Marmorini odlazi u Renault?

Prije par dana službeno je objavljeno da šef odjela za motore i elektroniku Luca Marmorini napušta Ferrari a razlog su slabe performanse talijanske momčadi, odnosno njihove pogonske jedinice u novoj turbo V6 eri. Međutim, Marmorini ostaje u Formuli 1 i to s Renaultom, još jednim proizvođačem motora koji je do sada imao loše performanse. Talijan bi sa sobom mogao povesti nekoliko bliskih suradnika iz Maranella.

O ovome prelasku pisala je talijanska Corriere della Sera koja dodaje da je Marmorinijev dolazak u Renault dio procesa restrukturiranja F1 odjela francuskog proizvođača te da bi prelazak mogao biti službeno objavljen u idućim danima.

Ali to nije sve. Autosprint navodi da Toro Rossov voditelj odjela za performanse bolida Laurent Mekies također odlazi iz svoje momčadi dok bi u Faenzu trebao doći Jody Eggington, bivši Caterhamov zaposlenik (zamjenik tehničkog direktora) koji je među 40 kontroverzno otpuštenih radnika otkako je ekipa iz Leafielda dobila nove vlasnike na čelu s Colinom Kollesom.

16 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
kimi car

Ferrari procijenjuje jako slično Zoranu Vakuli.

dataxtd

Zna li netko koliko koji od motora ima snage? Koliko je Merc jači od ostalih?

wilson

Prije dva tjedna sam procitao izjavu Gary Andersona koji kaze da razlika u snazi samog motora nije visa od dvadeset konja. Ali problem je MGU jedinica, nacin na koji je sve skupa funkcionira. Kod Ferrarija konkretno i premali turbo punjac,termalni gubici,smjestaj komponenti te njihovo hladenje. Problema i vise nego dovoljno. Zato mislim da odlazak Marmorinija nije nuzno los za Ferrari. Mozda ipak ova mladja ekipa napravi nesto bolje od postojeceg, puno gore od ovog nije realno za ocekivati.

dataxtd

Hvala na informaciji.
Bojim se za budućnost Ferraija, jer otpuštaju inžinjere, a za šefa ekipe postave trgovca… Mislim da odluke donose brzopleto i bez ikakvog plana i razmišljanja, a to mi ne miriše na dobro. ( kao blef lošeg pokeraša ) Bože daj da sam u krivu.

avalon

hm …tako je bilo i sa costom . dok je bija u ferrariu bija je krivac za poprilično toga , onda je otiša u mercedes i sad je mačak . da se slično ne dogodi i sa marmoriniem u renaultu ….

Leo

Baš sam to htio napisat.Ispada da se sve isti ljudi vrte u krug,jegiga to im je posao pa ostaju u istoj branši.Al nekako svi iz Ferrarija koji odu drugdje tamo nešto dobro naprave Alison u Lotusu ,Brawn i Costa u Mercu, ma ima toga još…

stari lisac

Pa avalon, ova tvoja tvrdnja ima smisla, ali ima i smisla promijeniti odgovornu osobu ako ne uspijeva u svom projektu… To što je smijenjen (i/ili otpušten) ne znači da ne zna ili da je nesposoban. možda jednostavno njegova filozofija motora ili način na koji on razmišlja o pogonskoj jedinici nisu u skladu sa ostalim dijelovima tima, pa je rezultat negativan. U nekom drugom timu, možda to njegovo razmišljanje bude upravo pun pogodak… Zato mislim da stručne osobe uvijek imaju šansu promjenom suradnika (tima) ponovno zablistati svojim rješenjima… Nije nepoznato u poslovnom svijetu, a ni među stručnjacima… 😆

Schumi1

A znaš li zašto je smjenjen? Odnosno zašto je falilo snage motoru? Zbog aerodinamike, odnosno popuštanja aerodinamičarima. A Ferrarijeva aerodinamika je opet sranje, dok su aerodinamičari zadržali svoje poslove 😀
Izgleda da se opet smiješi sličan slučaj koji je avalon naveo 😉

A mogao bi ovaj svakako pomoći Renaultu. Neka implementira neke stvari koje je Ferrari bolje riješio od Renaulta i eto ti ga. Još da nauče koju stvar od Mercedesa i mogao bi Renault biti dobar dogodine 🙂

stari lisac

Zašto je otpušten (ne samo smijenjen), to ne znamo, ali je očito da je procjena da je greška njegovog odjela bila najveća…

modesto

ferrari propada sve lošiji su i lošiji zadnji naslov 2007 ,ne mogu spojiti dvije pobjede zaredom .bolid je očajan

Renault_F1_team

dvije pobjede zaredom?!?!
hahahahaha hoćeš reć da ipak pobjede tu i tamo 😀

mcferrari bull

pa mozda i pobjede kod njega 😀

Renault_F1_team

bull
koga njega?? Marmorinija?
Vidiš da piše da čovjek ide iz Ferrarija u Renault

Promatrac

Bilo bi očekivati da su atraktivniji transferi pilota bolida, nego administrativno upravnog i tehničkog osoblja, koje si polagano ali sigurno, u vremenu kada tehnologija vodi utrke nameću u nekakav prvi plan ispred onih koji bi trebali da budu najzaslužniji za uspjeh nekog tima – sami vozači. No valjda u ovom periodu odmora za sve u pomanjkanju pravih vijesti i ovakvi transferi, koji više liče na bijeg miševa sa broda koji tone, predstavljaju nekakvu hajdmo tako reći “vijest”. Marmorini je objektivno jedan od “krivaca” što je u Ferariju sprega stroj – elektronika jedna od najslabijih karika u lancu Ferarijevih loših rezultata… Read more »

stari lisac


“…nameću u nekakav prvi plan ispred onih koji bi trebali da budu najzaslužniji za uspjeh nekog tima – sami vozači. …”
A da ti ostaneš samo promatrač? F1 nikada nije bila samo vozači – nikada! :facepalm:

Promatrac

Vozači su najzaslužniji ali nisu i jedini zaslužni, dakle riječ najzaslužniji označava da postoje zaslužni i najzaslužniji, jednako kao i manje zaslužni…
Shvatio si odmah što sam htio reči, ali ono, fol je praviti se pametan…
Bjkelodano je jasno da je Marmorini marginala prema Alonsu i onda dalje valjda ti je, u što svesrdno vjerujem, poanta gornjeg posta jasna…

Related Posts