Sebastian Vettel siguran je da RB10 jednostavno ne odgovara njegovom vozačkom stilu te da je to razlog bodovnog zaostatka za momčadskim kolegom Danielom Ricciardom. Četverostruki svjetski prvak trenutno ima 57 bodova manje od Australca ali je u Singapuru imao dobru utrku u kojoj je na kraju došao do drugog mjesta. Vettel je ponovio da ne može pritiskati jer bolid jednostavno ne čini ono što on od njega želi.
“Svaki puta kada želim pritisnuti ili nešto učiniti on jednostavno ne želi. Mislim da je to karakteristika ovogodišnjeg bolida u kombinaciji s gumama i downforceom kojeg imamo. U određenim dijelovima zavoja mi jednostavno ne daje ono što želim. To nije izgovor jer na kraju krajeva moram izvući maksimum iz bolida. Dosta smo napredovali ali postoji još puno toga gdje možemo biti bolji.”
Zahvaljujući reduciranoj aerodinamici i većem okretnom momentu ovogodišnjih bolida Vettel mora prilagoditi svoj vozački stil a to nije lako.
“Vozite na način za koji smatrate da je najbrži, neovisno o tome znači li to da morate popustiti ili pritisnuti, to ovisi o situaciji. Ove godine to nije jednostavno i nije uvijek isto pa je malo zeznuto.”
možda bi mu caterham bolje ležao i davao mu ono što on želi …
Ne bi me iznenadilo da uz sve pehove, neprilagodbu, kazne koje slijede bananu od renaulta SV skupi više bodova od FA. To ne kažem zato što ga gotivim nego je to jednostavno tako. RB konstatno napreduje više nego konkurencija kao tim su nenadj..bivi. A što se tiče prilagodljivosti treba više vremena jer možda hoće do kraja razumjeti bolid, kad se uštima bit će opet onaj stari. Reći za bilo kojeg vozača u F1 da je loš je notorni idiotizam, ali svi imaju mane i vrline. Sa obzirom na početak sezone ovo uopće nije loša godina ni za RB ni za… Read more »
kratko i jasno bez previse filozofiranja..
prilagodljivost je vrlina top vozaca,kad ste culi da bolid “ne pase” alonsu,senni,prostu,hakinenu,luji,fangu itd itd..
ili jesi ili nisi..
ne trazite izgovore bez vez jer ispadate smjesni
i jos jedna stvar,top vozac brz je i na pocetku i na kraju karijere..nek vas na zavaravju godine
Kad se več tako s visine,kratko i jasno i bez filozofiranja,postavljaš red je da ti se kratko i jasno i bez filozofiranja odgovori.Za bivše me nije briga a o mrtvima sve najbolje.Dakle ostaju dva velikana koja voze danas.
Alonsu ne paše od 2007mog ljeta Gospodnjega.
Hamiltonu ne paše od 2009tog ljeta Gospodnjega.
Nemoj mi odgovaratii i tražiti izgovore da ne ispadneš smješan.
ni ne ne mislim odgovrat na ovakvu glupost koju ocito samo tvoj um tako vidi…
mislio sam da ovjde avalon baca najvece bombe ali stari svaka ti cast na ovoj bombi.
ali ona tvoja izjava da vettel nije vozio najbrzi bolid je atomska bomba,strasno
Da fkt to kad je izvalio da vettel u te 4 god nikad nije imao najbrži bolid treba ući u knjige
458Italia,kako nebi živio u zabludi a pristojan si,objasnit ču ti u čemu je kvaka.Radi se o RB-om shvačanju utrkivanja i naravno sukladno tome gradnji bolida.Gdje se mjeri top speed?Na ravnim djelovima staze,naravno.Tu nikada RB nije bio najbrži jer se to jednostavno nije uklapalo u njihovu koncepciju.Više su dobivali kroz zavoje,nego gubili na ravnicama i tu je ključ njihovog uspjeha.I neznam kome
je to i zašto tako teško shvatiti.Nikad najbrži na ravnici a gotovo uvjek konkurentan krug.I to bi ukratko bilo to.
