Mercedesovi vozači bili su najbrži na prvom slobodnom treningu u Austinu na stazi Circuit of the Americas. Lewis Hamilton postavio je vrijeme od 1:39.941 te je bio tri desetinke brži od momčadskog kolege Nice Rosberga. Treće vrijeme postavio je Jenson Button u McLarenu koji je bio četiri desetinke sporiji od vodećeg čovjeka prvenstva.
Na prvom slobodnom treningu nastupilo je samo 18 bolida budući da Caterham i Marussia zbog stečaja neće nastupiti na ovoj, a možda ni na sljedećim utrkama. Max Verstappen drugi je puta ove sezone dobio priliku na prvom treningu te je zamijenio Jean-Erica Vergnea dok je Felipe Nasr također još jednom dobio priliku te je vozio Williamsov FW36 umjesto Valtterija Bottasa.
Očekivano, najbrži su ponovno bili Mercedesovi vozači iako ovaj puta prednost nije bila tako velika. Jenson Button postavio je treće vrijeme s malo manje od četiri desetinke zaostatka za svojim sunarodnjakom pa je tako, uz peto vrijeme momčadskog kolege Kevina Magnussena, pokazao dobar tempo McLarena čiji je MP4/29 još prije tri tjedna u Rusiji pokazao znakove oporavka budući da ekipa i dalje radi na ovogodišnjem bolidu. Četvrto vrijeme odvozio je Daniil Kvjat u Toro Rossu a krug najbrže desetorice zatvaraju Fernando Alonso, Sebastian Vettel, Felipe Nasr, Nico Hulkenberg i Max Verstappen.
Romain Grosjean testirao je novi nos na svom Lotusu E22 koji više nalikuje na izvedbe kakve ove godine imaju bolidi Ferrarija i Mercedesa. Daniel Ricciardo odvozio je samo pet krugova te je ostatak treninga proveo u garaži zbog problema s ERS-om na svom RB10.
Po završetku treninga svi bolidi su odvozili jedan krug testirajući virtualni sigurnosni automobil te su se nakon toga vratili u garaže. Novi sustav specificira i diktira vremena po sektoru kojeg se vozači trebaju držati za razliku od slobodnog odabira do koje mjere žele usporiti prilikom žutih zastava.
1 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m39.941s | – | 28 |
2 | Nico Rosberg | Mercedes | 1m40.233s | 0.292s | 32 |
3 | Jenson Button | McLaren/Mercedes | 1m40.319s | 0.378s | 27 |
4 | Daniil Kvjat | Toro Rosso/Renault | 1m40.887s | 0.946s | 33 |
5 | Kevin Magnussen | McLaren/Mercedes | 1m40.987s | 1.046s | 29 |
6 | Fernando Alonso | Ferrari | 1m41.065s | 1.124s | 27 |
7 | Sebastian Vettel | Red Bull/Renault | 1m41.463s | 1.522s | 20 |
8 | Luiz Felipe Nasr | Williams/Mercedes | 1m41.545s | 1.604s | 19 |
9 | Nico Hulkenberg | Force India/Mercedes | 1m41.722s | 1.781s | 24 |
10 | Max Verstappen | Toro Rosso/Renault | 1m41.785s | 1.844s | 32 |
11 | Felipe Massa | Williams/Mercedes | 1m41.907s | 1.966s | 21 |
12 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1m41.965s | 2.024s | 23 |
13 | Pastor Maldonado | Lotus/Renault | 1m42.329s | 2.388s | 28 |
14 | Adrian Sutil | Sauber/Ferrari | 1m42.333s | 2.392s | 23 |
15 | Sergio Perez | Force India/Mercedes | 1m42.359s | 2.418s | 23 |
16 | Esteban Gutierrez | Sauber/Ferrari | 1m42.516s | 2.575s | 24 |
17 | Daniel Ricciardo | Red Bull/Renault | 1m42.598s | 2.657s | 5 |
18 | Romain Grosjean | Lotus/Renault | 1m43.229s | 3.288s | 26 |
Drugi slobodni trening vozi se u 20 sati.
u bem ti stari massa na drugom treningu bolji/brži od bottasa , a na prvom nasr bolji/brži od masse . williamsova postava za 2015. nasr – felipe ? spoj iskustva i mladosti ?
