Dobavljač motora za četiri momčadi u Formuli 1, francuski Renault, restrukturirao je vodstvo nakon mnogo oštrih kritika od strane svjetskih prvaka Red Bulla ali i ostalih iz svijeta Formule 1. Renaultova pogonska jedinica označena je kao uzrok Red Bullove nemogućnosti borbe s dominantnim Mercedesom dok i ostale tri momčadi s njihovim motorima također imaju mnogo problema s pouzdanošću i slabim performansama.
Red Bull tvrdi da se Renault trebao fokusirati na jednu momčad koja bi bila nešto poput tvorničke ekipe, a ne pokušati zadovoljiti sve momčadi koje od njih kupuju motore.
“Kada pogledate Ferrarijev motor vidite da su kupci morali prilagoditi svoje bolide prema njemu”, rekao je šef Red Bulla Christian Horner. “Nešto poput Mercedesa, dok je Renault pokušao zadržati sve svoje kupce sretnima, što je divno ali nije najbolji način kako biti konkurentan.”
Jean-Michel Jalinier, predsjednik Renault Sporta F1 koji je tu dužnost obnašao od 2012. napustio je kompaniju jer se odlučio povući iz osobnih razloga a njegovu poziciju preuzet će Jerome Stoll, koji će osim toga zadržati i dosadašnje uloge šefa za performanse te izvršnog dopredsjednika Grupe za prodaju i marketing.
Cyril Abiteboul, koji je napustio mjesto šefa Caterhama na kojem je bio od rujna 2012., vraća se u Renault za koji je radio od 2001. do 2012. te je imenovan za direktora operacija Renaulta Sporta F1 u Viry-Chatillonu.
Zadatak Stolla i Abiteboula je osigurati da Renaultov motor za 2015. bude konkurentan te u stanju natjecati se s Mercedesom koji dominira sezonom. Ove godine napredak je ograničen jer tijekom sezone proizvođačima nije dopušteno raditi na svojim motorima u cilju poboljšanja performansi.
Ma trebali bi ih pustiti da se natječu i usavršavaju cijele sezone!
Kakav je ovo onda sport.
To je kao da u nogometu ne smijete mijenjati igrače i kakav raspored igrača napravite na početku tako do kraja prvenstva bez obzira na protivnike. 4-4-2 do kraja prvenstva 🙁 🙂 bez promjene.
Bojim se uopće što će biti u budućnosti F1…
Imaju previše posla s usavršavanjem softvera.Drugo ionako nebi stigli:-))
Kada imaju već toliku hrpu pravila, što ne smisle neka pravila koja bi dopustila poboljšanja performansi slabiljim motorima u tjeku sezone. Naravno po nekakvim mjerama.
npr: KS, težina, potrošnja….. pa ako neki od motora zaostaje, dobije pravo na poboljšanja u zadanim okvirima (najjačeg motora).
A tko će pri tome procjenjivati koliko je zaostatak uvjetovan motorom a koliko šasijom i drugim stvarima?