Lotus obećava velike promjene na bolidu za 2015.

Lotusov tehnički direktor Nick Chester rekao je da će bolid za 2015. biti znatno drugačiji od aktualnog i problematičnog E22 s kojim je ekipa samo dva puta ove godine osvajala bodove, u Španjolskoj i Monaku.

“Postoje promjene pravila oko prednjeg dijela šasije i nosa pa će svi bolidi izgledati drugačije”, rekao je Chester koji još nije potvrdio čije će motore Lotus koristiti u 2015. “Osim toga, instalacija motora i izvedba hlađenja će se dosta promijeniti što znači da će bolid biti znatno drugačiji ispod karoserije.”

Pastor Maldonado tvrdi da je ohrabren napretkom s bolidom za sljedeću godinu.

“Uvjeren sam da godinu možemo završiti na dobar način što će nam dati dobar impuls za novu sezonu. Iz onoga što ja vidim bolid za 2015. izgleda vrlo dobro. Puno je toga zbog čega se veselimo onome što slijedi.”

Iako FIA sljedeće godine planira zabraniti sve poruke koje utječu na performanse bolida i vozača, Chester sumnja da će telemetrija biti zabranjena i to ponajviše zbog sigurnosti.

“Mislim da telemetrija neće biti zabranjena. Bilo bi teško znati ima li bolid grešku ili nešto što će otkazati. Ne bi mogli reći je li bolid siguran ili ne. To bi bio korak unazad.”

Osim toga, Lotus će sljedeće godine vjerojatno koristiti upravljač s većim zaslonom kojeg već koristi većina momčadi. Na taj način vozačima će biti lakše dobiti informacije koje više ne mogu dobiti putem radija.

“S velikim zaslonom možete dobiti puno više informacija a to je vrlo korisno u kompliciranim bolidima. S druge strane upravljač će biti teži pa je to jedan od minusa. Ali vjerojatno ćemo imati upravljač s većim zaslonom. Korištenje aktualnog bio bi nedostatak zbog promjena oko radijske komunikacije planiranih za 2015.”

24 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
perodeformero

Lotus je prvenstveno “pukao” na parama (Kimijevim) Slijedom toga, loša sezona je posljedica odlaska glavnog inženjera, jer im je trebalo vremena da se financijski oporave. Lotus je “kockarska” momčad za razliku od momčadskih koje imaju otvoren račun bez limita, toliko da ih pravilima moraju bar malo obuzdati. Zato mi se Lotus i dopada. Od svih manjih momčadi oni trenutno imaju najveća “cohonas” Prošle sezone im se to itekako isplatilo. Ove sezone nije. I zato, ja sam njihov, Maldonado je moj. Smijte se vi Maldonadu (i Grosjanu) ali momci za razliku od većih momčadi, moraju voziti stalno na nož, stalno na… Read more »

Iceman

hahahha pa i Ferrari može samo bolje 😀
S njima znaš na čemu si…… 😉

McKruno

Nešto mi govori da je Grozni za 2015. u Mclarenu. Jedini je “dostupan” top vozač. Ali ipak sve ovisi o Santander pulenu.

Croazy

Oovaj Gastaldi je kao nesto jako cool i nije mu problem sto je Grozni izgubio zivce:
http://www.ekcko.com/News/Tomislav/~/21229964/21127469

Definitivno nas ocekuje zanimljivo razdoblje transfera: http://www.ekcko.com/News/Tomislav/~/21231467/21127469

Jester

Grosjean je prilično napredovao i teško da više može biti predmet ismijavanja…za Maldonada se to baš i ne može reći.

perodeformero

Grosjan napredovao – Malodano ne
Oprosti ali po čemu to zakjlučuješ?
Možda po međusobnim rezultatima recimo zadnjih 10 utrka?
Provjeri malo prije nego što bubneš.

Jester

Zaključujem po ovoj i prošloj sezoni. Grosjean je prihvatio kritike te poboljšao svoju vožnju, za razliku od Maldonada koji i dalje nastavlja u revijalnom tonu kršiti bolide.

perodeformero

Grosjan je uništio isti broj bolida kao i Maldonado, možda manje efektno, ali za razliku od Maldonada uvijek na utrci, a ne na treninzima. Momci moraju voziti onu nestabilnu kantu uvijek na rubu, da bi ju ili pokušali pripremiti za utrku ili zadržati ispred zadnje 3 momčadi. pretpostavljam da misliš na ona dva Maldonadova “leta” Nisi primijetio da su se dogodila uvijek na dodavanju gasa zbog neusklađenosti elektronike i motora. Uostalom Na obje utrke je Maldonado završio ispred Grosjana, a tako i na svakoj utrci od 6 mjeseca na dalje.

F1 fan

grosjan je dobar vozač, puno je napredovao, a prošle sezone je dosta puta bio brži i od kimija. a maldonado, eh maldonado. neću trošiti riječi na njega.

perodeformero

Ne kažem da Grosjan nije dobar vozač, dapače, ali ponovo vam kažem. Pogledajte rezultate zadnjih 10-tak utrka. U svakoj u kojoj su završili, Maldonado je bio bolji. Doduše, ima za to jedan razlog. Grosjan baca sve karte na P.P. i tako priprema bolid, dok Maldonado potpuno odustaje od P.P. i isključivo priprema bolid za utrku. To se pokazalo boljim rješenjem za slabašni i potpuno nestabilni Lotus. Osim što Maldonado završi utrku ispred Grosjana, pokazalo se na žalost da je sve jedno da li startaju s 11 ili 22 mjesta. Uvijek završe (onaj bolji) na 14. mjestu + koje mjesto više,… Read more »

vettel

ili im je mercedes dao nacrte motora za 2015 (a to je malo vjerojatno) ili oni ipak ostaju na renaultu pa zato znaju kako ce izgledat motor i hlađenje za sljedecu sezonu..oni na veliko rade na bolidu za 2015 a to nema smisla ako nemaju podatke o motoru koji ce bit u tom bolidu pa da prema tome naprave hlađenje,šasiju itd.

