Lotusov rezervni vozač Jolyon Palmer je postavio najbrže vrijeme drugog i posljednjeg dana prvog sezonskog testa koji se održavao na stazi pored Barcelone. 24-godišnji Britanac je svoj najbrži krug od 1:26.080 odvozio pred kraj dana na supersoftu te je bio četiri desetinke brži od Mercedesovog rezervnog vozača Pascala Wehrleina koji je danas testirao W06. 20-godišnji Nijemac je jučer zbog bolesti propustio testiranje Force Indijinog VJM08, a danas se uspio oporaviti te je odvozio najviše krugova, 137.
Pierre Gasly je danas testirao Red Bullov RB11, odvozio je 72 kruga te je postavio treće vrijeme dana sa zaostatkom od šest desetinki za najbržim vremenom.
Pozitivan da imala je ekipa McLaren Honde; Jenson Button bio je četvrti te je odvozio 100 krugova. Za Williams je prvi puta testirao Alex Lynn te je bio peti uz odvožena samo 52 kruga. Esteban Ocon je danas odvozio šesto vrijeme u Force Indijinom VJM08.
Ferrarijev rezervni vozač Esteban Gutierrez je danas prvi puta isprobao ovogodišnji SF15-T. Meksikanac je bio sedmi te je odvozio 119 krugova.
Toro Rossov vozač Carlos Sainz je danas odvozio drugi najveći broj krugova, 126, a njegov najbrži krug bio je dovoljan za osmo mjesto.
Član Ferrarijeve akademije mladih vozača, Raffaele Marciello, danas je sjedio za upravljačem Sauberovog C34. Talijan je izletio sa staze u zavoju broj 3 te je oštetio prednji lijevi dio svog bolida. Kasnije se uspio vratiti na stazu, ali je zabilježio najsporije vrijeme dana.
1. Jolyon Palmer GBR Lotus-Mercedes 1m 26.080s
2. Pascal Wehrlein GER Mercedes-Mercedes 1m 26.497s
3. Pierre Gasly FRA Red Bull-Renault 1m 26.683s
4. Jenson Button GBR McLaren-Honda 1m 26.927s
5. Alex Lynn GBR Williams-Mercedes 1m 26.967s
6. Esteban Ocon FRA Force India-Mercedes 1m 27.520s
7. Esteban Gutierrez MEX Ferrari-Ferrari 1m 27.930s
8. Carlos Sainz ESP Toro Rosso-Renault 1m 27.997s
9. Raffaele Marciello ITA Sauber-Ferrari 1m 28.829s
https://www.youtube.com/watch?v=rH1rNSk4u6A
UUU odličan video ne mogu vjerovat da je ovo 1978 izgleda mi bolje nego 2015.
preticanje bez DRS_a…pa dali je to moguće!!!… 🙂
.ivanh…ovo preticanje je zbog očigledne vozačke pogreške i DRS, ili nedostatak istog, nema ništa s tim. Malo se informiraj , ako več nisi tada pratio, zašto je DRS uveden.