Jean Todt je bio šef u Maranellu 90-ih godina prošlog stoljeća, kada je Ferrari bio u jako lošem stanju. Dolaskom Michaela Schumachera 1996. godine momčad je počela ići na bolje, a u tim je dovedeno još nekoliko kvalitetnih ljudi. Ferrari je već 1999. osvojio prvi konstruktorski naslov, dok se 2000. Schumacher okrunio naslovom prvaka.
“Mislim da današnjem Ferrariju ne treba mnogo stvari kako bi izašli iz krize. Ova situacija se ne može usporediti s onom iz 1993. kada sam došao u potpuno uništen tim. Današnje kritike na Ferrari su neopravdane. Kada je Alonso odustao u Monzi, bio je vozač s najviše uzastopnih utrka u bodovima. Kad sam ja počeo raditi, čudo bi bilo kada bi završili utrku.”
Todt je također rekao da nije iznenađen odlaskom Luce Di Montezemola, ali zbog toga ne kritizira šefa Fiata Marchionea.
“Montezemolo je bio predsjednik 23 godine, što je iznimno dug period. Ovakva vrsta promjene je normalna s obzirom da je oko vas mnogo ljudi.Kada sam bio u timu, znao sam kad se taj trenutak počeo bližiti”
Predsjednik FIA-e je bivši šef ferrarija. Naravno da će nešto ispod stola srediti. Kao i obično. Ove godine je fulao i krivo podijelio karte. Jadničak, sa bele prešao na poker.
koji je ovo “ubod” u srž i raskrinkavanje budučeg rada jeana . naravno da će todt ka ex šef ferraria i sadašnji predsjednik FIA “debelo” pomagat timu koji je nekad vodija ali prvo se mora “maskirat” 6 sezona da njegovo pomaganje ferrariu od 2015. ne bude preočito . nije on ka jean-marie balestre ( iako su oba francuzi i imaju isto ime ) pa da pomaže francuzima . ovi francuz više voli taljane i otvoreno im pomaže šta je evidentno svih sezona odkada je predsjednik FIA . samo …ove godine je nešto zabuca kako si odlično primjetija .
Prije ču ja prestat piti,a kako stvari stoje,nigdje mi se ne žuri.
Sa Brawn-om ili bez njega Ferrari može biti dobro posložena momčad, ali da im je sve ove godine nedostajao čovjek poput Brawn-a je evidentno. Fernando bi imao još 2 naslova da je takva osoba bila na pitwall-u. Brawn je podigao razinu funkcioniranja u Mercedesu na viši nivo i to se osjetilo najviše prošle godine, pa čak se osjeti i ove ali je u opadanju. Ovo dvostruuko vodstvo nije niti malo pametnije od njega samoga. Fali njegova čvrsta ruka i autoritet. A za njih dvojicu (famoznih) ovo je 1. takva uloga (šefa momčadi) i ne snalaze se baš dobro. Baš kao… Read more »
Pravilno. Pa nije Ferarri toliko loš kako se prikazuje. Prije desetak dana Alonssu je bila prva utrka bez bodova. Tko je od vodećih to napravio? I još će se oni vratiti,sigurno. Uvijek je tako, ne može i nesmije biti uvijek jedan na vrhu, pa ne bi bilo ni lijepo ni zanimljivo. Jednostavno se neke stvari poklope poklope kada ste dobri, a i kada ste loši. Pitajte Vettela kako se njemu ove godine poklopilo, pa nije takva galama kakva je za Alonssa i Ferarri.
Zato jer je tu Daneil, koji je nešto (PUNO) napravio. U Ferrariju nitko ništa (osim Fernanda)…
Zašto misliš da mercedes recimo nema neki novi adut u rukavu kaj se tiče motora? Ili honda. Vidim da se nju zaboravlja olako.
Oni uvijek kukaju ako nisu prvi. Traže krivca na sve strane.
Uopće nisu tako loši. Problem je što je Mercedes “predobar” kao i Red Bull prijašnjih sezona.