perodeformero

Ili je motor, motor a šasija, šasija i za slijedeću sezonu pripremaju drgačiji dizajn bolida, raspored djelova…. a ne kozmetička poboljšanja koja se rade u tijeku sezone. Inženjeri su malo pametniji od toga kako ih ti predstavljaš.
Pravila se znaju i točno se zna kako može generalno izgledati motor, u kojim okvirime se može postaviti, pa prema tome i hlađenje i sve ostale stvari.

wilson

Nekako sam skeptičan glede ove ekipe. Za ovu su najavili inovativni bolid, podaci iz tunela su sjajni, potencijal još veći. Znamo kako im ide u sezoni. Bolid je katastrofalan, upravljivost još gora, motor, kvarovi kao na pokretnoj traci a posljedično i izlijetanja i piruete. Ali gore od ovoga teško da se može ponoviti. Još ako Merc bude dobavljač motora? I da ne zaboravim novu “senzaciju” da Flavio radi na dolasku Alonsa u ekipu. Silly season u svom punom sjaju.

votka

Lotus već ima jednog paydrivera,tako da im još jedan ne treba.Izvlače se iz minusa,budi bez brige. 😉

Iceman

Jadno!

votka

pa 80 posto vozača su paydriveri,šta bi to bilo jadno,samo kažem da logo od Santandera i PDVSA ne mogu skupa na jedan bolid,to su glavni igrači,komentiram čisto poslovanje 🙂

Iceman

Koliko pratim F1, znam da Alonso prima 20+ milijuna eura plaće od Ferrarija, Maldonado 0 centi.
Koliko znam Alonso trenutno ne vozi za McLaren, ali Santander je trenutno sponzor McLarena.
Tu svaka priča završava.

votka

__pa zato Santander uplačuje 100 milijuna ,a 20-ak se proslijedi Alonsu(čujem da sad hoče 30),šta nije ljudima tako ljepše čuti,za Maldonadovu plaču ne znam,ali sigurno ne vozi za banane,valjda nešto sitzno,uostalom i Alonso i Pastor mogu imati i samostalne ugovore sa njima neovisno o ekipama,a to za McLaren,Santander je postao sponzor kad je došao Alonso,šta je slučaj sa svim ekipama u kojima je vozio,i kad je pobjegao,htjeli su povuči svoje sponzorstvo,ali kad su vidjeli da im je porasla dobit na engleskom tržištu,uglavnom tu i posluju,samo su smanjili sponzorstvo na 20-30..jeste ovce,strašno__

Mp4-4


Lijepo si to objasnio F1 insiderima, teško je prihvatiti da je veličanstveni Alfonso također plaćen sponzorskim novcem kao i Pastor jer ih to svrstava u isti koš iako po postignućima u F1 nisu ni blizu.

votka

Baš tako @Mp4/4,iako je meni Pastor baš simpatičan i super lik!
__a jbg valjda neki misle da su po bolidima sličice iz životinjskog carstva,a ne propagandni program..pa pogledaj samo koliko reklama snimaju,sudjeluju u raznoraznim promocijama,dopuštaju upotrebu svog imena…ma se malo zabunio,nije ni čudo kad mu plačaju duplo manje nego španjolcu 😉

Iceman

Aha super što si me prosvijetlio. Vjerojatno se Petronasovim novcem plaćaju nasadi mandarina ispred Brixworth-a, a novcima Johnnie Walker-a koja kapljica alkohola lokalnim pijancima ispred Wokinga.
A ti veličanstveni, pazi da ti od sljedeće godine Alfonso ne bude nešto često u ustima. 😉

Zeus

Samo nešto, jel Alonsa u Minardi doveo Santander? Kako je on dobio svoje sponzore? Na lijepe oči možda? Otac mehaničar, majka bila zaposlena u marketu…Kako je tko sponzorski novac zaslužio, je velika razlika.

votka

Z,pa nitko ne kaže da nije zaslužio biti u formuli,ali isto moraš priznati i da je kasnije dobio prilike i uvelike zahvaljujući Flaviju i najjačem sponzoru,kao šta isto u današnje vrijeme pokušavaju svi rookieji se izboriti za kakve takve prilike,bilo kojom kombinacijom uspjeha i financijske pozadine.Činjenica jer i da neki nikad neće dobiti priliku u top ekipama,iako to zaslužuju,a jbg treba se više faktora poklopiti,danas je strašno jača konkurencija nego prije 10-ak godina.
Nego,kako komentiraš Grosjeana,je li ostaje ili??

Mp4-4

@Iceman E moj dečko ti najprije riješi sam sa sobom probleme oko Alfonsa, jer ni sam ne znaš kaj bi sve poduzel u njegovu obranu kao da ti je brat. Prije nekoliko dana u članku kad je objavljen odlazak Montezemola, napisao sam da još samo fali objava da Alfonso odlazi u McL ti si se uvrijedio kao trudna baba. Između ostalog, koliko se sjećam ti si napisao da samo komentiraš članke vezane uz Alfonsa, a ovaj to nije. Zato ne trljaj bez veze, nego uskladi rad mozga i prstiju prije nego nekaj napišeš. A vrijeđanja i omalovažavanja ostavi za svoje… Read more »

Related Posts