Novi problemi na bolidu McLaren Honde pojavili su se na drugom danu posljednjeg sezonskog testa u Abu Dhabiju. Bolid britanske momčadi jučer nije bio ništa bolji, veći dio dana proveo je u garaži zbog problema sa strujom a nakon izlaska na stazu ponovno je stao, ovaj puta zbog problema sa sustavom za dovod goriva. Trkaći direktor Eric Boullier kaže da su se nevolje danas pojavile pred sam početak testa:
“Preko noći je sve bilo u redu osim par manjih problema, uglavnom stvari koje smo mogli iskopčati i voziti bez njih. Ujutro je sve bilo ok i bolid je bio spreman za vožnju u 8.30. Upalili smo ga te planirali izaći na stazu u 9 a onda je nešto krenulo po zlu.”
“Struja je komplicirana – nešto uključite i imate problem, otklonite ga, ponovno uključite i problem se pojavi negdje drugdje. Vozit ćemo čim budemo mogli ali to je vrlo osjetljivo područje i radi se o visokom naponu pa moramo biti oprezni oko svega što radimo. Nažalost, to nam uzima vrijeme ali radije bih da se to dogodi ovdje nego u Jerezu.”
Bez obzira na to, Ron Dennis vjeruje da će McLaren sljedeće godine biti jak.
“Ove godine momčadi su svoje bolide počele testirati u veljači. Mi već sada vozimo s Hondinom pogonskom jedinicom. Zajedno razumijemo izazove ovih novih pogonskih sustava i mogu vam reći da ćemo biti jaki. Grupa ljudi koja je dizajnirala bolid za 2015. potpuno je drugačija od one koja je radila u protekle dvije godine.”
jbte šta je ovo došlo . čitam komentare ispod i vidim da se “ratuje” . još mi je i razumljivo da neko brani svoga fana ( pa ljudi smo …zar ne ? ) ali sad se počimaju braniti i strojevi/motori . ko napiše nešto kontra honde ili posumlja u njenu uspješnost izgleda da je njba 🙂 a na osnovu čega su “branitelji” skoro pa sigurni da će honda uraditi dobar posao 2015. ? na osnovu uspjeha od 1986. do 1991. ? pa ljudi moji hondin zadnji uspjeh je bija prije 21 godinu…u prošlom stoljeću 😉 bila je honda u F… Read more »
Ako se dobro sican Hondi nije bia zabranjer razvoj motora, ali su im bila zabranjena testiranja s motorom na bolidu.
Izgleda da su Japanci sposobni u mehanici, ne i u aerodinamici. Zato ni nemaju još svoju raketu.
raca-ka…. vjerovatno su japanci vrlo racionalna nacija s obzirom da nisu bogati ni sirovinama ni energentima pa se ne razbacuju novcima . zato nemaju rakeru , a ne zbog “nesposobnosti” u aerodinamici . osim toga koja bi osim nekakvog prestiža bila i korist od rakete , istraživanja svemira ? uostalom dans se stručnjake iz bilo koje oblasti može “kupit” , a može se kupit i “proizvod” jer vidi… honda se ponovno udružuje sa McL , a ovaj od kada se takmići u F1 (49 sezona ) NIKAD nije ima svoj motor . koristili su mercedesov , hondin , peugeotov ,… Read more »
2004. su se dovukli na 2. mjesto u konstruktorima. Nije bas rezultat za bacit
Ako se ne sicas dobro Brawn GP je bila Hondina sasija i dominirali su tu sezonu na racun aerodinamike. I evo ostavili dobre temelje Mercedesu hehe
e moj Daijiro74 i ferrari je 2012. osvojia 2. misto u konstruktorskom i vozačkom pa ? 2009. brawn GP je osvojia obe titule ali nije baš da je dominira jer prvenstvo je trajalo 17 , a ne 7 trka . button je dominira prvih 7 trka , a na kraju je pobjedija sa 11 bodova prednosti pred SV , a tim sa 18,5 bodova pred RB . osim toga mišljenja sam da je brawn GP osvojia titule ne zbog aerodinamike hondine šasije nego zbog močnog mercedesovog motora ( 2007. McL mercedes 2. i 3. , 2008. 1. ) i DD… Read more »
merc, renault i ferrari (po važećim pravilima) mogu mijenjat 48 % od 45 dijelova pu. ne pitajte me za detalje. 🙂
na hondu se to naravno ne odnosi.
zadnji dan za homologaciju svima je 28.02.2015.
