Red Bullov savjetnik za motorsport, Helmut Marko, siguran je da je njegova momčad dokazala kako je Formula 1 pogriješila kada je odlučila postrožiti pravila za stjecanje superlicence. Sve je pokrenuo sam Red Bull kada je prošle godine potvrdio dolazak 17-godišnjeg Maxa Verstappena u svoju sestrinsku momčad, a oba vozača Toro Rossa su impresionirala od prvog dana predsezonskih testiranja.
“Zrelost naša dva mlada vozača više vjerojatno nije upitna”, rekao je Marko, arhitekt Red Bullovog programa mladih vozača. Tužno je što sada dolazi pravilo koje bi Maxu i Carlosu onemogućilo stjecanje licence koju trebaju. Sport je previše reguliran. Nismo bili nesmotreni, testirali smo ga u Formuli Renault 3.5, u dvije godine starom F1 bolidu i u simulatoru – svaki puta je bio konkurentan od samog početka.”
Carlos Sainz stariji smatra da je Red Bull dobro pripremio njegovog 20-godišnjeg sina i timskog kolegu Verstappena.
“Red Bull nije glup. Nema sumnje da danas postoje alati pomoću kojih se vozače može dobro pripremiti, ali to nije slučaj samo u motorsportu, već i u svakom drugom profesionalnom sportu. Djeca počinju vrlo rano, a to im daje zrelost u ranim godinama. Ovo je vjerojatno jedna od najvećih razlika u sportu 21. stoljeća.”
Svoje mišljenje je nakon VN Malezije iznio i dvostruki svjetski prvak Mika Hakkinen:
“Bio sam jedan od onih koji je mislio da je Verstappen premlad za Formulu 1. Nisam sumnjao da može voziti bolid, ali sam se pitao može li se tako mlad vozač nositi sa svime ostalim što dolazi s Formulom 1. Možda je istina da se 17-godišnjak sada može nositi s tim, ali s druge strane, prerano je to tvrditi nakon samo dvije utrke.”
Sainz još nešto izgleda odraslo ali Verstappen na ovoj slici izgleda kao da ide u drugi razred srednje škole 😀
U svakom slučaju veliki respekt obojici, sa 20 odnosno 17 su napravili nešto nevjerojatno u svojim životima.
I ti pretjeruješ, ide u treći razred srednje škole. Hahaha!
Slažem se sa Mikom. Vidim da su ovi mladci dobri i mislim da oni neće imati problema na utrkama F1. Pitanje je tko će sve slijedećih sezona ovako dolazit i mislim da ipak to treba regulirat nekim pravilnikom. Ipak je dovoljno rano da se s nekih 20 godina starta u F1 i ima se vremena za dugu i uspješnu karijeru.
Kao sto je Mercedes “pustio” Ferrariu da pobjedi u Maleziji da se prestane govoriti o motorima, tako i RB pusta TR-u da bude ispred njih da se skrene paznja na pravila za dobivanje superlicence. RB u stvari ima pobjednicki bolid, al ce pricekat jos koju utrku i onda krenuti u lov na naslov/e!!!