Zamislite da je Mercedes kojim slučajem jednako brz kao i konkurencija (Faerrari, Williams, Red Bull…)
Situacija bi iz korjena se promijenila i nikome ne bi palo na pamet se “posvećivati” slijedećoj sezoni.
Tipični talijani (mislim na Ferrari a ne na Todta)
ako sam dobro razumija …da se ovo događa u npr mercedesu njemci ne bi odustali od razvijanja bolida do kraja ka šta sad rade tipični taljani ? možda bi za usporedbu trebalo pogledat drugi dio sezone 2012. kad nico i michael 6 trka uzastopno nisu uzeli ni boda . a zašto ? jer su u mercedesu prestali razvijat bolid i okrenuli su se razvoju bolida za 2013. btw , ne bi ni 7. uzastopnu trku dohvatili bodove da se nije vozila na mokroj stazi di je MS expert pa je osvajanjem 7. mista prekinija bodovni post kakav nije ima u… Read more »
Nisi me dobro razumija. 🙂
Kukanje, plakanje i vječno traženje krivca je tipično talijaska stvar.
Odustajanje u pola sezone je nepopularna stvar svih momčadi, zato jer im način bodovanja i pravila to dopuštaju.
“Kukanje, plakanje i vječno traženje krivca je tipično talijaska stvar.” bez zajebancije ? onda sam ja vjerovatno gluv i u najmanju ruku slip , a imam i halucinacije jer mi se pričinjavalo da i svi drugi timovi kukaju , plaču i traže krivce/razloge kad ne ide po planu . ali …nekako najviše simpatija sakuplja kad se omalovažava taljane ( makar su glavni “kreatori” konkretno u ferrariu englezi …ali jbeš to , svi su oni taljani kad treba omalovažit susjede ) . da mnogi u HR ( naročito u dalmaciji ) nemaju nekakav kompleks od taljana ? smeta nam njihov smisao… Read more »
Ako cika Berni odluci da ce Vettel biti buduci prvak u Ferrariu,pa tko smo mi da Todta demantiramo.
zao mi je ferraria al raskurcali su momcad . rijesili se Šumija, Brawna, Todt je otiso i naravno o injzinjerima da ne pricamo
Di si ti otišo
Samo je jedna stvar ljepša od slike na kojoj se nalazi McLaren.
Slika na kojoj se nalaze mnoštvo McLarena !
Ne znam kako te je ovaj članak ponukao da napišeš to što si napisao ali se s tobom slažem 100%. Možda je Ferrari ikona ovog sporta ali McLaren mi je puno draži.
Ma nema nikakve veze sa člankom, jednostavno mi je nešto došlo.Nostalgija za pobjedama. Mijenjao sam pozadinu na lapu, pa sam sad stavio dva McL i tako … To je bila najzadnja tema, pa…..Nikog nisam vrijeđao, a sebi sam dao malo oduška
A, šta nismo i mi ikona ovog sporta ?
FIA je ikona ovoga sporta.
‘Di je FIA bila 60-tih i 70-tih kada su vozači svako malo stradavali i kad su tražili da im se osiguraju koliko-toliko sigurniji uvjeti na stazama. Je ikona, samo kakva? Računajući sranja koja i danas znaju činiti, crna je da crnja ne može biti.
Pa nisam rekao da su zlatni, ako je netko ikona neznači nužno da je fantastičan. Osim toga rade na svim sigurnostima, istina sporo, za mnoge nažalost prekasno, u nekim područjima za većinu i pretjeruju. Lako je kritizirati ih ali to nije nimalo lagan i zahvalan posao ako nemožeš predviditi SVE posljedice, i oni su obični ljudi a ne proroci.
Šta sporo? Kao pravda:”spora,ali dostižna”. Zbog njihove sporosti, i samo jedan, na stazi izgubljen život, je previše. Godinama su bili upozoravani, više puta i prije tragedije. I koliko im je trebalo da počnu reagirati, a na f1 su zarađivali novce, novce proizašle iz krvi vozača. Kakva ikona, zločinačka organizacija.
http://www.f1srbija.rs/index.php/f1-vesti-f1-news/9646-alonso-u-red-bull-vettel-u-ferrari
Pazite datum: 16. 09. 2014.