Dobra diskusija decki. Zanimljivi komentari i misljenja. Mozda je vecina citala clanak, ali neka…
http://en.espnf1.com/mclaren/motorsport/story/186061.html
McLaren a Boga mi i Honda sigurno nisu tim bez motiva i perspektive,toliko o tome.Druga je stvar biti realan i objektivan,a to bi značilo da će ova suradnja zasigurno imati problema u prvoj ako ne i drugoj sezoni,to je neminovnost.Optimizam je ok i uz fenomenalnu ekipu imaju se čemu nadati ,ali zar i druge ekipe nemaju ambicije i budimo realni veliku godinu iskustva?samo se trudim biti realan?
.drago mi je sto jos neko racionalno razmislja…plus.
Pa dobro, jel se nitko od japanaca nije sjetio do sad negdje u garaži isprobati motor i baterije! Kao “Gle kako lijepi motor, sigurno će biti najbolji.”
ne zelim nikoga vrijeđati, ali ti ocito najbolje znaš zašto imaš taj nick. Pa nije isto testirati motor i bateriju u garaži na nekom postolju i u bolidu gdje je sve skučeno, natiskano, a da ne govorim da motor radi honda, a šasiju mclaren. Bolje da se sad pokvari nešto pa da se to navrijeme otkloni nego u sezoni. Imaju dovoljno vremena da to sve lijepo poslože i kvalitetno krenu u novu sezonu. Ne vjerujem da će odmah biti nesto previše jaki, pogotovo u odnosu na mercedes, ali vjerujem da bi mogli biti konkurentni. Pogledajte samo red bul koliko problema… Read more »
Ja možda i jesam idiot ali bome su i oni u Hondi ako prije nisu znali da je na bolidu sve skučeno i natiskano 🙂
Ljudi moji, pa preveliki su novci u igri da bi se sad netko čudio problemima koji se pojavljuju. Sve, ali baš sve su to jednostavno morali predvidjeti kroz sezonu.
ova mclaren-honda opet dokazuje da je bezvremenski bolid! 🙂
Slažem se s tobom, nisu postigli nikakvo vrijeme u dva dana.
moraš ti sve pokvarit s drugim dijelom rečenice. 😉
Malo crnog humora na naš račun, u dubini duše se nadam puno puno boljim rezultatima.
A jesam se nasmijao obojici
Citam ove komebtare da ce Hondi tribat 2-3 godine da uhvate ptikljucak i krepajem od smija. Zar se vi ljudi nesicate da su nazad samo nekoliko miseci svi imali slicne boljke pa su opet odvozili cilu sezonu vise manje bez problema. A sta se hvatanja prikljucka tice, ovo su novi motori, nije situacija da je se vozilo vec 4-5 sezona sa njima pa da imaju ogromnu prednost u razvoju (ako uopce i dopuste daljni razvoj). Daj se malo kalajte na zemlju
MclarenHonda zna šta radi !Do Hereza i pretstavljanja bolida za 2015 ima skoro 3 meseca.Što bi Mclaren sada ofirao karte?Oduvace ih kada bude vreme..
Pa normalno. Bitno da su ovde svi inžinjeri pa znaju bokje od Mclarena i Honde kako ce im sezona ic hahah
Kraj prvog mjeseca je predstavljanje i odma sljedi Jerez,oduzmi 10-ak dana blagdana i ostaje ti 1 mjesec a ne 3 …
…mislim da ti je komentar srocen bez trunke razmisljanja.
Zasto? Aj mi pojasni molin te
.daijirio..pa evo. svi ste nešto zapalili za tu Hondu. ok, slažem se, Honda je proizvodila zaista povjesne bolide i nekima od tih sam čak bi i suvremenik. al, halo…to je bilo odavno. Pa daj, sjeti se početka ove sezone. Kome s edavalo najviše šđanse? Ferarri je imao toliko pompoznu najavu, toliko ulaganja, čak su i testovi bili relativno ohrabrujući da su neki (čak i ja..priznajem) govorili kako će pregaziti prvenstvo. Za lotus su svi živi drugali kako će biti još bolji nego 2013. A gle, vukao se sezonom ko sakata kornjača. Willians…hej, pa tko je računao da će Williams biti… Read more »
Uzalud im i 10 sezona iskustva ako se ne odmrzne razvijanje motora. U tom slucaju ooet su svi na istom terenu, a japanci su imali godinu dana proucavanja problema koji su se javljali na tuđim motorima i eliminirat ih sa svoga. Ako vec gledamo u testiranjima nije bia problem sa motorn nego sa baterijama koje proizvodi sam Mc. I opet se vracan na taj famozni WTCC. Honda je usla sezonu ranije u prvenstvo da skupi iskustva sa turbo motorima prije nego se uvedu TC1 pravila. I onda dođe godinu dana posli Citroen koji se nikad nije natjeca u touring car… Read more »
Bez obzira kako sve ispalo za Mcl-Hondu volio bih vidjeti ovakve dvoboje izmedu Mclarenovih vozaca nagodinu https://www.youtube.com/watch?v=SEP3rV5L5e4&feature=player_detailpage
Ahh to je taj zvuk 🙂
.recimo to ovako: Prolaze sve ono što su ostale momčadi prošle na početku ove sezone. Čeka ih cijela sezona pronalaženja forme za koje će vrijeme sve ostale ekipe imati godinu dana više iskustva. Tek 2016. u slučaju izuzetne forme mogu očekivati približavanje vodećima. ..ako.
