Francuski proizvođač očekuje da će se njihova pogonska jedinica puno bolje ponašati ovog vikenda na VN Singapura. Renaultovi nedostaci bili su vidljivi u Monzi iako su Red Bullovi vozači Daniel Ricciardo i Sebastian Vettel utrku ipak završili na petom i šestom mjestu. Renaultov voditelj trkaćih operacija Remi Taffin tvrdi da će ulična staza Marina Bay, koja se sastoji od najviše zavoja (23) od svih staza u trenutnom kalendaru Formule 1, odgovarati Renaultu čija će pogonska jedinica tamo biti bliže konkurentima.
“Singapur bi trebao našoj pogonskoj jedinici odgovarati puno više nego prethodne dvije staze”, rekao je Taffin. “Napredovali smo u pogledu dobivanja i upravljanja energijom a ta dva elementa su ovdje ključna za uspjeh. Znamo da će konkurencija i dalje imati prednost ali očekujemo da ćemo im ovdje biti bliže nego u Monzi.”
Taffin dodaje da će Renaultov prioritet biti brzina u jednom krugu budući da su kvalifikacije u Singapuru od velikog značaja.
“Dobra pozicija u kvalifikacijama, koja bi za nas trebala biti moguća, će odrediti zbivanja u utrci tako da će fokus biti što više povećati brzinu u jednom krugu kako bi startali što je više moguće naprijed.”
Zadnje tri VN Singapura osvojio je aktualni svjetski prvak Sebastian Vettel.
i ja sam ocekivo euro jackpot pa je otiso u finsku 🙂
Kao Renault fan, ove sezone sam od Renaultovih motora očekivao puno više. Zato jer su u povijesti imali puno uspjeha, kako sa turbacima, tako još više sa atmosfercima. Drže 3. mjesto po osvojenim Velikim nagradama u povijesti sporta sa 168 pobjeda od 1979. u Dijonu do zadnje Belgije. To je 59 pobjeda (za sada) više od Mercedesa. Oni su prvi uveli turbinu u F1 utrci. 🙂 Valjda to nešto znači – niks, šipak na kraju. 🙁
Drago mi je što im je Ričardo osvijetlio obraz 3 puta ove sezone i nadam se da će dogodine biti oni pravi. 🙂
pa nije gotova sezona, imate ‘vi’ još šanse za pobjedu-dvije.
Je ima vise pobjeda od mercedesa, ali koliko sezona je nastupao renault, a koliko mercedes. A posebno je zanimljivo koliko pobjeda imaju jedni i drugi kada su istovremeno nastupali.
> Dani, sve mi je jasno i ne kažem da su bolji od Mercedesa. Samo sam htio istaknuti da oni nisu tamo neka firma koja ima poneke bljeskove, već da su iskusna firma koja je ispisala pošten dio svoje povijesti u ovom sportu. Eto, čisto da se zna i da mlađe generacije budu upoznate s tim. 😉
sebastian gazda u singapuru. vrijeme je da i njemu krene !!!
Dobre kvale i strategija, aerodinamika red bula koja je i dalje najbolja, postolje sigurno, mada će se i botasa pitati hoće li to biti baš tako.
u ovoj utrci ce biti sve oko goriva a zna se da je tu renault los
Nije li Renaultov motor ostvario najveću brzinu u Monzi ?
Brzina u zavjetrini.
Pa nisu samo oni bili u zavjetrini, i ostali motori su bili tu i tamo u zavjetrini na pravcima.
@Chik hoćeš reć da ostali vozači nisu dolazili u zavjetrinu?
Samo je Ricciardo prestizao 😀
Najmlađe gume na stazi, i taj peak brzine je bio svega pol sekunde i manje prije samog stiskanja kočnice na najdužoj ravnici, naravno da nije bilo zavjetrine i DRSa sa kojom u kombinaciji je dobio kojih 40tak fiktivnih konja, od toga nebi bilo niš’. Također da nije imao takve gume morao bi puno prije kočiti, te opet nebi bilo niš’.. i da je to sve radio negdje u polovici utrke kada nije imao prazan bolid, također od toga nebi bilo niš’. ..dodao bih i taktiku vožnje gdje je većinu utrke vozio konzervativno (sporo) kako bi na kraju mogao iskoristiti najmlađe… Read more »
To je dokaz poslovici “mlađe je slađe” 🙂
Imao je djevičanske gume.