Točno, na speed trapovima nisu bili najbrži, ali to je ionako samo jedna strana medalje… Ovdje govorimo o vremenima po krugu (mislim, očito); s druge strane, ferrari nije baš obarao rekorde u količini downforcea, a to je ipak ključ kao što si i rekao… Cijelu sezonu bi se tražili u tom polju, muku mučili s korelacijom i loše kalibriranim zračnim tunelom, kopirali RB-ova krila, ali to ne ide tako. Da ne pričamo o razvoju u kojem je Ferrari baš koma ili promjeni guma u kojoj su oni bili među najvećim gubitinicima te sezone… Bottom line: RB je bio konkretnija ekipa… Read more »
Bottom line je da si izgleda ti “uša” u knjige i zaključija da otto ipak nije izvalija kad je tvrdija da RB nije bija najbrži napisavši “Točno, na speed trapovima nisu bili najbrži..” otto ti je objasnija “ideju” RB i zašto su prihvatili da ne budu najbrži . valjda su shvatili da je bitnije bit brz 40 – 50 krugova u prolasku kroz 15ak ( ili koju više ) šikana nego bit “avion” na jedno eventualno 2 pravca . sve ovo dalje napisano u komentaru No 25.1.4 moga bi stavit pod izvlakušu da se ottu konkertno ne prizna da je… Read more »
Nije nitko “uša” ni u što, nego kad se kaže “najbrži bolid” to ti u F1 obično znači kao cijeli paket, odnosno onaj s kojim se postižu najbolja vremena kruga… Maksimalna brzina na pravcu je samo karakteristika tog paketa koja zapravo najčešće ne otkriva baš puno. Tako da, “izvalija” je ipak. Nema potrebe za vađenjem rečenica iz konteksta i traženjem kontradikcija. Još ćemo doći do zaključka da je Alonso vozio najbrži auto, a Vettel Pandu. U svakom slučaju, nek si nam približio tu “ideju”… Možda da odeš i u Maranello objasnit momcima kak to ide. Naime, oni su i dalje… Read more »
458Italia… baš tražiš da budem “oštar” vrdajući da pokažeš da je otto , a ne ti nešto izvalija . znaš , neki su “miroljubivi” pa na ovo šta si napisa “nek si nam približio tu “ideju”… Možda da odeš i u Maranello objasnit momcima kak to ide. ” bi se “povukli” jer ne žele “sukob” kad neko natupi agresivnije ( makar i virtualno ) ili pokuša bit podsmješljiv od straha da ne budu ismijani ali ja ti baš ne spadam u takove …niti se bojim “sukoba” ,a ni toga da bi me neko moga ismijat 😉 otto bi treba uč… Read more »
Na kraju balade, ja više ne znam o čemu je bila rasprava… Uglavnom, nisu u Maranellu pali s Marsa nit je u Milton Keynesu (ili gdje je već RB-ova baza) najgenijalnija ekipa na cijelom svijetu. Ferrari vrlo vjerojatno ima u korijenu pogrešnu filozofiju razvoja/organizacije/ne-znam-čega jer unatoč tome što im ništa ne fali, svaka sezona je repriza prethodne… Čak i da im se oprosti loš start, razvoj kroz sezonu je još gori (u odnosu na vrh, jasno). Možda to i nije baš tako (ovo u korijenu), ali problem je očito puno dublji od onoga što mi vidimo. Kažeš “valjda su shvatili… Read more »
“Svaki puta kada želim pritisnuti ili nešto učiniti ON jednostavno NE ŽELI”; haha ja ne vjerujem da je ovo rekao 4x svjetski prvak; nadam se da je to samo jako loš prijevod
Daj se već jednom prestani čuditi kao pura dreku i rađe si komentiraj svog Alfonsa gubitnika koji je izgubio sve kaj se da izgubiti zadnjih četiri godine.
Alfonso? Jel to neki lik iz sapunice? U F1 se niko tak ne zove… Za Vettela je netko dobro komentirao da se sad tek uči vozit na pravim (čitaj: težim za vozit) bolidima; uostalom, moraš priznat da mu je ova izjava promašaj; samo je potvrdio ono o čemu svi pričaju
Opet se čudiš? Vidim da si neupućen i to poprilično malo se informiraj i pogledaj statistiku. Sve drugo je povijest.
google.com
U ŠTO sam to ja neupućen? U to da mlađi vozač s nikakvim iskustvom u RB-u bodovno ima 50 % bolji učinak i TRI (!!) pobjede u sezoni Mercedesove dominacije? Uostalom, sve ti piše u gornjem tekstu…Statistike s wikipedije si možeš čitat za laku noć, meni dojam na stazi nešto znači.