Alonso…37 godina.
jebe te matematika
.malo razmisli sto sam htio reci…
Sve OK,imamo različita mišljenja u biti ja se nadam da Honda može a ti govoriš više realno ali uvijek se može ubost dobar motor.Tko zna kakvu tehnologiju razvijaju Japanci mogu i oni negdje izvuč koji kW snage više od Mercedesa tako da mi sad ovdje malo navijački komentiramo ali do 3 mjeseca i Australije normalno da nitko ništa nezna.Ako se po zvuku da naslutit ono što sam čuo na Youtubu Honda zvuči močno ima zvuk više onom prije nervoznom bolidu kada izlazi iz pitlanea koda če se ugasit nije mi zujala al opet govorim druge momčadi tek u Jerezu donose… Read more »
Ovo je samo dokaz koliko je rada i istraživanja potrebno prije nego li se ova tehnologija prenese u automobile za široke mase. Ovako proizvođači imaju “mjerne” točke (gdje su drugi proizvođači sa razvojem!) i nastoje ih dostiči i prestiči. Dječje boljke McLarena Honde su. barem meni, bile očekivane. Možda ne u formi 5 krugova, ali tako nešto. Znao sam da neće biti puno krugova, kao i da neće biti puno brzih krugova (nije bio ni jedan). Da su zaista planirali ozbiljno testirati performanse motora i bolida, ne bi došli sa bolidom koji je 4 puta vidio stazu (prvi put, drugi… Read more »
Upravo tako.
Duracell je rjesenje i nemojte vise vi radit baterije .
lose je ovo ja sam ocekiva puno vise a oni nemogu sastaviti dva instalaciska kruga uz sva saznanja o problemima koje su imale druge momca i uz uvid na mercedesovu pj opet imaju gadnih problema
Moram te ispraviti kaj se tiče uvida u Mercedesov PU, ove sezone McL-ovi mehaničari nisu imali pristup Mercedesovom motoru osim praćenja telemetrije na monitorima.
Moje mišljenje je da McLaren Teski propalitet ..Sad kad je Mercedesov motor na vrhuncu,najbolji…Oni prekinu suradnju…Honda treba najmanje 2-3 godine da uhvati ostale,da se vrati kako treba u f1…Eo renault i ferrari su bili tu cijelo vrijeme , i razvijali motore i opet nisu mogli doc ni blizu mercu,a kamol honda! Nema priče , honda je ofc top proizvođač …Allii Kao sto vidimo nije Njima do motora bilo ove godine , nego jednsotavno ona,šasija Sa “veseljkom” im je Zafrkala sve…
Vjerujen da ce honda sklopiti dobar, ako ne i najbolji motor. Honda vec desetljicamagradi reputaciju svojim 4-t motorima. i dok su americki i europski motori bili gutaci goriva, honda je stalno razvijala tehnologiju za poboljsanje snage, rada i potrosnje goriva motora i imali su veliku ulogu u razvoju danasnjih motora. Vjerujem da ce i ovaj put opravdati svoju reputaciju.
