Kvjat nije iznenađen pozivom Red Bulla

Nakon što je Sebastian Vettel najavio svoj odlazak iz momčadi, Red Bullu nije trebalo dugo da reagira. Daniil Kvjat je njihov novi vozač, a on sam kaže kako nije iznenađen što je dobio prednost nad Jean-Eric Vergeneom.

”Jean-Eric je sjajan vozač, vrlo brz i vrlo iskusan. No, nisam iznenađen jer ga Red Bull nije ni lani izabrao. Ja se utrkujem na visokom nivou već jako puno godina, iako nisam dugo u Formuli 1.”

Jean-Eric Vergne vozi već treću godinu za Toro Rosso, a mladom je Rusu to očigledni pokazatelj kako Red Bullu iskustvo nije najbitniji faktor.

”Vidjeli smo ove godine kako iskustvo ne igra veliku ulogu. Jean-Eric je bio odličan momčadski kolega, pomogao mi je da se razvijem kao vozač i stalno smo na stazi forsirali jedan drugoga. Tako da mislim da sam spreman za sljedeći korak i bolju momčad. Red Bull me je godinama pratio i u konačnici mi ukazao povjerenje. Znaju kakav sam vozač i samo to još moram dokazati iduće godine,” zaključuje.

18 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
kimi-fan

Kad se Rus pravi Englez. Iskreno razocarao me RB. Ja bi prije potpisao sa Groejanom nego sa Kvitom. Vettel ide u Ferrari I zna na sta dolazi a Alonso ako ode u McL moze mu biti dobro a moze razocarenje sve je to novo pravo dvosjekli mac a jos ako ostane Button bice jos zajebanije taj je potajni vuk koji suti I vozi tako je mlatio i Lewisa.

Redbulovac

Ajde balonja suti ,Vergne je to prije zasluzio nego ti.Odakle mu uopce pokrice za takve izjave?Nemaju danasnji rookiji bas respecta.

HeatBlast -.-

hajd suti matere ti :facepalm: Kvyat ga dere ko vola u kupusu citavu sezonu, JEV odvozi jednu dobru utrku u Singapuru i odmah on zasluzuje RBR, joj brEte sta sve necu procitat’ na ovom forumu

TheChosen

znači kvyat s 8 bodova dere vergna koji ima 19 bodova ko vola u kupusu. zanimljivo. ne kažem da je kvyat bio loš ove sezone, bio je dosta puta brži u kvalama, ali u utrkama je vergne pokazao veću konzistentnost i da zna pametno voziti.

votka

Dobro,ali kakve veze ima Kvyat sa Vergne-om,ako je Francuz prije par mjeseci izgubio mjesto u STR od Verstappena,očito su i prije toga odlučili da više ne računaju na njega,šta se tada nisi bunio.

RobertButton

go Kvyat bit ces jedan od onih za koje cu navijati

bassikrasan

Ovako mlad,a ipak nadobudan. Hm, nadam se da ce dogodine pokazat da bahatost nije bila bez veze.

votka

KOJI KRALJ !! 😎 😎 :thumbs:

F1 fan

vergne je zaslužio da zamijeni sebastiana!!!!!!

geotec

da je bolide teže vozit nebi kvjat nikad bio izabran za vettelovu zamjenu, a nebi ni max verstappen tako mlad došau u formulu 1
inače nije me iznenadila ova odluka, a sad je na redu da toro rosso potvrdi sainza juniora za verstappenovog kolegu

KOve

Ljudi, imena se pišu velikim slovom. 😀 Ako to ne znaš, kako znaš da je bolide lako voziti? Iz iskustva? LOL

geotec

istina da se imena pišu velikim slovom, ali zar je to toliko važno za ovu raspravu? zar nije važnije da se iznese mišljenje nego je li pravopisno točno napisano?

Schumi1

Kaže Lauda nakon kvalifikacija da nije nikakvo iznenađenje što ovi mladi dobro voze. Kaže da F1 nije ništa teža od F3, a tu ovi mladi imaju dosta iskustva. I onda reče šta bi on promjenio, i kaže da će razgovarati sa Bernijem o tome 😀

KOve

Šalu na stranu. 🙂 Vidio sam kad je to izjavio i normalno da mu vjerujem, samo nije definirano u kojem smislu je lakše voziti. Jednom sam čitao neki dobar blog ili komentar gdje to baš bilo fino opisano i najveći je fokus bio na hidraulici ili ti ga servo na volanu i tu su današnji bolidi definitivno lakši i zato bi se i žena puno lakše snašla danas, nego u Seninom bolidu gdje je trebalo snažno držati volan i boriti se s njim “muški” 🙂 Čak su nekom vozači pri prelasku u novu momčad morali ugraditi servo jer nije mogao… Read more »

MLAĐO

Svaka čast Laudi vrhunski vozač, ali u svoje vrijeme. Mislim da bi danas imao velikih problema sa upravljanjem ovih elektroničkih bolida.Ne bi smjeli potcjenjivati mlade vozače, oni su pametni i sposobni dečki koji su u stanju voziti, i to dobro voziti, današnje bolide F1, a normalno i ostalih.

avalon

da je ove bolide teže vozit mnogi koji su sad na gridu bi se pokazali nesposobni ili polu sposobni . 2012. je mislim blažićko u jednom prenosu kaza da je LH gleda neku senninu vožnju kako vozi jednom rukom , a drugom mijenja brzine . tada je ( ako se ne varam ) lewis izjavija da današnji vozači to ne bi mogli …. naravno pri toj brzini . međutim MS je to sa lakoćom “odradija” vozeći jednom rukom , drugom podešavajući bias i to u komplexu bazena pri brzini od otprilike 250 kmh . valjda bi to još mogli “odradit”… Read more »

geotec

osim što se priča da je današnje bolide lakše vozit, trebalo bi spomenut da su danas skoro sve izletne zone pokraj staza asfaltirane (najnovija parabolica) i da se vozačke pogreške samim time ne kažnjavaju dovoljno. još prije desetak godina bi bilo nemoguće ne izgubit barem nekoliko mjesta za izlet sa staze (koji je često značio i odustajanje u pješčanoj zamci), a danas se na takve stvari većinom izgubi sekundu-dvije. uostalom sve češće se vozače kažnjava za “track limits”, pa kad bi van staze bila barem trava (ne asfalt) vozači bi jako pazili da ne odu imalo van staze.

avalon

pa kod tradicionalnih staza je uglavnom ostalo sve po starome . nove staze imaju asfaltirane zone izljetanja koje su poprilično široke zbog sigurnosti vozača . primjer ti je danas izljetanje i zabijanje LH u zaštitne gume . da je sve bilo asfaltirano to mu se ne bi dogodilo , a pošto je suzuka tradicionalna staza ..desilo se . ne treba zaboravit da se van staze vozilo ( i to po travi , šljunku..makar djelomično ) i prije kažnjavanja za track limits . zapravo , mislim da je kazna uvedena jer se to počelo radit učestalo .

Related Posts