Pirelli u nastavku sezone želi važniju ulogu za mekše varijante svojih guma, a posebno se to odnosi na supersoft. Talijani su prije par godina bili suočeni sa žestokim kritikama jer su namjerno konstruirali gume koje su se brzo trošile s ciljem povećanje atraktivnosti natjecanja. Službeni dobavljač guma za Formulu 1 se zato početkom nove ere odlučio za dosta konzervativniji pristup i izbor guma. Ako se pita Pirellijevog šefa Paula Hemberyja, cilj su utrke s tri zaustavljanja u boks:
“Cilj je na utrke što više donositi mekše smjese, naročito supermekane gume. Možda smo tu komponentu trebali donijeti u Bahrein jer bi to značilo utrku s tri zaustavljanja.”
Međutim, Lotusov inženjer Mark Slade tvrdi da su se stvari promijenile od vremena kada je Kimi Raikkonen pobjeđivao za ekipu iz Enstonea s ultra-mekanim gumama u 2012. i 2013.
“Iako ih oni još uvijek nazivaju ‘supersoft’, one su zapravo samo mekane. Imena su se promijenila, ali gume su ostale tvrđe.”
Slade ne vjeruje da će Pirelli promijeniti svoj trenutni pristup Formuli 1.
“Mislim da neće napraviti radikalne promjene jer su zadovoljni s trenutnom situacijom.”
Tak je Kush.. a o po nosu bi najviše dobil HAMLEK, jer taj dečec nezna šparat gume… preveč žlajfa … onda bi inicijativu v mečke zel ŠVABAodMONAKA.. verovatno bi onda i počeli šarafit bolid prema njemu
Sa tim postupkom bi najviše pomogli ferrariu, mclarenu, i williamsu, pa i lotusu valjda – baš onima kojima je trenutno pomoć i najpotrebnija – za dobrobit natjecanja, neznam kako bi RB-u odgovarale, ali oni i tako imaju druge brige na popisu prioriteta..
Ništa bez Sava guma…
A Tigar?
Da gume nisu ovako konzervativne nego da su ko 2012 i na početku 2013,vjerojatno nebi imali tolike dominacije nego bi sezona bila izjednačena ko 2012 ili 2010,manji bi timovi mogli kroz neku strategiju nešto probat a ovako…..
Koliko sam primjetio zadnjih par godina, Pirelli radi samo ono što im iz FIA-e kažu. Iskreno, ako bi mekše gume donijele bolje utrke, nemam ništa protiv više zaustavljanja.