ja sam čak negdje pročita da su oni zaptavo izmislili 4t motor .. i 2t isto…
Da bio je jedan japanac, mislim da se prezivao Otto, nisam siguran, ono kao Hashima Otto ili nešto slično… :kaaj:
Upučen si ti nešto u ove Japance.S gore navedenim te očito upoznao Tuitamo Kitutituri,što je vidljivo kroz tvoje ponašanje.Nego,nastavi ti ljepo veličat lik i djelo F.Alonsa-možda i kod njega dođeš na red- jer o drugom ionako pojma nemaš,nit ćeš imat.Rekoh,mani me se i uživaj u znaku raspoznavanja :prcnjau:
@otto
idiote, postoji nešto što se zove otto motor. Kad to naučiš shvatićeš da si za mene toliko sitan da se na tebe ne obazirem, a ovo ti iako pišem samo da drugi ne bi mislili da si nešto pogodio, kao što i ćorava kokoš zrno nađe…
Osim što bi trebao ponoviti osnove matematike, nije ti ni povijest jača strana, što ne čudi za nekoga tko ima IQ ispod razine idiota…
Mani se ti mene i sve će biti u redu … Moći ćeš nastaviti svoj mali život pun nezadovoljstva bez bespotrebnih i beznačajnih ometanja s moje strane…
E jbg.Sad sam skroz provaljen. :prcnjau:
otto-Imaš tu nas 20-ak koji tu komentiramo već godinama vidim po tvojim komentarima da nisi neka budaletina al daj promjeni malo stav ako znaš nešto više nema potrebe druge podjebavat napiši to.Imaš stav za one dnevno političke “čiji je otac ustaša a čiji partizan” 24 sata. Peace brother,think before you drive kaže Berni…Neke i treba nekad malo podjebavat al s vremenom skužiš koga.
Svi smo mi nekakvi,ali kad malo bolje razmislim,moram ti dati za pravo,osim u dijelu koji govori o stavu,24 itd.Ni bukvalno ni kao stilska figura ne pada mi na pamet dijelit bilo koga po bilo kojoj osnovi.Jbg bit će da je ono prvo-Svi smo mi nekakvi…-
@stari lisac
Stari iako se ovo mene ne tiče jednostavno ne mogu priječi preko toga šuteći.
Ne znam otkud ti pravo bilo koga vrijeđati na ovom forumu, jer forum i služi upravo za to da svatko iznese svoje razmišljanje bez vrijeđanja.
Već sam ti i prije znao prigovoriti zbog toga, jer nisam nigdje pročitao da tebe netko naziva idiotom.
Možda te netko nekad nazvao nekim pogrdnim imenom, ti bi s obzirom na godine životnog iskustva trebao spustiti loptu na zemlju i mlađariji objasniti osnove komunikacije.
@Mp4/4 nije idiotom, ali je svakakovim drugim imenima… NIje da me briga i obično zaobilazim takve likove. Dokaz da oni koji imaju drugo mišljenje od mene mogu diskutirati samnom ti je zekohonda, npr., pa i ti si u nekoliko navrata razmijenio svoja razmišljanja samnom… No, ovaj lik je bio vrlo bezobrazan, pa sam mu uzvratio… Hvala na tvom pokušaju smirivanja, ali vjeruj mi, ovo je zadnje što sam mu se obraćao. Niti sam ga dirao, niti ću ga dirati… Svačije mišljenje poštujem, ali ne dopuštam da se pljuje po mom. Kad pogriješim, to i priznam. Eto, toliko, da ne misliš… Read more »
@Mp4/4
https://www.gp1.hr/ecclestone-formula-1-ne-treba-mlade-navijace/
post 38.2.8.
Na to sam reagirao!
alonso i briatore dogodine u lotusu…
Ni da je treći bolid u igri, rekao je da neće voziti Mercedesov agregat, Potpisan je već ugovor sa McLHondom, čeka se odluka za timskog kolegu.
rekao je on i da ne ide nikud iz ferrarija i da će dočekat penziju u ferrariju a prije toga i as long as it’s not red pa što…osim toga u lotusu trenutno nije mercedesov agregat, a zbog problema s novcem možda ga ni ne bude…
Jedno je želja, a drugo stvarnost, da nije možda licemjerno pozivati se na tu Fernandovu izjavu s obzirom na Ferrarijevu formu? Šta bi trebao penziju dočekati u bolidu koji nije sposoban postolje ulovit? Da to nije bio Ferrari, vjerujem da bi Fernando raspalio najkasnije poslije 2012. Svaki vozač, a posebno sv. prvak želi voziti za Ferrari i osvojiti sa njima naslov, rijetki su u tome uspjeli. Da mi je vidjet vozača koji bi odbio ponudu iz Maranella, pa čak kad su u lošijoj formi. Nakon 5 godina nije čudo što je digao sidro.
jučer problemi sa strujom, danas problemi sa strujom, preko zime komunalije, u Jerezu će biti valjda voda problem i vrag zna šta sve ne do Australije. Ko da su u Hrvatskoj.
Ajde nemoj tako. Ovo me uopće ne brine, čak dapače. Ovo je dobro, jer će ove dječje bolesti riješiti prije Jereza… A ove dječje bolesti su bile svima prisutne, osim Mercedesu, ali oni su to vjerojatno riješili prije…
Tako da ovo testiranje treba uzeti sa rezervom. Dobro Eric kaže, najvažnije je sve 3 lokacije povezati na pravi način, a gdje ćeš boljeg testa nego li testa zbog problema…
Vjerujem da se nešto jako dobro sprema za McLaren Hondu!
