Početkom sezone vidjeli smo mnogo (ne)spretnih rješenja za nos bolida, no većina se slaže kako je rješenje na Caterhamovom bolidu uvjerljivo najružnije. Njihov nos se sastoji od dva dijela te ima neslavnu grbu na vrhu. No, takva izvedba će uskoro otići u povijest, jer se za VN Belgije sprema veliki paket poboljšanja za ovu momčad, koji uključuje novi dizajn nosa, koji se razvija u zračnom tunelu u Kolnu.
Nos je već sada u završnoj fazi, no mora proći FIA-ine crash testove. Novi šef tima Christian Albers, koji je sredinom 2000-ih vozio za Minardi, Midland i Spyker, je dao kratku izjavu:
“Imamo mnogo posla, no spremni smo na izazov koji nas čeka.”
Čista sprdnja sto je FIA napravila s tim sranjem od nosa, kao ” prije je bilo lose ” koja fantaziranja omg >__<
Ne diraj mi nos.
Moj nos, moj ponos.
Ovaj nos na slici je baš fotogeničan…i nisam sarkastičan.
Meni je čak ok. Ma, mislim da se oko toga ne treba ni raspravljati. Estetika i aerodinamika često ne idu jedno s drugim. Nisu to serijski cestovni auti. Ako gledamo već po izgledu meni se npr ne sviđaju ovi sa proširenjem prednjeg trupa na nosu. Izgledaju kao k. Ali ne kritiziram. Ljudi pokušavaju svašta, a pravila su sve stupidnija..
Što to znači “normalan” nos? 😉
Praise the Lord!!!!
Ako naprave donekle normalan nos onda će Ferrari imati najružniji.usisavač.
Ti usisivači će bit kod svih slijedeće sezone, čak i Mercov kažu da je previsok za slijedeću sezonu.
To se govorilo i za ove “pimpeke” da će ih svi imati, ili ovu ferrarijevu ružnoću, pa su rb, mercedes i marussia ipak napravili lijepe bolide.
Ajoj,odlazi trademark suvremene F1!Rado bi mu napisao oproštajno pismo.
Sretno!
Ipak se nadam nekom napretku.
Nadam se da pod napredak,ne misliš na veči nos!
nego šta je s vozačima da li ostaju ova dvojica ili upada Frijns ili Yamamoto vidim da su šutnuli Rossija
Najvjerojatnije ostaju ova dvojica, Ericsson donosi lovu, on je siguran, a i Kobayashi će vjerojatno “opstati” bar do kraja sezone. Sainz Jr. je bio u pregovorima za mjesto, ali mu je Red Bull poručio da se fokusira na osvajanje naslova u Formuli Renault 3.5, a ne na mjesto u Formuli 1. Frijns bi trebao ostati test vozač, a ne znam otkud si Yamamota izvukao, njega nema već 3 godine u F1 🙂 Što se tiče Rossija, otkud ti informacija da su ga šutnuli? I dalje je u njihovoj GP2 momčadi (doduše s nimalo bajnim rezultatima).
http://www.autosport.com/news/report.php/id/114974
evo vidiš Rossi je out sigurno iako je imao još jedan fp1 mislim u Austinu
ma rade remont totalni izgleda tako da za nikoga nije sigurno da ostaje ovo za japanca se pojavile glasine da su se okupili neki sponzori sa tim uvjetom ali čak ni ja to ne pušim ali jbg kamui mi je najkritičniji idemo mu skupiti nešto love hihihi
Tnx na linku, nisam još pogledao vijesti na stranim portalima pa nisam vidio ovo za Rossija 😉
I to što kažeš, u tom totalnom remontu nitko nije siguran, ali do kraja sezone valjda neće mijenjati vozačku postavu, dok će sljedeće godine najvjerojatnije mijenjati, možda čak i obojica odlete jer će Albers sigurno htjeti progurati Frijnsa, a Red Bull bi mogao Sainzovim dolaskom pokriti ono što gube od Ericssona…Ima puno raznih opcija, silly season je počeo 🙂