Što te to čudi NAJBOLJI JE VOZAČ DANAŠNJNICE a ti dokaži suprotno.
Sljedeća sezona je njegova 99.9% dokaži da neće biti.
Jesi i to pročitao na wikipedia.com? Probaj pogledat poneku utrku…
ovdje ne samo da ljudi nisu iz svjeta automobilizma nego nemaju pojma ni o fizici.
vrijeme po krugo je jedini bitan faktor koji pokazuje dali ce jedan bolid bit brzi od drugog a dali je to ostvareno vecom brzinom kroz zavoje ili na pravcu uopce nije bitno..
top speed, valda covjek misli da je na streeet receu…
usput cak i na street racu auto sa vecom krajnjom brzinom ne mora nuzno napravit manje vrijeme,ali za to shvatit to je ovdje nuklearna fizika za neke..
Ajme meni koliko bezveznih laprdanja!
Koliko ljudi spominju prosječnog vozača u F1 Vettela čovjek bi pomislio da se samo tako možeš ugurati u tu grupu “prosječnih vozača” i pokazati njima kako se vozi. Mene zanima kako pojedinci uopće rangiraju vozače ako Vettel spada u prosječne? kako onda ide ljestvica? iznad prosječan, prosječan, ispod prosječan, osjernji, ispod osrednji, loš, lošiji, najlošiji? Tko je onda po vama vrlo dobar, odličan ili top vozač? i ono što me najviše boli je da hrpa takvih neralnih mišljenja pišu Ferrarisiti. Kao prvo u F1 nema prosječnih vozača kao ni loših ni osrednjh. Dajte Chiltonu Mercedes pa ćete vidjeti koliko je… Read more »
Sve stoji,nego budimo realni i Ricciarda ne podcjenjiati ni slučajno.Sudeči kako mu je legla nova era,valja u njemu vidjeti budučeg ozbiljnog F1 igrača.
Svi se sjećaju zadnje 4 godine kada je bio svjetski prvak i kada je “uvijek” imao najbolji bolid. A što sa periodom prije toga? Ono kada je pobijedio sa torro rossom? Toga se nitko ne sijeća?
sječa
Prosiječan vozač koji je 4 godine imao najbrži bolid i nije imao konkurencije osim Webbera koji je bio u velikim godinama, čim je došao neko mlađi (Ricciardo) tu se vidjela prava brzina od Vettela…
Koji mudrac. Ne može reći da je auto loš jer je Ricciardo jednostavno bolji od njega. Ali, nije ni njegov stil loš, već auto ne ide tamo gdje on želi… WTF. Mogu shvatiti (ali ne i opravdati) Kimijevu situaciju jer je promijenio momčad, ali ovaj krastavac sjedi u RB-u već 6. godinu. Koda ostalim vozačima na gridu nije ovakva situacija. Pogledajte Rosberga i Hamiltona. Obojica u novim bolidima i cijepaju si vremena na tisućinke razlike. Ne bi ja ni pljucao ovako po čovjeku jer mi nije ništa skrivio, ali kad se sjetim one izjave da su najbolji jer rade najviše.… Read more »
Da, sjećam se dok je to rekao da oni rade najviše, pa se Rosberg bio nešto uvredio.. Ma seronja jedan, daleko je on od pravog vozača, ono što je on vozio je išlo ko po tračnicama, to sam ja odavno govorio da je on prosječan vozač i ništa više!!
#19.1,#19#20-Taj prosječni vozač,mudrac,krastavac i seronja nikad,ama baš nikad nije imao najbrži bolid-provjerite-a 4x odnio titulu.Ne objašnjava mi se zašto je tome tako,jer se vaše predrasude mogu dovest u pitanje,samo na jedan način.Trojica navijača Alonsa omalovažavaju Vettla do besvjesti.Ok.A jeste li se pritom upitali kakav je Alonso koji pored krastavca,seronje itd.nije mogao doči do izražaja.Za mene je bez sumnje odličan i ne pada mi na pamet omalovažavati ga,za razliku od vas po kojima ispada još veči-ove epitete me sramota pisat-.
