Loš start u sezonu donio je velike promjene u Maranellu, a sve je kulminiralo nakon VN Bahreina kada je s mjesta šefa momčadi smijenjen Stefano Domenicali. Na njegovo mjesto je došao Marco Mattiacci, koji tada nije imao iskustva u F1, no većina priznaje da se pomaci na bolje vide na svim područjima. Evo što on planira za budućnost tima:
“Investirat ćemo u novu infrastrukturu i ljudstvo kako bi stvorili bolju i moderniju organizaciju, ali koja će staviti naglasak na individualni rad i momčad”, izjavio je.
La Gazzetta dello Sport tvrdi da će jedna od novih strategija biti i B tim, nešto kao Toro Rosso i Red Bull. Haas F1 je očigledni kandidat za to mjesto, no Ferrari ne bi kupovao tim, već bi to bila partnerska momčad. Mattiacci je ovaj tjedan otvorio temu vezanu za broj motora i rad na njima tijekom sezone, što su fanovi dočekali s oduševljenjem.
” Ferrari prvo mora poboljšati sebe, razvoj bolida i performanse svoje grupe kako bi se vratili na pobjedničke staze.To mora biti nešto inovativno i naprednije od drugih. Glas Ferrarija, jednog od glavnih F1 timova, se uvijek slušao. Moramo zajedno raditi na stvarima koje su bitne za budućnost Formule 1.
http://www.f1technical.net/news/19593
zanimljivo, nisam sam primjetio što radi Marco Mattiacci u Ferrariju… Možda najbitnija Marcova rečenica: “Some companies can do “some things better then us””.
Sve više sam impresioniran njegovim stavom i načinom vođenja teama!
2015 je (nasa) ferrarijeva forza ferrari
Bez dobrog Ferrarija za mene je F1 nezamisliva i drago mi je da su pokrenuli inicijativu u vezi promjene pravila,za koju se nadam da če je FIA ozbiljno shvatit. Haas je u toj igri bar za mene sasvim sporedan.Uklopit če se on bilo kako,samo da uđe u igru.
ja sam brijo da im je Marussia B momčad LOL
ma dosta je ovo s ratom unutar momčadi kad se svadaju 2 vozača sad još i ovo,red bull ima toro roso sad ferrari
pa kad haas postane bolji i od ferrarija, oni će shvatiti da nešto trebaju promijeniti…kao prvo vozače!
po mom mišljenju ferrari već ima B momčad, a treba mu A!
pa, haas je već sponzor ferraria, spominjalo se da će imat ferrarijeve motore….sve u svemu….ima smisla.
Haasov natpis od dva centimetra se ni ne može nazvati sponzorstvom 😀
a ‘početkom suradnje’? 😉
više je od dva centa 🙂 , a vidim sad na ferrarijevom sajtu da su haasa stavili pod ‘dobavljače’, a ne pod ‘sponzore’.
http://images.thecarconnection.com/lrg/haas-logo-on-the-side-pod-of-ferraris-2014-formula-one-car_100471968_l.jpg
..izgleda da je Lucca ipak dao previše slobode Stefanu koji to nije znao iskoristiti na najbolji način. Sječam se kako je prije nekoliko mjeseci iznervirani Luca izjavio kako će preuzeti veču kontrolu nad ekipom, nakon čega su usljedile smjene pa se stoga pitam dali Mattiacci ima potpunu slobodu ili u upravljanju ekipom sudjeluje i Luca.
U Ferrariju su očigledno največi problemi oni organizacijski i čini mi se kako su nekako uspjeli doskočiti izazovu što se kao rezultat pokazuje očigledno dizanje forme. Mene osobno ne smeta što napredak nije strelovit jer temeljito riješavanje izazova garancija je kvalitetnih rezultata.
Samo da se inovativnost ne preforsira do mjere da se nemogu maknit smjesta…odmor je bitan…zapravo čini mi se da ja trebam slobodan vikend…ne…ne čini mi se…treba mi produženi vikend!
meni se čini da ferrari već ima B momčad
hm
Ponoviti ću se: Marco Mattiacci je postavio stvari na način na koji se vodi bilo koji team. Odabereš ljude, složiš ekipu i daš im slobodne ruke, vjerujući u njihovu stručnost i kvalitete (pa sam si ih i odabrao) i po potrebi se uključuješ u taj rad kako bi razumio njihove potrebe i omogućio im da rade nesmetano… Tako to radi pravi predvodik tima i vođa… Naravo da moraš postaviti viziju koju će tvoj team slijediti. Ali ne na silu. Viziju koju će dijeliti s tobom i zbog toga je slijediti i obogaćivati….
.lisac..pristojno si to objasnio..postavlja se pitanje dali to stvarno tako funkcionira u Maranelu i dali Lucca pruža dovoljnu slobodu Mattiacciu da tako upravlja ekipom?