Horner i Prost podržavaju FIA-inu odluku o zabrani timskog radija

Christian Horner i Alain Prost podržavaju FIA-inu odluku o zabrani radijske komunikacije koja se odnosi na performanse bolida i vozača. Od VN Singapura nadalje sve poruke od pitwalla prema vozačima koje se tiču performansi bit će izričito zabranjene. Ovaj potez odgovor je navijačima koji su bili nezadovoljni činjenicom da najboljim vozačima svijeta inženjeri moraju govoriti kako voziti (ipak složenije) bolide ove godine.

Direktor utrka Charlie Whiting dodao je da su poruke vezane za strategiju i sigurnost dozvoljene. Međutim, zabrana će spriječiti timove da vozačima tijekom utrka govore da štede gorivo, kočnice i gume.

“Takve instrukcije bi kršile pravilo. Vozač potrošnju goriva može vidjeti na upravljaču, kao i u cestovnom automobilu. Prema tome, tako nešto nije dozvoljeno. To se protivi članku 20.1.”

Međutim, Charlie kaže da je izdavanje momčadskih naredbi i savjeta oko prometa u redu. Red Bullov šef Christian Horner potpuno podržava FIA-inu novu odluku.

“Vozač bi trebao biti sam za sebe kada uđe u kokpit. Treba im reći kada se radi o zaustavljanju u boksu ili sigurnosti ali ne treba im govoriti gdje su drugi vozači desetinku ili dvije brži ili koju brzinu izabrati. To je glupost. Vrijeme je da vozači uistinu i voze.”

S njim se slaže i Alain Prost, četverostruki svjetski prvak.

“Ljudi mogu pomisliti da je Formula 1 postala nešto s previše pomagala, nešto lagano i kontrolirano od strane drugih ali ne i vozača.”

13 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
senna66

to odmah nastupa na snagu ili tek od sljedeće sezone?

perodeformero

Naslovnica danas:
Christian Horner podržava FIA-inu odluku o zabrani radijske komunikacije.
Naslovnica sutra:
Christian Horner poslao vozače na tečaj neverbalne komunikacije
Naslovnica prekosutra:
Vozači Mercedesa u kampanji pomozimo mladima, posjetili su školu za slijepe zadržavši se 14 dana učeći korištenje znakovnog jezika.
Naslovnica …….:
“Telepatic drver” – Lotus testira novu tehniku slanja poruka mislima na daljinu koja će zamijeniti “drive by wire”

Ipak je to Formula 1.

zekohonda

sjajno!

avalon

e jbga , sad rosbergu iz boxa više neče moč govorit u kojim brzinama pojedine zavoje vozi lewis i di je brži od nice da bi ovaj moga kopirat engleza ka šta je radija sve ove dosadašnje trke ove sezone , a bez toga nico je za razliku od lewisa kojemu takve informacije nikad nsiu trebale niti smo ih čuli na njegovom tim radiju …. izgubljen 🙁

given2drive

Avalon ne smije tako…sad ce nico jos vise ici :oplaop: …. :prcnjau:

alfa707

Patetično!!! Istina je da je luis jedan od najbržih vozača današnjice ali nije dovoljno samo znati voziti brzo.lik stisne gas i kao da je staza njegova,a što iz bolida malo malo ispadne vijak,izleti opruga i pola kruga poslije,vidi čuda velikoga, FACA(ako uspije)parkiran sa strane. Neću ići dalje eto od nice!samo u ovoj sezoni je pokazao koliko je potpuniji vozač od luisa.u istoj utrci obadva imaju isti kvar i nico uspori,izgubi mjesto al ne odustaje nego riješi situaciju pa za Par krugova vrati pozicije koje je izgubio,a luis forsira,divlja i odustane!!! Još najgore po meni poslije svega cmizdri,plače,vrišti kao kakav balavac… Read more »

HeatBlast -.-

do sada je bilo ovako :
Lewis :vozi: Nico :vozi:
sad ce bit’ :
Lewis :vozi: ………………. 10s Nico :vozi: :prcnjau: :prcnjau: :prcnjau: :hahaha:

R.Kubica

Ako vozač primi instrukcije iz boxa biće kažnjen na sledećoj VN 5 mjesta unazad u odnosu na kvalifikacijama 😀

Dani

Glupo je da smiju dobivati timske odredbe, a opasnost od eksplodiranja motora ne. Kaj je sa gumama? Da li se time dovode vozači u opasnost? Trebalo bi maknuti onda kazne za mjenjače i motore.

Pangea

Ni malo mi nece nedostajati ta hrpa bespotrebnih informacija .

Frano Kiso

Bravo Horneriću, bravo i ostale momčadi što ste pritisnuli FIA-u!

Od ovoga će profitirati samo pravi raceri i oldschool vozači poput Alonsa i Hamiltona.

Tristan

Bez brige. Na gridu ima jos rejsera i oldskulera 😀

Tow Pie Pie

Odlično! …ali tko će profitirati tek će se pokazati, možda se iznenadiš, može biti i neugodno iznenađenje 🙂

Related Posts