Momčad iz Wokinga je ove godine prešla na Hondine pogonske jedinice i problemima nikako nema kraja. Predsezonska testiranja su prošla katastrofalno, kao i prva utrka, dok je u Maleziji bio vidljiv napredak. McLaren je uspio smanjiti zaostatak za otprilike sekundu i pol, a cilj je do kraja sezone ući u borbu za postolja i bodove.
McLarenov trkaći direktor Eric Boullier naglašava veliki pomak u odnosu na Australiju i napredak svoje momčadi naziva izuzetnim.
”Nismo u bodovima i ispred smo Force Indije, no tu ne želimo biti. Još uvijek ne mjerimo apsolutne performase, nego mjerimo one relativne u odnosu na testiranja i Australiju. I razlika je ogromna”, kaže Francuz. ”Oba su vozača zadovoljna balansom i načinom vožnje i to je veoma važno.”
I Fernando Alonso i Jenson Button su odustali na Velikoj nagradi Malezije u trenutku dok su se borili s Force Indijama, ali ima mnogo pozitivnih stvari u odnosu na predsezonska testiranja.
”Definitivno smo se poboljšali i trebamo ići korak naprijed. Još je dug put ispred nas i ne može se puno toga napraviti u dva tjedna, no mi smo napravili nevjerojatan posao.”
U puno su većim problemima od RB-a, ali nisam čuo od njih nikakvo kukanje niti svađe između Mclarena i Honde kao što je to bilo u slučaju Red Bull – Renault. Polako će oni otkloniti probleme, ali kada? To još ne može nitko sa sigurnošću reći, ali uz ovakvu pozitivnost, rad i 2 najiskusnija vozača na gridu itekako će stvari ići u dobrom smjeru.
Ovaj treba hitno kod okuliste,ja još nisam vidio u ove dvije utrke da su ispred FI ,vjerojatno je mislio na manor,jedino mi je žao Alonsa što je napravio krivi potez
Ja mislim da bi ti trebao okulisti.Jer da si bolje pratio vidio bi da su ispred FI.
Ispred??? FI 7 BODOVA MCHONDA 0
JA NEZNAM KOJU VI SEZONU PRATITE
i nisam vidio da su se borili osim u Australiji kad je Button izvrtio Pereza,ako im je to ispred onda ok
https://www.youtube.com/watch?v=KXnyA3Vqfrs
Ovo je vama ispred
@mironet; dobro je, u pravu si, nemoj više
9 krug utrke Perez ispred Alonsa Button iza Alonsa 4 sec,10 krug Perez se odvaja od Alonsa van DRS-a i ne hvata ga više,ja neznam šta ste vi gledali
Dobro ti pametnjakoviču koji pucaš minus daj dokaz da su ispred,nemoj se skrivati
Mironet aj molim te pogledaj ponove utrku i vidit ces i da su i Alonso i Button prosili FI a Alonso se priblizavao Rbr i STR i bili su ispred Saubera.
Alonso molim ja tebe da dobro pogledaš ponovno utrku,u 15 krugu Perez odlazi u boks Alonso nastavlja dalje kao i Button a več u 17 krugu je perez došao do Buttona hočeš da ti dalje pričam
@mironet; dobro je, u pravu si, nemoj više
nisu ispred ali jesu ispred 😀 meklaren tj honda je smanjila snagu motora za prve dve trke na nekih 50-60% punog kapaciteta, da bi smanjili stetu u slucaju otkazivanja neke komponente, i u slucaju kvara spasili motor… sto u prevodu znaci kada budu vozili sa punom snagom sigurno ce biti ispred FI…
Napravili su nevjerojatan posao,slazem se,jer…svaki pomak je pomak. Mislim,ako su uspjeli napredovat sa ovom strategijom sa 60% snage,gdje ce tek bit kada maknu sve poteskoce i kad krenu sa 100%? Cini mi se da Mercedes GP i Ferrari ne znaju sto ih ceka,bar za koju godinu. Vjerujem u to sto govore Nando,Button i Bullier jer ne bi bezveze govorili da su napredovali ako nisu. Smatram da je i ovo bolje nego da odmah daju lazna obecanja za neku tamo “iducu godinu” kao Ferrari zadnjih 6,sto je bilo jadno ko vrag,pomaka nigdje,auto je bio kanta,kanta koju im je jedino Alonso bio… Read more »
Mislim da je problem sta u F1 Hondi ne dopustaju V-TEC pa nema sta kick in xD
(ispravite me ako griješim) dopušten je vtec, ali nema koristi od njega kod visokoturažnih trkaćih mašina.
Šprdam se 😉
Mozda ga i imaju, za stedit gorivo kroz pit lane i iza Safety cara hehe. Tko zna…
Samo jedna bregasta i nema kompjuterske ili bilo koje druge kontrole otvaranja i zatvaranja ventila 5.1.8 Engines must have two inlet and two exhaust valves per cylinder. Only reciprocating poppet valves are permitted. The sealing interface between the moving valve component and the stationary engine component must be circular. 5.7.2 Variable valve timing and variable valve lift profile systems are not permitted. 5.3.2 The crankshaft centre line must lie on the car centre line and 90mm (+/-0.5mm) above the reference plane. The power unit may only transmit torque to the drive train by means of a single output shaft that… Read more »
@Zeus
fala!
Moze VTEC bit i na autu s jednom bregastom, onda otvara dodatno samo usisne ventile. Al kako kazes nesmi imat kontrolu preko kompjutera
Za mene je honda ovu sezonu poboljsala i uzbudila za 150%. Navijac sam alonsa i 2014 je bila nezanimljiva iako je ferarri na nekim utrkama iznenadio. Ali 2015 dosla je honda i novo razdoblje u alonsovoj karijeri i mislim da bi moglo bit uspjesno. Svaki njihov pomak naprijed mi izmami osmijeh. Šute, rade, razvijaju i poboljsavaju bolid i samo naprijed. Doc ce i onaj dan a nadam se ubrzo kad ce alonso ili button stati na postolje a jednog dana mozda alonso postane svjetski prvak i tako okonca karijeru iako mi neide jos u glavu da ce za par godina… Read more »
Ajmo Nando, ajmo Honda 😀
#PowerOfDreams
jeje, napravili ste…tjesi se, klaune
čovjek je dao svoje viđenje situacije u ekipi u kojoj radi, zašto ga vređaš? Vjerujem da bi dao brdo para da si kao on
“Klaune” trebalo bi ti i više objektivnosti a i više kulture 😉
objektivnosti? zasto? objasni mi zasto!!!!
Žao mi je ne želim gubit vrijeme na tebe 🙂
bravo bravo… imas super sliku naj bolji vozac danasnjice na F1 GRIDU mogu ovi pricati sta hoce ali tebi nema ravnog mozda HAMILTON malo da mu moze parirati ostali slabo mislim…
ne, neg si izvalio glupost pa sad kao ne zelis gubit vrijeme…lose!!!!
Kustelaar jedini ovdje koji je izvalio glupost si ti mislim lupas ko maxo po diviziji.Dobro ti covjek kaze ne zeli gubit vrijeme na tebe mislim kad ti procitam komentar odma ni se povraca.
Hehehe, šta bi trebali dići ruke od svega? Napreduju korak po korak u ograničenim uvjetima, McH još nisu završili testiranja, ne kukaju, prihvaćaju kritike i rade. Zadovoljan? 🙂