Hahhaha pa bottas je 3x bolji od obojice.
Avalon, imaš pp 😉
vidija …odgovorija 🙂
dovoljno reći da je mali Felipe Nasr bolji od Masse. Treba ove mlade momke dovesti u F1, to bi bilo sirovo utrkivanje 🙂
Mercedesi prvi?Bilo je vrijeme da se i njima potrefi! 😀
:party:
Kaj niko niš ne gleda. Znalo je bit po deset i više komentara prije.
Sezona je ubijena od strane Mercedesa. Što očekuješ?
Treba ih tužit 😀
Marko, pa ne bih rekao. Bilo je i prijasnjih godina vece dominacije jednog vozaca i rjesavanje pitanja prvaka u ovo vrijeme pa je bilo aktivnije. Sezona je i dalje jako zanimljiva. Mozda jer je vikend pa nema ljudi kod kuce, gp vikend nije u “normalno” vrijeme ili gp1 nije vise aktuelan ako ranije… Tj. rekao bih od svega pomalo a ne zbog mercedesa.
Ja bih gledao sve treninge ali mi posao to ne dozvoljava :/
Ja bih radio sve poslove ali mi gledanje svih treninga to ne dozvoljava .
to je pravi razlog . lani je npr bilo puno više komentara posli treninga jer je sezona bila puno napetija i svi smo grozničavo pratili . sad 3 trke prije kraja LH vodi sa 92 nedostižna boda isprid 3. ricciarda , a lani 3 trke prije kraja seb je pred 2. alonsom vodija sa samo 115 , pred 3. webberom 174 boda prednosti šta je bilo dostižno , a time nama interesantno za gledanje pa je valjda zbog toga bilo i više komentara nego sad kad je sve bilo izvjesno već posli 3 do 4 trke . kako je lani… Read more »
Ok.Nema li onda bar malčice u tom prste ova nevjerovatno napredna tehnologija,koja je u F1 ionako sama sebi svrha?! Bolje reči,svrha interesnih krugova koji s trkama nemaju blage veze. 😉
Ako misliš da oni koji financiraju to utrkivanje, s utrkivanjem nemaju veze, mogu zaključiti da si pravi hrvat. Onaj koji misli da lova pada s neba i to ako dovoljno jako moliš. Pogodiš parove u kladionici i bogataš si!
Otto, nema. Malo je cudno donositi takve zakljucke na osnovu prvog treninga ( kojeg ruku na srce rijetki prate). Evo, Marko krivi mercedes, ti pravila. A ja ono sto sam naveo u komentaru iznad. Ajmo iskreno, koga boli briga za trening u petak navece? Evo ja igrom slucaja slobodan i ne da mi se nista pa seruckm tu. Bice komentara u nedelju od kojih ce se kosa dizati na glavi.
Lisac drugi put prije nego što napišeš komentar,nabroji do 10,skoncentriraj se,kako opet nebi bubnuo neku glupost,a odgovorit ću ti sutra kad se upristojniš i dođeš k sebi. Vlado-Replicirao sam avalonu vezano za neku ptijašnju raspravu.Da ne ponavljam što si ti tvrdio,svi smo mi pomalo u pravu.Bilo je dominacija i bit će ih,ali niti jedna dosad zahvaljujuč pravilima nije bila tako izrazita i deprimirajuča istovremeno.Zašto?Nitko dosad nije imao ovako vezane ruke što se razvoja tiče i ovome osobno ne vidim kraja,što se u nekim drugim dominacijama nije dešavalo,Postojala je nada.Nažalost bit če komentara nabijenih navijačkim sljepilom kojih ima i danas.Imam toga… Read more »
Otto, ne znam. Pamti i jace dominacije…jednog vozaca dok je drugi bio u prasini. Manje zanimljive sezone generalno. Ova je ustvari jako uzbudljiva kada pricamo o tituli. Jer kada su se zadnji put dva vozaca iste ekipe borili, ovako za titulu? Za prave ljubitelje ovo je poslastica (ne tvrdim da sam ja taj). Sto se tice pravila, to me ne zanima toliko a posebno ne toliko da ne bi pratio ovaj sport.
