilo odličnu atmosferu i mogli su uživati u još jednoj uzbudljivoj utrci.
”Vjerujem da upravo ova kategorija može puno toga naučiti Formulu 1”, rekao je Talijan. ”Paddock je vrlo živ, ljudi hodaju među vozačima i svi razgovaraju jedni s drugima.”
Arrivabene već otprije kritizira politiku Formule 1 koja ograničava aktivnosti u paddocku, a tijekom zimskih testiranja je sproveo svojevrsni protest kada je pristupio publici na tribinama.
”Ekskluzivnost paddocka je glupost ako je on prazan. Ovdje vidim puno mladih ljudi makar neki govore da ih nema. No, propisi i organizacija Formule 1 nisu moj posao. Ja radim za Ferrari i Ferrarijeve pobjede”, zaključuje Arrivabene.
Utrka Moto GP u Mugellu je zaista bila odlična. Također odlična atmosfera u publici i proslava na kraju utrke. Pravi spektakl. Mislim da je Moto GP nekako “bliži” publici i pristupačniji nego F1.
ne znam kako izgleda ovi članak u izvornom obliku ali pročitavši naslov očekiva sam od maurizia neke primjere iz kojih F 1 može učit od moto GP -a no sve se svodi na ”Paddock je vrlo živ, ljudi hodaju među vozačima i svi razgovaraju jedni s drugima.” … i šta još ? velika večina od 90 000 ljudi u mugelu (jednoj od najomiljenijih staza ) došlo je vidit valentina , iannonea , doviziosa , ducati , neki i jorgea , marqueza , pedrosu , hondu , yamahu . tako je bilo i u jerezu samo donekle obrnuto ..španjolci su došli… Read more »
Ja sam bajker a istovremeno sam fan F1 , mada sam dakle drugi soj ljudi.Više volim F1 od motogp-a. Jel imaš kakvo objašnjenje ili sam izuzetak koji potvđuje pravilo avalone?
Sjednem te ja na motor sta ide “samo” 299km/h 2 kruga oko Mugella i puno je sporiji od GP motora, a kamoli F1 bolida, pa cu te pitat sta ti strasnije izgleda. 2 kola sa nicim oko sebe, ili 4 kola sta chrash barom i udarnim zonama na sve strane. Pa onda kad dođes na prvi zavoj kocis, motor ponire i dize zadnji kotac u zrak, a ujedno se pomice u stranu i gledas kako ces zadrzat putanju za uc u zavoj i jos da ne padnes pri brzini od 250km/h i zavrsis glavom u gumama. A sta dođes sa… Read more »
ti si izgleda neki prikriveni trkač a Daijiro74 🙂 čak ti se i zadnje kolo digne kad snažno kočiš prije ulaska u prvi zavoj ? brrrrr …strava , teško da bi sa tobom seja i napravija đir ili 2 po mugelu . strah me sest i na skuter , a kamoli na motor koji ide 300 kmh pa makar ga vozija neko vješt i mačak ka ti jer sa “pogonskim” kolom u zraku zadržat putanju …bogme , tu bi se namučija i rossi , marquez , lorenzo ( ili sam ja krivo razumija da pričaš o svojoj vožnji na “nož”… Read more »
@avalon
zaboravio si john surteesa kao onog koji je bio najuspješniji na 2 i 4 kotača. . i ne, ne moraš sad navodit njegove uspjehe. znamo i mi ostali koristit internet.
a o tvom relativiziranju, maksimiziranju, minimiziranju i pametovanju s visoka u stilu ‘možda previše tražim od tebe’, drugi put.
zekohonda … ti si moj vjerni kritičar i vjerovatno bi ti život bez mojih komentara bija bar trunčicu dosadniji . drago je meni šta me “vjerno pratiš” . u žaru kritiziranja “čupaš” djelove komentara koji ti pašu , omalovažavaš primjedbama tipa “znamo i mi ostali koristit internet.” pa koristi ga kad znaš jer to ti niko ne brani zar ne ? ne “vidiš” ono šta ti ne paše da bi kritika bila žešča , a ti “viši” od mene . neka , neka … ne smeta to meni ( vidi kako lažem , a čupa sam kosu na tvoj komentar… Read more »
ispričavam se što sam te zamolio da ne pišeš surteesove uspjehe. vidim da je to bila pogreška isto ko i ova rečenica .’ mike je bija neuporedivo bolji od johna na 2 , a john od mika na 4 kotača , mike je bija neuporedivo bolji od johna na 2 , a john od mika na 4 kotača ,”. NEUSPOREDIVO mike bio bolji od johna na 2 kotača???? dobra. ” ti si viši , bolji , jači i za razliku od mene ne relativiziraš , maximaliziraš , minimaliziraš i ne pametuješ sa visoka …svaka ti je točna ka sveto pismo… Read more »
Malo drugačije takmičenje od Moto GP-a i F1, ali kad smo kod toga ko je bio dobar i na 2 i na 4 točka, Stephane Peterhansel je pobjeđivao više puta u Reliju Dakar i na motoru i u autu…
Mogu oni uvest nadolijevanje opet al to nrce vratit gledatelje jest bit ce mozda malo zanimljivijr ali tu vise nema natjecateljske atmosfere nema vise onakvog utrkivanja.Dok ne popuste s tim ogranicenjima nece nista biti jer prije je bilo slobodno utrkivanje a danas doslovno ti iz pit lanea govore kak ces vozit.Previse su se pomakli u novo doba i sve dok se ne vrate u nazad s nekim stvarima MotoGP ce biti zanimljiviji od f1.Ja imam takav osjecaj da su oni svi mislili da ce sve promjene 2014 i 2015 biti ono vrh boljr od proslih godina ali sad nije lako… Read more »
Isto razmišljanje imao i Fernando Alonso nakon što je lani bio na ovoj istoj utrci MotoGP-a. Formula 1 od MotoGP-a može učiti u jako puno segmenata. U MotoGP-u su tribine uvijek krcate, ljudi dolaze u velikom broju i uživaju u sjajnom utrkivanju. Jučer je u Mugellu bila posebna atmosfera s obzirom da je to domaća utrka legendarnog Dottorea, ali i drugih talijanskih motociklista poput Iannonea koji je bio drugi ili Doviziosa koji je odustao zbog kvara, ali je držao solidnu poziciju. Bilo je nevjerojatno slušati tribine kako lude nakon svakog Rossijevog pretjecanja, atmosfera je bila nevjerojatna čak i preko malih… Read more »
Pratin redovito i jedno i drugo. Mora se rec da je moto gp trenutno puno zanimljiviji i bolji od F1.
slažem se nema playstationa utrke su na nož pogledaj marqueza,lorenza ,rossija pretjecanje po 5 puta ,kotač uz kotač,borba strašno , nema u f1 rivalstva i shernie je to priznao nakon što je sterilzirao f1,rosberg nema agresivnosti,vettel gubi populaRrnost u njemačkoj iako je 4 puta prvak, hamilton sam protiv sebe, f1 postaje užas ,moto gp je super
Ajme, ne daji lude ideje, još će morati na dva kotaća quale odvoziti.
Pametno zbori