Vozač McLarena Kevin Magnussen žalio se na svoje sjedalo koje je tijekom utrke postalo prevruće a problem je zatim postalo i piće koje se previše ugrijalo. VN Singapura najduža je utrka u kalendaru te je poznata po visokim temperaturama koje su pravi test za vozače. Danac je ipak završio na desetom mjestu i osvojio jedan bod za koji kaže da je najteže zarađen u njegovoj karijeri.
“Bilo je vrlo teško”, rekao je Magnussen nakon utrke. “Ne znam je li u nečemu bio problem ali moje sjedalo bilo je jako vruće što je bilo izuzetno neugodno za mene pa moramo provjeriti što se događa. Nisam čak mogao ni vodu piti. Mislim da bih bez tih problema bili bolji od 10. mjesta ali barem imamo taj jedan bod – moj najteže zarađeni bod. Izgubio sam puno vode pa moram piti, bilo je iznimno vruće u bolidu.”
Trkaći direktor McLarena Eric Boullier pohvalio je Kevinovu vožnju u teškim uvjetima te dodaje:
“Bio je izložen velikoj nelagodi jer se kokpit njegovog bolida počeo pregrijavati, što je zahtijevalo držanje ruku u zraku, prvo jedne pa druge kako bi usmjerio hladni zrak kroz svoje rukave i ispod trkaćeg odijela, što je bila neuobičajena komplikacija za njega”, rekao je Boullier.
“Problem je što je voda ključala pa bi mu opekla usta svaki puta kada bi pokušao piti. Bio je dobro kada je izašao iz bolida ali mogli ste vidjeti da je dao sve od sebe. To je zbilja čudno i ne znam što je pošlo po zlu. Telemetrija za baterije i sve ostalo je bila normalna.”
Evo konacno i objasnjenja problema koji je Magnussen imao: http://www.ekcko.com/News/Tomislav/~/21148157/21127469. Nerijetko neka glupost napravi veliki problem.
Sit gladnom ne vjeruje. Vidio bih ga ja da su mu isključili toplu vodu kao meni u stanu. Šala mala. U NASCAR-u (mislim) su vozači direktno spojeni na killer, da se ne bi pretvorili u tvrdo kuhano jaje. Do sada nitko u F1 nije imao problem s pregrijavanjem stražnjice. Moguća su samo 2 problema. Motor nije. Smješten je straga. Možda je bolid bio previše spušten pa mu je njegov ponos strugao po pisti. Puno vjerojatnije je imao problem s baterijama. Uostalom, to su neki od nas sami primjetili u kućnim napravama na baterije. Sjetite se topline pregrijane baterije od 3V… Read more »
Pa, di je više kraj križnog puta za McL? Kakve smo sreće,na slijedećoj utrci, ostat ćemo bez goriva u trećem krugu
Napokon bez desetaka komentara frustriranih fanova ovog ili onog vozača. Bojler mi je najjači nadimak, nasmijao sam se od gušta. A magnusenova vožnja…borbena i uz ono hlađenje ruku tj tijela, bez tekućine, šteta što nije osvojio više od boda.
.voda mu ključala?..OMG!..
Svaka čast svim vozačima što su vozili pod takvim uvjetima…
Svaka mu cast za osvojeni bod nakon svega. Posteno se namucio: http://www.ekcko.com/News/Tomislav/~/20901718/1212584
Nekolicina vozača je imala manjih ili većih problema s vodom ili vrućinom (Magnussen, Kvyat, Vettel, Grosjean..) te su pojedini vozači završili i kod liječnika. Po izvorima Magnussen je imao nekakvu vrućicu, a Vettel je dehidrirao te uz to imao grčeve u trbuhu i povišenu temperaturu, međutim nije nista ozbiljnije. Sve u svemu svaka čast na izdržljivosti i pretrpljenom naporu, nedvojbeno je teško biti u motorsportu na ovakvim lokacijama u utrci od dva sata i na kraju završiti u bodovima, među najboljima.
Mislim da se tako nešto desilo i Alonsu 2005 godine. Vozio je utrku 1 sat bez vode i pobjedio.
to može samo ALONSOOOO….. 🙂
Bravo mladiću, dobro si dogurao
-Neznam što je pošlo po zlu-Izjavio je Bojler:-))
Svaka cast Kevin.
Vidi sad to, nisam znao da jos moze biti i problema sa sjedalom. Pa sta je onda sljedece? Kacige sa dioptrijom, presvijetleci retrovizor, gusjenice na gumama, previse boje na bolidu,mislim stvarno.
Voda je ključala? Svaka čast na izdrzljivosti onda nisan mislija da je toliko zajebano bilo..