Novi nos za Caterham na Spa-Francorchampsu

Zamjenik šefa Manfredi Ravetto potvrdio je da će Caterham dobiti novi nos ovog vikenda na VN Belgije. Nakon prodaje momčadi i kontroverznog otpuštanja 40 radnika ekipa se bacila na posao u nadi da osvoje 10. mjesto u konstruktorskom poretku a prve rezultate imat ćemo prilike vidjeti već ovog vikenda na Spa-Francorchampsu.

“Novi nos dio je paketa inovacija koje donosimo u Spa kao demonstraciju onoga što radimo kako bi poboljšali naše performanse unatoč tome što restrukturiramo ekipu i proživljavamo teške dane iz kojih ćemo, nadam se, uskoro izaći. Promjene koje ćete vidjeti u Belgiji zapravo su samo početak – najvažnije stvari ćete vidjeti poslije”, otkrio je Ravetto.

A kad smo kod noseva, Lotus će za iduću godinu odbaciti svoj jedinstveni dvostruki nos. Ekipa iz Enstonea također ima slabe performanse ove godine ali tehnički direktor Nick Chester i dalje vjeruje da je njihov nos ‘prilično dobra solucija’ koja će ostati na aktualnom bolidu do kraja sezone. Ipak, priznaje da bi Lotus mogao isprobati prvu verziju novog nosa kasnije ove sezone tijekom slobodnih treninga petkom.

“Nema nekih prednosti ako ga budemo mijenjali u 2014. jer sav posao kojeg smo odradili u zračnom tunelu nam govori da bi tako izgubili downforce.”

12 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
geotec

bilo je i vrijeme, ali za osvajanje bodova i osvajanje 10. mjesta u ukupnom poretku treba još jako puno poboljšanja

Groff

Fotka uz vijest je ista kao uz vijest od 02.07.2014. da je Fernandes prodao Caterham…Čak da je i nova, ovako s boka niš se ne vidi.

zekohonda

čitam na autosportu da bi audijev andre lotterer mogo vozit u spa. svašta.

Alen Šmit

MOŽE!!Još kada bi Kristensen mogao negde naći mesto u f1 bilo bi super.Kada bi Audi napravio f1 ekipu mislim da bi kombinacija Loterer i Kristensen bila ubinstvena za konkurente.

Alen Šmit

Vidim forumasi necene WEC vozace cim lupaju minuse 😆

Blackhawk

Nisam ti dao minus, ali nije ovdje stvar o tome cijene li se WEC vozači li ne, stvar je u tome da su F1 i WEC dvije sasvim različite kategorije, baš kao i spust i slalom u skijanju. U Le Mansu, kao što je ove godine pokazano, ne pobjeđuje brzina već izdržljivost i konstanta. Lotterer mi je omiljeni voza, ali je izuzetno veliko pitanje kako bi se snašao u vožnji F1

Alen Šmit

Kejthemu treba ogromno poboljšanje da bi došli do makar 8. mesta na nekoj od trka da bi prestigli Marusiju.Za takav tima (Kejtrhem) to je ogromni posao. Ili kombinacija 9. mesto u jednoj a 10. mesto u drugoj trci. Ja zaista nevidim scenario dostojan realnom svetu a ne fantaziji gde bi to moglo da se desi. Ok fantazija je bila videti fantasticnog Bijankija kako osvaja bodove u Monaku ali zar mozemo očekivati jop jednu ludu trku kao Monako da bi videli Kejtrhem u bodovima.Kad bi se desila trka po tom scenariju zar je izglednije da će i Marusija pokupiti još bodova.… Read more »

Jester

Bilo je i vrijeme da maknu onu abominaciju od nosa, sad konačno izgledaju kako bi F1 trebala izgledati. Štoviše, s ovim novim nosom auto super izgleda sa boka.

Alen Šmit

He,malo prerano daješ zaključke.Erikson je pomenuo da bi njihov novi nos podseća na Fors Indijin dok drugi izvori tvrde da će nos doživeti samo blage promene te će zadržati koncept “držač prednjeg spojlera je dole nisko dok lažni nos je opet gore”.Mada u f1 postoji nepisano pravilo “Lepota ne donosi sekundu manje,nego interesantno rešenje”.
Neka Kejtrhem bude vama “najružnija grdoba u istoriji f1” meni je bitno da ta rugobnost donosi dobre rezultate.

Jester

Slažem se, estetika u većini slučajeva ne donosi brzinu. Ali ona abominacija od nosa je stvarno uništavala vizualni dojam Caterhama. Nadam da će dobiti više brzine s novim nosom jer onaj stari stvarno boli za oči 😛

F1 Karthikeyan

Ovo na slici ti nije novi nos nego stari 😀 Da se uvjeris evo ti slika sa strane sa tim starim nosom http://www.turbosquid.com/3d-models/3d-model-f1-caterham-ct05-2014/803213

Jester

Thx, skužio sam prekasno. Ali nada u neki normalan oblik i dalje postoji :mrgreen:

Related Posts