Apsolutnose slažem. Bolje da rješe te probleme prije Jereza. Ili barem prije početka sljedeće sezone.
pa ja bi se itekako brinuo nisu dosli testirati misleci da nece izac iz garaze, ako im se ovake stvari događaju pri nikakvom opterecenju sustava kako ce biti kad pocmu opterecivat sustav mislim da ovo nije dobro nikako
@Lisac;;Kako ne ću, brine me. Oni trebaju tek dječije bolesti početi riješavati što su drugi odavno riješili, a neki ih nisu niti imali, ne samo Mercedes. Činjenica je, s obzirom da faktički nisu ni pokrenuli bolid, da je ovo testiranje upropašteno. Da se bar odvezlo 20-30 krugova, pa makar zaostatak za vodećima bio i desetak sekundi,puno lakše bi bilo. Di je još Jerez. Ne sumnjam da će otkloniti postojeći kvar ali…
A zašto Lotus ne testira s merc motorima?? Mislim kad več Mcl testira s Hondom.
Nisu još kupili Mercedesove motore. Skupljaju lovu po trgovima većih Europskih gradova… Do Jereza će imati! Za dva tri stroja… A onda opet na trgove i u trgovačke centre skupljati lovu za sezonu!
Novčani izdaci su ogromni, Lotus je jedva do kraja dogurao sezonu.
A Mercedes za iduću godinu ionako predstavlja poboljšaniji motor u nekim segmentima, tako da se nikome ne žuri. Tu i tamo se ubaci pokoji novi aerodinamički dio i vidi se kako funkcionira, a mladi vozači usput dobiju priliku…
A trebala bi biti i nova šasija za novi motor.Meklaren je za ovaj test to napravio,ajmo reć neku test šasiju samo da mogu isprobati motor a prava šasija za 2015 se tek radi,vjerovatno je i to razlog Meklaren si je to mogao priuštiti taj luksuz da radi na te 3 strane, pretpostavljam.
Aj sada, kojoj poslovici vjerovati, onoj da se prvi macici u vodu bacaju ili po jutru se dan poznaje ?
Volio da sve rijese kako treba, pa da imamo jos jedan tim koji moze da izazove Mercedese, jer kad jedan tim dominira i nije bas uzbudljivo.
Koju poslovicu?
F1 je igra o kojoj nitko osim Ecclestona i Mercedesa nema pojma!
slazem se otom
mislim da ce petronas vladat u narednoj sezoni
samo molim boga da nezaostanu ostale momcadi za petronasom 200-300 bodova
volio bih imat zanimljiviju sezona barem da zaostanu 100 bodova
molim te boze
Racer,nemoj Boga uvlačit u tu ciganiju. 😀
Recimo da se po jutru dan poznaje manje, više u Melburnu,
Ako ostane zaključano,bojim se da jedino Honda može spriječit,već viđeno Australsko jutro,koje se za mene pretvorilo u Beskrajni dan-Bill Murray-i još puno toga,no tome je mjesto u tehnikalijama.
ja bih volio…… neka neka im bude jos dominantnija sezona
sve pobijede za petronas
ali sto su jaci i bolji ja njih jos vise mrzim
doci ce kriticne mase pa ce sve puknuti
pa mozda bude kriticni sastanka kao 2009
kad je ferrari htio istupit neka to su htijeli berni i gospoda iz petronas dobili su to sa v6.u moto gp i danas ruse rekordi krugova
a i u f1 postavili su rekord kruga u 2014 sociju
fantasticno
Što se tiće brzine toga ima u ovim bolidima pogledaj vremena u kvalama na GP Amerike i Brazila i to u prvoj godini biti će samo još brži.Glavni problem je u dominaciji jedne momčadi i zamrznutim motorima da ih nitko ne može sustić a i zvuku koji bi se mogao popraviti ali to je manji problem.
Nemoj bagatelizirati problem zvuka,jer to je u ovako zamišljenoj PU jednostavno nerješivo.Da je lako nebi se blamirali s onim vuvuzelama.
Jesi li čuo Hondu?Neznam koliko Youtube laže al ne zuji kad je izlazi Vandoren iz garaže baš je bio pravi nervozni zvuk bolida…
Je,čul sam.Buči ko sam vrag.Dal se to zasad turbo vrti bez ersa ili su u Hondi nekaj izmislili,vidjet čemo na sljedečem ozbiljnom testu.