Lotusov E23 ove godine koristi puno bolju Mercedesovu pogonsku jedinicu, ali momčad iz Enstonea na prve dvije utrke nije došla do bodova. Prve nadogradnje očekuju se ovoga vikenda na VN Kine, a tehnički direktor Nick Chester se nada da će im one donijeti bolje performanse, ali i ponešto sreće koja je nedostajala na prvim utrkama 2015.
“Bili smo zadovoljnim tempom u Maleziji, bolid je bio brz u petak i subotu. U utrci smo imali obećavajući balans i ponašanje bolida, ali smetao nam je promet na stazi. E23 se dobro nosio s ekstremnim vrućinama, a ponašanje je bilo dobro i na mokroj stazi pa tek trebamo vidjeti potencijal ovog paketa.”
“Pastor je imao puknuće nakon kontakta s Bottasom na startu utrke, a kasnije i problem s kočnicama. I dalje temeljito istražujemo, a rješenje će biti spremno prije prvog slobodnog treninga u Kini.”
“Imali smo manji problem i na drugom bolidu, odnosno s pogonskom jedinicom. Radi se o malenom senzoru koji je davao krive informacije zbog čega Romain nije dobivao maksimalnu snagu. Nije veliki problem, ali se morao više mučiti prilikom pretjecanja.”
“Imamo nadogradnje na karoseriji na prednjem i stražnjem kraju bolida koje bi trebale povećati razinu downforcea.”
Nakon neočekivane pobjede Sebastiana Vettela u Maleziji, Chester se nada konkurentnijem natjecanju, ali je svjestan da je pred njegovom momčadi još puno posla.
“Sezona je dugačka. Ferrari se dosta poboljšao preko zime te se čini da im je odgovarala vruća staza Sepanga. Imali su dobar bolid i dobru strategiju, a zahvaljujući toj kombinaciji došli su do pobjede. To je pokazatelj da Mercedes nije nedodirljiv, što je dobro za sport. Mi u Lotusu radimo sve što možemo da izazovemo njih i svaki drugi tim tijekom godine.”