Iako na prvom predsezonskom testiranju u Jerezu nisu pokazali ni performanse niti pouzdanost, iz McLarena i dalje zrači optimizam. Šef ekipe Ron Dennis rekao je da je momčad dobro proračunala kada su se odlučili na radikalni dizajn novog MP4-30, pogotovo na stražnji kraj u kojemu se nalazi kompaktna Hondina V6 pogonska jedinica. Zasluge za to Dennis pripisuje novom pojačanju Peteru Prodromouu koji je u Red Bullu imao prilike raditi s Adrianom Neweyjem.
“U razvoj MP4-30 ušli smo s ‘kalkuliranim rizikom’. Ali znamo što smo napravili i što možemo postići u budućnosti. Izvedba bolida je iznimno kompaktna, a za početak se moramo nositi s posljedicama tog izbora. Moram zahvaliti Peteru Prodromouu za kreiranje ovog remek-djela”, rekao je Dennis.
Pitanje je samo koliko će McLaren Hondi trebati da riješe sve dječje bolesti novog bolida i izvuku maksimum iz MP4-30.
“Mislim da ćemo bolid u potpunosti razumjeti tek nakon tri utrke, ali svi smo optimistični i vjerujemo da ćemo biti uspješni.”
McLaren je danas na stazi Circuit de Barcelona Catalunya iskoristio svoje pravo na ‘filmski dan’, a u novom bolidu je sjedio Jenson Button. Prema pravilniku, sve momčadi tijekom godine mogu iskoristiti dva dana za promidžbene aktivnosti tijekom kojeg smiju odvoziti najviše 100 km.
Druga predsezonska testiranja počinju 19. veljače u Barceloni.
Koliko god mi je lijep bolid McLarena i radi Honde i Alonsa im želim uspjeh ako to već Ferrari ne može, no mislim da se o remek djelima priča nakon ostvarenih rezultata tako da mi ova izjava malo liči na trčanje pred rudo. Jer jedno je ljepo ukomponiran i posložen bolid a sasvim druga stvar brzina bolida i rezultati istog. ja vjerujem da će McM biti dobar možda čak i odličan no znate kako ide ona izreka…..prvo skoči pa reci hop. Bolid je tek odradio instalcijske krugove i očito još imaju puno posla pred sobom, pa su malo ove izjave… Read more »
Gledao sam slike stvarno je zadnji dio bolida odraden perverzno dobro!!!
Tanji je od proslogodisnjeg Red bull/a sa testiranja ali se taj Red bull i Newey nisu znali nositi sa pregrijavanjem pa su vec u Australij dosli sa modifkacijama na zadnjem djelu bolida sa vecim otvorom radi boljeg hladenja, “Slicno rjesenje koristi Mercedes i ferrari””
Je li učenik nadmasio učitelja?
Ili ti ga Prodrom Neweyja vidjet cemo u Australiji…
Sve u svemu pakled bolid jos ako je Honda odradila iole dobar posao bit ce luda sezona!!!
Samo da remek djelo nema onaj pim…pardon, nos.
Nemam ništa protiv minusa no kaj mogu kad mi se taj nos ne sviđa. Auto izgleda kak tapir.
Koji je radio sa Neweyem. Ako se nevaram znaci jos nije dokazani materijal.Mecka,Ferrari,RB I Williams moj poredak za iducu sezonu.
neka budu do Evrope za Alonsa mjesta od 4 do 7 recimo,a poslje postolja 🙂 u 2016 tek mogu ocekivati pobjedu. Hvala Prodromou i Hondi.
I onda je svizac zamotao čokoladu….
malo mi je čudno, ajde da kažem preuranjeno nazivati nešto remek djelom šta se nije dokazalo u praksi ako me kužite šta hoću reći.. sezona nije još počela, niti je testiran u nekim natjecateljskim uvjetima, naprotiv bolid je jedva sastavio par krugova na testovima 🙁 al ajde sve i da je tako, nadam se da će i Hondin motor biti na visini zadatka pa da ih gledamo u borbi za postolja!
Eh. Da ove godine bude jaci lotus, ferrari, mclaren. Eto nam uzbudljive sezone cak i uz super jak mercedes.
Lijepo je vidjeti ovu angažiranost i posvećenost cijele momčadi.
Ferrari je u vrijeme Schumia obavezno koristil “filmski dan” i to je davalo rezultate.
Bez obzira na ograničenu brzinu i kilometražu dobiju se vrijedne informacije, s obzirom na novu PU jako bitno.
Što se tice dizajna bolid je lijep a stražnji kraj gdje je pogonska jedinica je jako lijepo i tijesno napravljen,netreba ocekivati cuda ovi novi V6 turbo hibridi su jako komlicirani i tu treba dosta vremena i posla da bi se napravilo pobjednicki paket.Mattia Binotto šef odjela motora u Ferrariju je rekao sa tehnicke strane ovo je najveca i najzahtjevnija promjena u F1 unazad 30 godina.
Ako cijelokupni paket bude dobar mogo bi Fernando napravit remek djelo 😀
Živi bili pa vidjeli.