Alonso je za krastavca profesor vožnje, a tu glupost koju si napisao da nikada nije imao najbrži bolid neću uopće niti komentirati.. živi u nekom svom svijetu i sa nekim svojim uvjerenjima.. LP 😉
Bilo bi ti najpametnije prestati dok ne naučiš napisati neki afirmativni komentar vezano za Fernanda Alonsa kojeg ja poštujem i ne pada mi na pamet vrijeđati ga.Možda je za tebe prekomplicirano,ali to ti dođe ko sistem spojenih posuda.Vrijeđajuči Vettla neizbježno vrijeđaš njegove surarnike od kojih u nekim vremenima bio bolji,a od večine je i sad,krizi unatoč.
Ps.U nedostatku argumenta,vrjeđaš.Informiraj se,nauči a s tim dolazi i pristojnost.
pa upravo sam ti napisao, a ujedno i opisao Alonsa kao vozača kada sam rekao da je on za Vettela profesor vožnje, ja ne znam šta se tu još ima za dodati? kao drugo Vettel NIKAD ama bas NIKAD nije bio bolji od Alonsa, imao je puno bolji bolid i tu svaka priča prestaje.. Ne samo ljudi koji prate formulu 1, nego i velika većina vozača a i vođe timova su rekli da je Alonso najbolji vozač na gridu, pa kad si me tako lijepo savjetovao da se informiram, i naučim neke stvari, evo onda ću iskoristiti priliku da tebe… Read more »
Alonso akkbar!
ja to znam, ali još uvijek čekam da napišeš tj da me naučiš kako je to krastavac bolji vozač od Alonsa?
Onda?
Ništa ha…
tako sam i mislio… Laku noć 😉
Budalo blesava nemaš ti jadan s čim mislit.Da si bilo koji moj komentar pročitao pažljivo i do kraja do ovog nebi došlo.S nekim ko ima IQ kišne gliste i pritom mu je Alonso Religija nemam o čemu raspravljati.
Alonso akkbar!
hehehehe KOve kako ti emotivno sve nama objasniš . možda zbog toga zaboraviš koju 1/3 bitnoga . možeš shvatit ali ne i opravdat kimija jer je prominija tim ? prominija je kimi tim i 2012./13. , a ima je 2 sezone pauze u F 1 pa ? je li mu to smetalo da 2012. završi na 3. , a 2013. na 5. mistu ? da je odvozija ameriku i brazil najvjerovatnije bi završija prvenstvo na 4. mistu jer 2 trke prije kraja ( koje nije odvozija ) bija je islrid LH 8 bodova . di je bija ricciardo 2012. u… Read more »
Ma krivo si me razumio. Mislim da Kimi ima loše performanse ove godine jer je promijenio momčad, tj. nije se na vrijeme prilagodio novom okruženju, Ferrariju tj. načinu rada PU, volanu, gumama, nije bitno, nešto mu ne leži (to nije isti bolid kao i 2007./2008.)… A ako se nije uspio prilagoditi tome što mu ne leži, e onda mi je za 1% lošiji nego što sam mislio, ali je za mene i dalje vrhunski vozač zbog onoga što je demonstrirao u svojoj karijeri, ali činjenica ove sezone stoji da je lošiji i to ništa ne može promijeniti, nikako tumačenje ni… Read more »
interesantno , kimi se nije na vrime prilagodija , loš je ove sezone , fernando ga “pegla” za 88 bodova i zbog toga je tek 1 % lošiji nego si to mislija , a seb koji priznaje da mu ovi RB ne paše i koji uprkos svemu ima 79 bodova više od finaca i tek 9 manje od fernanda je…šta ? kimi sa titulom ti je vrhunski , a seb sa 4 iako se nijedan od njih nije prilagodija na novi bolid no seb ipak puno bolje ( pusti sad priče o prelasku kimija iz lotusa u ferrari …ovo su… Read more »
