Red Bull
Vozač | Motor | Turbo | MGU-K | MGU-H | Pohrana | Elektronika |
Vettel | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 |
Ricciardo | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 |
Mercedes
Vozač | Motor | Turbo | MGU-K | MGU-H | Pohrana | Elektronika |
Hamilton | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 |
Rosberg | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 |
Ferrari
Vozač | Motor | Turbo | MGU-K | MGU-H | Pohrana | Elektronika |
Alonso | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Raikkonen | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Lotus
Vozač | Motor | Turbo | MGU-K | MGU-H | Pohrana | Elektronika |
Grosjean | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 |
Maldonado | 6 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 |
McLaren
Vozač | Motor | Turbo | MGU-K | MGU-H | Pohrana | Elektronika |
Button | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 |
Magnussen | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 |
Force India
Vozač | Motor | Turbo | MGU-K | MGU-H | Pohrana | Elektronika |
Hulkenberg | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 |
Perez | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 |
Sauber
Vozač | Motor | Turbo | MGU-K | MGU-H | Pohrana | Elektronika |
Sutil | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 |
Gutierrez | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 |
Toro Rosso
Vozač | Motor | Turbo | MGU-K | MGU-H | Pohrana | Elektronika |
Vergne | 6 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 |
Kvjat | 6 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 |
Williams
Vozač | Motor | Turbo | MGU-K | MGU-H | Pohrana | Elektronika |
Massa | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | 4 |
Bottas | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 |
Marussia
Vozač | Motor | Turbo | MGU-K | MGU-H | Pohrana | Elektronika |
Bianchi | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 |
Chilton | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | 5 |
Caterham
Vozač | Motor | Turbo | MGU-K | MGU-H | Pohrana | Elektronika |
Kobayashi | 5 | 5 | 5 | 4 | 3 | 4 |
Ericsson | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | 4 |
Kompletna promjena pogonske jedinice za vozača znači start iz pit lanea.
Prvo korištenje šestog po redu elementa bilo koje komponente rezultira kaznom od 10 mjesta na gridu. Korištenje šeste po redu neke druge komponente za vozača znači kaznu od 5 mjesta na gridu. Isto vrijedi i za sedmu novu komponentu i tako dalje.
Ako kazna ne može biti odrađena na jednoj utrci tada se ‘ostatak’ kazne prenosi na sljedeću utrku. Npr., ako se vozač kvalificira na 15. mjesto i dobije kaznu od 10 mjesta tada će se spustiti 7 pozicija niže na posljednje 22. mjesto a ostatak od tri mjesta prenosi se na sljedeće kvalifikacije neovisno o tome na koje se mjesto kvalificira. Kazne se mogu prenositi samo na sljedeću utrku.
koliko znam mercedes savjetuje svojim ekipama da promjene pj svaka 4 gp vikenda iako ta pj moze jos dosta odvoziti sad na njima je hoce li to prihvatiti vidimo da force indija ima svoju racunicu dok sve ostale momcadi se drzu tih savjeta cak ako im crkne pj skroz (ako nije ona hamiltonova crkla u mađarskoj onda nece nijedna) onda mogu koristiti neku od starih a da ne dobiju kaznu jer su potpuno operativne
A to će krasno zgledat kad “krene” :rofl:
Neš znat ko pije ko plaća, ni gdje ko treba bit nakon kvalifikacija :facepalm:
Totalna je glupost da vozač odgovara za nesto na sta ne moze utjecat..misim 10 mjesta pusi ako nesto rikne,katastrofa..!A ne daj boze da se tako prvenstvo odluči,sramota.
Pa ne vozi vozač samo za sebe već za cjeli tim koji je sastavio bolid, tako da to ide na štetu tima a ne samo vozača. Neznam zašto večina vidi ovaj sport samo kao borbu vozača a ne timova. Vozač je samo jedna karika u cjeloj mašineriji genijalaca.
Vozač ostvari i uspjeh kad je bolid dobar, pa isto tako je i neuspjeh sinergija vozača i bolida. Sastavni dio F-1.
Naravno, ponekad i malo sreće dobro dođe kao i u svakom sportu (ili većini).
O jednom i drugom možeš pitat Mansella za 1986.
Kad će nešto riknut zavisi i od vozača, odnosno kako je vozio na tom motoru. Ne znam zašto su Takumu Sata zvali dimna zavjesa? Da je danas u Formuli 1 dobijao bi kazne odmah nakon par utrka 😀
Ako je ovo statistika korištenih komponenti, vjerojatno ne znači da je ujedno statitika potrošenih komponenti. Npr. ako je Mercedes koristio sve raspoložive motore ne mora (možda?) značiti da je iste potrošio (njih navodim kao primjer) nego možda ide sve po planu i prema tom planu pojedini motori ponovo dolaze u bolid na predstojećim utrkama.
Sigurno su neki u problemima, ali ne mora značiti da svi koji imaju 5x nečega korištenog ne mogu to isto koristiti i dalje.
Možda izvuku neki korist koji su imali odustajanja, pa neke komponente samim time imaju manje kilometara, a takvih podataka ovdje nemamo.
Zanimljivo….očito slijedi dosta kazni, nekako je Ferrari tu najviše na rubu, ali svi su tu negdje. Iznenađuje da je Force Indija u najboljoj poziciji, ako uzmemo da istu pogonsku jedinicu koriste Williams, McLaren i naravno Mercedes, ali očito su te pogonske jedinice koje ima FI bolje od ostalih 🙂 …..nadam se samo da nećemo imati po 5-6 ili više kazni isti vikend, eto nam opet onda cirkus sa startnim poretkom…
u FI se očito ne boje iskoristiti motor do kraja (ionako su ih platili). možda će oni znat odg do koliko su zapravo motori upotrebljivi odnosno kad će motor ispustiti dušu
Ako ne iskoriste peti nikako, tražit će povrat novca od Mercedesa 😀
Ferrari će u zadnjem djelu sezone konstanstno startat oko 15,16 pozicije kako se čini.Tolko o njihovoj pouzdanosti.I ako se ne varam sta nije Vergne dobio kaznu u Japanu 10 mjesta,a ovdje pise da nema šeste promjene ni na jednoj komponenti
Ispravljeno.
Sjajna Force India!
Vjerojatno se spremaju za neki finish. Zadnje dvije trke kompletno novi PU i udri pun gas. 😀
Dok ja to dočekam prestići će ih i Sauber. 🙂
Bit ce svega do kraja a zadnja utrka su dupli bodovi. Jadan onaj tko u toj utrci dobije kaznu od 10 mjesta 🙁
A kako je krenulo možda se poredak ni neće mijenjati. Svi su blizu.
Bome svi su u nezavidnom položaju. 🙂
Sad kad krene rulet (ruski) bit će smijeha i suza.
Podsjetio si me na Sainza na Britanskom reliju `98.
Toliko o pouzdanosti Ferrarijevog motora…
Pohvale za uloženi trud. Precizno i jasno. Jedino me malo muči Hamilton i onaj njegov motor iz Mađarske. Jel on komplet repariran ili samo električni dio ili…?
Interesantno je kako mercedes amg f1 team ima više iskorištenih dijelova od williamsa i force indije, dok su izjednačeni sa mclarenom.