Iako za VN Španjolske pripremaju poboljšanja na svojoj pogonskoj jedinici, u Hondi se još uvijek nisu odlučili iskoristiti razvojne tokene za unaprjeđenje svog motora. Japanci su potvrdili da će njihova pogonska jedinica imati određena poboljšanja za prvu europsku utrku sezone, ali unatoč nekonkurentnosti na prve četiri utrke ove godine, Honda neće koristiti nijedan od devet tokena koliko na raspolaganju imaju za 2015.
Honda će umjesto toga uvesti poboljšani softver za koji se nadaju da će im povećati pouzdanost i poboljšati vozne karakteristike svoje pogonske jedinice.
“Honda nije iskoristila nijedan token za nadogradnje”, potvrdili su iz Honde za Motorsport.com. “Napravljene su blage promjene kako bi se povećala pouzdanost pogonske jedinice. Male softverske izmjene će utjecati na vozna svojstva kako bi se pogonska jedinica prilagodila zahtjevima staze i kako bi vozači lakše upravljali bolidom.”
Ti japanci mogu imati toliko živaca, da tebi ne ostane ni jedan 🙂
Jel mi može netko objasnit tu priču sa tim tokenima i zašto uopće služe nije sramota pitat kad neznaš
Pogonska jedinica (PU) je podijeljena na tokene koji imaju vrijednost u tri kategorije, neki dio vrijedi 1, neki dva, neki tri tokena. Poslije prve sezone je dopušteno raditi promjene 50% PJ-e, tj. 32 tokena, i još su izglasali da ne moraju potrošiti svih 32 do homologacije koja je trebala završiti poslije pred sezonskih testiranja, zadnjim danom veljače. tako je Mercedesu ostalo 7 tokena za ovu sezonu, Ferrariju 10, Renaultu 12, a Hondi prosjek ostatka ovih tri proizvođača zaokružen na manju decimalu, dakle 9. Taj ostatak tokena svatko može koristiti u tekućoj sezoni kad hoće, ali ih moraju iskoristiti sve, nema… Read more »
Zeuše fala ti lipa na detaljnom objašnjenju bio sam pauzirao nekoliko godina f1 tako da nisam u toku blaženo ono vrime bez kersova dersova hibrida i tokena…ok mislio sam da su ti tokeni neke komponente koje se nadograđuju a oni su ustvari djelovi gupih pravilnika
Molim, nema na čemu, blaženo…istina 😉
“…blage promjene…..male softverske izmjene…” eh ne zvuči ono obećavajuće, ali tko zna…vidjet ćemo….ako ovo povežemo s onim što u McLarenu ponavljaju ko papagaji od Australije (najveći problem je pouzdanost i ne koristimo svu snagu motora) onda je moguće da će pokušati sad izvuči tih 100% iz ovog što imaju pa onda uložiti tokene za dalje….zvuči logično, samo da bude i dovoljno dobro da ipak napredak u Barceloni ne bude kao i promjene na PJ….”blag i mali”…… Go McH! Uvijek vjerni! 🙂
jel ferrari s novim nosom dolazi u spanjolsku ili kasnije?
AMuS wrote days ago that Ferrari didn’t found any significant benefits from the shorter nose so far.
In formula 1, what suits for other cars doesn’t necessarily fit for your car and make it faster.
Kraći nos ne mora značiti bolje performanse, zavisi od bolida do bolida kako što kome odgovara.