Hvatas me za rijeci umjesto da shvatis sto zelim reci u cjelini. Za Kimija sam napisao 1% kao simboliku da mi vozaci s vremena na vrijeme variraju u kvaliteti, ali u maloj mjeri. Naravno da nisu zaboravlili voziti, ali u Formuli i najmanje brojke nesto znace. Meni su oni svi vrhunski, pogotovo ovi sa naslovima, ukljucujuci i Vettela. Nemam nista protiv njega, najvise me smetaju tu njegovi fanovi od kojih vecina samo laprda i sere po ostalim vozacima. Tako su srali prije sezone da ce Kimi našamarati Alonsa. Takve komentare si sigurno vidio, e sad je doslo vrijeme kad se… Read more »
reka sam ja da si ti emotivan 🙂 samo 2 stvari …sad ti guštaš na račun navijača seba koji su ti išli na kur ali im nisi ima čime ( rezultataima npr ) parirat ALI šta ako se 2015. slika izmjeni pa oni opet dođu na svoje i počmu ti “pit krv” ? ne valja se naslađivat , najbolje je nastojat bit šta realniji … i druga stvar . ako je 2008. fernando bija vrhunski sa 5. i 2009. sa 9. mistom na kraju sezone onda je seb ove godine za sada vrhunski jer je trenutno plasiran na 5. mistu… Read more »
Je, emotivan sam pa često pišem subjektivno i svašta. Ali, kažem ti da Vettela i Ricciarda ne gledam kroz bodove, već kroz vikende kad Vettel nije imao probleme. Iskreno, nadam se da će se Vettel vratiti na pravi nivo i to jako brzo jer sve ostalo bi bilo bezveze, pogotovo u njegovim godinama. Koliko je Alonso bio na nivou 2008. i 2009.? Heh, Renault je 2007. počeo padati, kažu da je jedan od bitnih faktora bio prelazak sa Michellina (s kojim je Renault najviše profitirao) na Bridgestone. 2008. su kroz sezonu rasli, a kako sam imao čuti, pred kraj sezone… Read more »
Ne odgovara njemu količina downforcea.
vettel i kimi su prijašnjih godina imali nabolji race pace vozili su bolide pogonjene renaultovim motorom koji je bio kao stvoren za upuhivanje ispušnih plinova u stražnji difuzor ali ove sezone su gume tvrđe,okretni moment je jaci,nema više upuhivanja ispušnih plinova i kao šecer na kraju kocnice više nisu kao prije nego se sad one automatski štelaju zbog cim ucinkovitijeg punjenja baterije..vettelov najveci problem je drugi dio utrke,tu on drasticno padne u tempu jer kako kaže horner nije tako ekonomican s gumama kao ricciardo..kvalifikacije su ok,start je isto dobar,prvi stint je zadovoljavajuci (vecinom je do prvih ulaska u box ispred… Read more »
Ajmo malo biti realni po pitanju Vettela. Neželim zajabevati njihove navijače, dovoljno muke im je priredio ove godine Red Bull , Renault, kvarovi pa i sam Seb. Dali je moguće da vozač koji je 4 godine za redom bio prvak da izgubi motivaciju u solidnom bolidu koji je u nemogućnosti boriti se za naslov? Ja mislim da je. Dali je moguće da vozaču nepaše određena izvedba bolida , tj da nepaše nečijem silu vožnje? Ja mislim da je to itekako moguće. Dali je Seb imao dosta problema i kvarova na svom bolidu u odnosu na Riciarda? je. Dali se Vettelu… Read more »
zamislio sam se malo… nekakav tamo investitor uloži, ajmoreć, 150-200 milijuna eura u sezonu f1, hrpa stručnjaka radi da tebi napravi auto, a ti, kada trebaš napravit svoj dio posla, kažeš – nije mi baš sjeo, ne mrem se tak’ vozit’, ne?
nema mi to logike, nema… pa sumpor ti izem, ne bi li f1 vozač trebao biti nešto više od toga?! eto, sad sam se i nasekirao! bolje bi bilo da se nisam zamislio…
legendarna izjava sad mu kao ništa ne odgovara, a webberu je odgovaralo bit 2 vozač i nije kukao,, ali legendarna mu je izjava da je vozio fiat pandu a lewis porschea
Ricciardu odgovara…
Doci ce sve na svoje dogodine ,pod uvjetom da Renault napravi konkurentan motor.
