Honda zna na što će potrošiti svoje tokene

Yasuhisa Arai je prije par dana potvrdio da Honda svoje tokene neće trošiti pred kraj godine, već da će to učiniti sredinom sezone, najvjerojatnije poslije drugog sezonskog testa u Austriji. McLarenov dobavljač motora i dalje na raspolaganju ima svih 9 tokena koje je FIA Japancima dodijelila na početku sezone, a koji se tijekom godine mogu iskoristiti za poboljšanje performansi pogonske jedinice. Arai tvrdi da se više-manje zna koja područja treba poboljšati.

“Komora za sagorijevanje, MGU-K i MGU-H. Sagorijevanje i sustavi za obnovu energije su jako važni. Možda promijeniti koncept komore, ili turbopunjač, bregastu osovinu, te vrste dijelova. Provjeravamo koji su dijelovi najučinkovitiji za trošenje tokena. Trebali bi pokušati promijeniti koncept komore za izgaranje jer možda drugi proizvođači pogonskih jedinica razmišljaju o boljoj karakteristici izgaranja.”

“U odjelu za istraživanje i razvoj svakoga dana razmišljaju o tome, vrše proračune ili testiraju nove koncepte kako bi dobili više konjskih snaga i koji bi se odmah mogli primijeniti.”

13 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Kush

Lol! Hahaha! Khm,khm! itd, pa onda – Šmrc.. rid, rid, Buhuhu!! : “Komora za sagorijevanje, MGU-K i MGU-H. Sagorijevanje i sustavi za obnovu energije su jako važni. Možda promijeniti koncept komore, ili turbopunjač, bregastu osovinu, te vrste dijelova. Provjeravamo koji su dijelovi najučinkovitiji za trošenje tokena. ” Na stranu hibridni sustavi – novost im je, bateriju imaju već godinu dana, elektroniku oni rade za sve (iako su i s njom imali problema).. E sad turbo? – ajmo reć da radi ok i da je to samo upgrade mogući (iako se svako malo izvrti auto, a prije toga jedva da ubrzava,… Read more »

Dani

Opet gluposti pišeš. Pa istu stvar je napravio ferrari prošle godine. Proces usavršavanja motora je konstantan.

Kush

Možda su gluposti, dozvoljavam da se ne slažemo u pogledu na stvari. Ja sam svjesno pretpostavio najgori scenarij, pošto oni cijelo vrijeme obećavaju neke scenarije koji su ne optimistični, već totalno nerealni, što se sad već može tvrditi jer nije prva trka, a oni iako u banani obećavaju stvari koje ne obećavaju trenutno puno jači timovi A ferrari nije napravio isto, već suprotno, namjerno je žrtvovao određene segmente PU, na zahtjev aero odjela svjesno gubivši na max. snazi, plus napravio je neke stvari (radijatore) preteške, misleći da će tehnologija tih elemenata opravdati taj višak mase, nebitno.. bitno je da su… Read more »

Mrav074

Ja bi na njihovom mistu potrosia tokene na barem 100 konjskih snaga. Ako bude viska neka prosljede Costrol Hondi u WTCC

Desmosedici

U Barceloni je, kako sam ja razumio, više zakazao Mclaren nego Honda. Neshvatljivo mi je da je tako iskusna momčad imala takve banalne kvarove na mehanici samog bolida a ne na PU zašto je odgovorna Honda.

Mrav074

Ruku na srce i prosle godine su slozili ajme los bolid. Dobro ti i kazes, najlakse je okrivit Hondu jer su tek dosli

f1woking

Definitivno se moze zakljuciti da smo apsolutno svi prije pocetka sezonskih testova ocekivali da ce Honda napraviti konkurentan motor. Testovi u Barceloni su ostali sokantni, a sad se vidi pravo lice. Zaostatak je i dalje ogromnih 1.5sec+ i definitivno ne treba vise filozofirati vec reci da je ova sezona finito, potpuni promasaj Honde, i “revolucionarnog” motora.Dovoljno je procitati sto kaze Flavio Briatore o Hondi i dalje vise ne treba o nicemu pricati. Ovu sezonu su bolji samo on Manor-a.

f1woking

evo, nek jedan reply na moj komentar napise onaj koji je dao ovaj negativni stav da vidim sto je to netocno napisano?

Mrav074

Pa ovako. Honda definitivno u zadnjoj utrci nije zakazala, nego je zakaza Mclaren . A s obzirom da su prosle sezone sa velicanstvenim Mercedesovim motorom isto kasnili preko sekunde za Mercedes GP-om, moza ipak nije toliko do Honde koliko ste se vi hejteri razvikali…

stari lisac

Evo opet bezrazložni optimizam Honde… Nikako da priznaju da ne znaju i da se povuku osramoćeni… A kad je to tako teško napraviti… 😉

Dani

Optimizam je dozvoljen samo partiji sa talijanske čizme.

Luka Tunjić

Samo neka se McLaren i Honda usklade, i ne sumnjam u brzinu bolida 😉

f1woking

slazem se, ali ovdje nije problem samo motora vec i sasija ima ogromen nedostatke. Kod zaostatka od recimo 3s, barem 50% je gubitak zbog loseg motora a 50% zbog lose sasije.

Related Posts