Kaže DANAS se očekuje… ma znate već što. Istina ako su to odlučili objaviti na Hawaima imamo još 7 + 12 sati “nade” (sada je na Hawaima točno 12 sati manje nego kod nas), a u Japanu i Novom Zealandu je već četvrtak…
Stvarno, što neki ljudi pišu…
Eto nije se dogodilo to toliko “očekivano” danas je zamjena mjesta – Vettel u Ferrari Alonso u RBR!
zivi bili pa vidjeli…
Ferrari ne mogu spasiti ovakve izjave, niti političari koji se samo rotiraju na važnim pozicijama unutar samog Ferrarija.
Njih može samo spasiti znanje i pravi ljudi otvorenih vidika. Uzimanje Allisona je bio dobar korak, nakon toga ništa… Trebali su se kao i McLaren trgati za Red Bullove nevjerojatne inženjere. Zasad McLaren pobjeđuje, uzeli su pod svoje okrilje nekolicinu znakovitih ljudi.
a što misliš da Red Bull stoji kao na pijaci na štandu i govri Newey, Horner 10 kuna….Pa i oni žele najbolje kao i svi ostali. Ferrari se grebe uvjek za najbolje osoblje no pitanje je tko je slobodan i voljan preći u Ferrari. Lako je reći , a malo teže to napraviti. Ima Ferrari dobar kadar, no ove godine su motor ukenjali više nego bilo šta drugo. Premalo snage , pretežak a koliko vidim po potrošnjama goriva vjerovatno i naj više cucla goriva. Najbolji primjer je Monza koliko su s motorom podbacili jer na nijednoj drugoj stazi nisu bili… Read more »
BRAVO
Ferrari je htio uzeti najbolje, ali nitko nije htio preći u Ferrari. Inace Ferrari je doveo nize rangirane inzenjere, 3 iz RB i 3 iz Mercedesa
da pomno ne pratim komentare na portalu možda bi i povirova todtu ali ovako…mislim da prodaje maglu . niti je on zaslužanm za izvlačenje ferraria iz krize koja ga je drmala do 1993. ( i još par sezona ) niti je ta kriza bila največa jer čitajući komentare zadnjih par sezona shvatija sam da je ovo NAJVEČA kriza ferraria i da je spasilac ferraria u 90im bija samo brawn i niko drugi . pa valjda kolege forumaši znaju najbolje ko , šta , di , kako …. bez brawna se ferrari neče i ne može izvuč . e da …… Read more »
Ali onda mcl ne bi imao britance za aerodinamiku….dizajn….”i šta ti ga ja znam”… :prcnjau:
ajde avalon pošalji u maranello email pa usmjeri razoreni ferrari. 🙂
Recimo engleze iz McM koji u zadnjih 15 godina imaju 1 naslov i to slucajno
Ne dovoditi nikoga za aerodinamiku! Enzo to nebi volio, aerodinamika je za luzere!
To znamo svi,za par godina sigurno.Uz tolike pare ne može bit lošiji samo bolji.
Misliš ?
A primjer Toyote koja je imala debelo najveći proračun i ulupala brdo love, pa od svega skupa na kraju podvila rep bez ikakvih ozbiljnih rezultata…
Ne može se usporedit Ferrari sa Toyotom. Toyota je u F1 bila 8 sezona, ušli su 2002. Koliko je već šasija i motora složeno u Maranellu do 2002? Ni RB nije odmah bljesnuo, složili su tim od vrhunskih europskih inžinjera, Toyota odlazi, a RB počinje uzimati pobjede. Love ima Ferrari ko blata, pa je bolid kakav je. Od Ferrarija se očekuju pobjede, a to ove sezone teško da ćemo gledati. Isto tako će Allison teško složit lošiji bolid od ovog.
Pih…pa ja bih složio lošiji bolid od ovog! a pojma nemam.