Ako je tebi ineresantno,koji će od 2 Mercedesa biti prvi,uvažavam,meni nije i opet sve ok.Ne dopadaju mi se ni pravila po kojima se napredak samo i isključivo mjeri količinom kompjutera natrpanih u bolide.Gdje su svi drugi dosezi ljudske pameti vezano za to?Izbrisano dekretom i idemo od nule.Puno toga meni nije u redu i opet pratim. Najbliža dominacija,ako čemo iskreno,ni blizu ko ova RB-Vettel i meni je dopizdila ali sam si postavljao pitanje-kog vraga rade drugi?-nitko ih nije sputavao.2010 gusto,2011——2012 opet knap,2013raspad sistema u kojem se i tak nitko nije previše trudio čekajuči novu eru.Ne pada mi na pamet branit nikog,već… Read more »
Ti sistemi i hardver su upravo smisljeni od jako pametnih i obrazovanih pojedinaca. Ono sto ti zelis je vise sirovih vozackih sposobnosti, prepostavljam. Sto je opet kontradiktorno, jer su vozaci danas tehnicki potkovaniji nego ikada. Jer kako bi drugacije upravljali sa tako slozenim sistemima koje su postavili ti inzinjeri? Sto vise, mislim da su ovo najtezi bolidi za voziti ikada, kad se sve uzme u obzir. Ali, vjerujem da shvatam sta tebi fali. Isto tako, ova f1 evulira da bi zadovoljila mladju it generaciju koja jednostavno i prirodno zeli ovakav razvoj situacije. Danas na zapadu je alternativna energija in i… Read more »
Generalno se slažem s tobom,no uvjek postoji onaj neizostavni ali.Ne želim ti solit pamet ali nemoj sugerirat kako znaš o čemu sugovornik razmišlja,jer to ispadne ukrivo.Naravno da su i H i S napravili pametni ljudi,no kud su to stavili?U nešto što su osmislili jednako pametni i školovani ljudi ali drugih usmjerenja.Dakle nadopunjuju se ili bi se trebali ali sve je pitanje mjere i na koncu dobrog promišljanja.Danas se bolidi voze tolko teško da mi ih je žao gledat.Borit se s tim neibalansiranim skalamerijama i pritom pazit na puno važnih parametara,ptavo je čudo.Ova evolucija bila bi za pozdravit kad bi bila… Read more »
Otto, samo sam prepostavio sta mislis. Ustvari, to je bilo pitanje. I nema tu nicega loseg. Ovo mini razmjenjivanje misljenja je bez tenzija sa moje strane. Nisi sada napisao nista sa cime se ne bi slozio. Jer, naravno, tu je mnogo interesa koji nisu cisti sa sportske strane. Opet, ja ovo gledam kao zabavu i sva ta pravila i njihova povlacenje su interesantna. Mislim da ce kroz koju godinu sve sjesti na svoje mjesto. Tako se meni cini. Sto se tice alternativih izvora energije, uocio sam (onako povrsno) da ima problema i da npr. el automobil izuzetno zagadjuje kada se… Read more »
Bože sačuvaj Vlado kakve tenzije?Kad bi ih bilo nebi razgovarali.
Vidiš,meni je to zabava također,ali si kad me nekaj zažulja počnem postavljati pitanja,ne samo tu,nego uvjek.Ne prihvačam stvari kako mi se serviraju jer nekad smrde ko kuga.I sam si spomenuo,ugljen,solarne čelije i štedne žarule koje su nam uvalili a živi otrov kao i masu drugih “naprednih”gadgeta.Jbg svjet valjda danas tak funkcionira.Još malo pa idem u krevet.Ajde LN.