Bravo, Renault je stvarno glavni problem, ha,ha!
Ne ,ja sam
Cijenim sto je napravio ali taj momak mi se nikada nije svidjao. Znam da ce me ljubitelji Vettela popljuvat ali fali mu “muda” i lako je bilo dok su imali dominantan bolid. Bas mih ga rado volio vidjeti u prosjecnom autu pa da vidimo koliko je bolji od drugih na gridu. Mozda bi me tada razuvjerio. Za sada navodno ostaje u RB-u: http://www.ekcko.com/News/Tomislav/~/21145702/21127469
Ni meni se klinac ne dopada, od pocetka od one pobijede u tororosu, koju vise njih uzima za dokaz da je on i sa slabijim bolidom u stanju napravit puno, meni se uvijek cinilo samo da ke bio u pravo vrijeme na pravom mijestu(citaj bolidu). On je jedan od najboljih vozača današnjice ali pubo toga može zahvalit bolidu i momčadi
lupetaš gluposti, Niko ili Hamelton bez obzira koji od njih dvoje bude prvak o kome to ovisi? O njima ili o mercedesovom bolidu, a svi dobro vidimo da je mečka danas superiorna, drugi mogu uzeti pobjedu ukoliko se kod ovih nešto strga ukratko ostalima ostaju mrvice. Isto tako je kod Vettela, Batona. Pa ni Šumaher koji je najtrofejniji nije mogao iz osrednjega bolida izvuči nemoguće. I upamtite lanac je jak onoliko koliko mu je najača najslabija karika. Tako je i ovdje. Ša vrijedi Ferariju što ima dva odlična vozača jedan čupa ko bik drug nikak da se prilagodi kad je… Read more »
a kako bi tebi u prosječnom bolidu SV dokaza koliko je bolji od drugih i razuvjerija te ? od kojih drugih ? fernanda , lewisa npr ? forumaš kimmirules spominje TR i pobjedu seba …. interesantno , kad se to spomene onda oni koji ga ne vole pričaju kako je zapravo taj TR bija jako dobar bolid pa mu ni sa njime nije bilo baš teško pobjedit trku . ali … zašto sa tim TR liuzzi 2007. ili bourdais 2008. kad je bolid bija tako dobar ? taj TR je u konstruktorskom 2007. završija na 7. mistu i to samo… Read more »
Sory ali nisi me shvatip nisam ja htio reč da je SV loš vozač ali jeli hamiltpn npr. gori od njega vozac slozit ces se da nije ali nije imao sreće bit u takvom bolidu da dominira 4godine za redom rušu rekorde pa da se o njemu govori kao o najvecemu svih vremena. Ima jos vozaca danas na gridu ravnih njemu po vijestini a ja sam samo htio rec da je on imao hebene srece sa newiem i RbR
Ne Seb..nije da ti ne odgovara nego bolid nije kao proslih godina kad si samo sjeo,dao gas i gledo u retrovizor kako se drugi bolidi pate..nisi moro bit neki genije…ili mozda kao sto je weber reko:ove godine si dobio njegov bolid!!
Sjećam se Vettelovih riječi ekipi nakon pobjede u zadnjoj utrci prošle sezone: Momci, zapamtite ove trenutke. Kao da je bila najava za ovu sezonu. Naravno, nitko ne može predvidjeti kakvi će biti bolidi nakon tako opsežnih promjena pravila, ali ova su ga definitivno jako pogodila. Manjak downforcea, brake by wire, dvostruki difuzor i tvrđe komponente guma u odnosu na prošlu godinu i eto problema. No, iduće sezone bude sigurno bolje, mada moram priznati da mi njegov prstić uopće ne fali.
E moj Vettel,sad si sve rekao….tolko o tome kolko si dobar…
mislim, realno je to, svatko ima nekakav svoj stil vožnje. možda bih jedino očekivao da se netko navikne na nov bolid nakon 10-ak utrka, a da ne govorim o testiranjima prije sezone, treninzima, kvalifikacijama, simulatorima… ah da, i o 4 osvojena naslova prvaka natopljenih morem najvećih superlativa o vozačkom geniju i povijesnom, epohalnom postignuću i važnosti… tjah.
koliko je to vremena vettel proveo u bolidu na predsezonskim testiranjima?
dovoljno…
al i dalje taj “loš” RB dere Ferrari. Rješit će to RB sljedeće sezone 100%.
Rekao bi da je kod Vettela (kao i kod Kimia i ostalih sa istim problemom) glavni problem to što je aerodinamika potpuno skresana kao i hrpetina drugih restrikcija po pitanju svega i svačega u biti dovela do problema u pristupu dakle više psihološkog nego bilo što drugo… Do sad su svake sezone ekipe kroz razvoj bolide prilagođavale vozaču i njegovom vozačkom stilu, što je sad vrlo vjerojatno nemoguće sa ovim i ovakvim pravilima i vjerojatno je problem što ekipe pokušavaju upravo to prilagoditi bolid vozaču i vozači očekuju upravo tu prilagodbu koja je godinama funkcionirala umjesto da su odmah krenuli… Read more »
kazes ti odgovarao bi mu bolid 2sec brzi ko i zadnje 4 godine,da ali zaboravio si napomenut najvazniju stvar a to je da ima sporijege momcadskog kolegu,jer u protivnom ti naslovi pobjede nejdu njemu!!glavna razlika je ta sta ove godine nama kolegu jednog webera ili pak barichela..
ove godine aerodinamika je reducirana a moment motor veci,sto u prevodu znaci treba bit osjetljiviji na gasu,jer ako malo pretjeras na izlasku iz zavoja zadnji kraj bjezi,samim time vozaceva genijalnost dolazi vise do izrazaja,sto je kod vettela uvik bilo upitno dali je to na onom top 3 nivou…
nema se šta za nadodat…
To je to, ili u prijevodu, treba imati “nogu”, a to neki vozači nemaju, tu se “filtriraju” bolji od dobrih. Jer i prilagodljivost je jedna od sposobnosti dobrih vozača.
Tu si spomenuo Barikela, Pa kaj Barikelo se nije borio za naslov prvaka sa Batonom, zar je to sve bilo radi njegvog vozačkog umječa ili zato što su u to vrijeme imali 3 sekunde brži bolid od konkurencije, isto tako je bilo sa Šumaherom , Vetelom, Batonom i sada sa Nikom i Hameltonom. Bolid je sve na prvom mjestu a onda dolazi tek vozač jer lanac je jak onoliko koliko mu je najača najslabija karika. Vozača nemogu limitirati bar ne mentalno al bolid uveliko mogu i nema promjena dok nezavrši sezona bar ne drastičnih.
.ako smo malo zlocesti, mozemo reci da bi njegovom stilu najvise odgovarao bolid dvije sekunde brzi od ostalih. Istina je ipak nesto drugacija. Ovogodisnja pravila siromasnije aerodinamike te posljedicno smanjenog downforcea nisu dala Newyu dovoljno prostora za ostvarivanje prednosti. Svakako nemozemo reci da RB10 nije odlican bolid, medjutim nije dominantan, sto je u vremenima osvajanja cetiri naslova za Vettela bila prilicno bitna cinjenica.
Newy je napravio bolid po šasiji možda i bolji nego mercedes, samo što mercedes ima drastično bolji -motor a govori se oko 70ks više a to je kudikamo previše što šasija nemože nadoknaditi
Isto s Kimijem, jednostavno nikako nisu do kraja došli na ono SVOJE…
U prošloj eri,nakon ozbiljno zamišljenog i na koncu
jednako uspješno provedenog projekta RBR-Vettel do takve stagnacije je i po zakonu vjerojatnosti jednostavno moralo doči.Još kad se uzme u obzir manjak,za utrkivanje pozitivne aerodinamike koja je bila trade mark RB-a,za mene to nije nikakvo čudo.
Jedino je čudo što ga njegov momčadski kolega redovito pobjeđuje,to je čudno.
Jedino čudo u toj priči je tvoja replika,koja definitivno nije na tragu mojeg komentara.Pročitaj ga ponovo,u cjelosti.