Niki Lauda odbacio je navode da će uklanjanje kompleksnog FRIC sustava imati utjecaja na njegovu momčad. Trostruki svjetski prvak je neizvršni predsjednik momčadi Mercedesa, za koju se uz Red Bull smatra da će biti najviše pogođena FIA-inom odlukom o zabrani sustava koji oponaša aktivan ovjes, tzv. FRIC (Front and rear interconnected). Vjeruje se da će obje momčadi, kao i ostale ekipe, ukloniti sustav iz svojih bolida uoči Hockenheima idućeg vikenda.
Auto Bild tvrdi da je Mercedesov sustav vrlo kompleksan i koristan, pomaže dovesti Pirellijeve gume na optimalnu temperaturu te radi u savršenoj harmoniji s dominantnim W05.
“Konkurencija sumnja da bi zabrana mogla usporiti Mercedes do 5 desetinki po krugu.”
Ali Niki Lauda se ne slaže s time:
“Uklanjanje FRIC-a neće puno toga promijeniti. Istovremeno, morate se zapitati zašto je sustav koji je bio legalan godinu i pol iznenada zabranjen.”
Jasno je pritom što Austrijanac želi reći, FIA na umjetan način pokušava Formulu 1 učiniti uzbudljivom tako što će zabraniti FRIC i omogućiti konkurenciji smanjivanje zaostatka. Auto Bild također tvrdi da su McLaren i Ferrari žestoko protestirali protiv FRIC-a čak mjesecima prije nego što je Charlie Whiting poslao pismo timovima nakon VN Velike Britanije.
“Motivi McLarena i Ferrarija su očiti.”
Red Bull bi također mogao ukloniti FRIC prije Hockenheima.
“Zadnjih godina često smo morali mijenjati nešto što je prije bilo deklarirano kao legalno”, rekao je Helmut Marko. “Isto je sada s ovim sustavom, ali naši nedostaci možda neće biti tako veliki kao kod drugih.”
Formula 1 je prije svega sport u kojem se natjeću 24 bolida ili manje, u kojem je uvijek pobjednik Nijemac. Ako ovo apsolviramo onda dalje razmatrajmo djetinjaste Laudine izjave, da uklanjanje jednog brižno projektiranog sustava koji je davao prednost 5 desetinki po krugu, što nimalo nije zanemarljiva cifra, neće za Merc značiti ništa… Već tih 5/10 je nešto, i samim time to se gubi, u gore spomenutoj prići, a time i prednost u tom iznosu,… No Lauda želi da zvuči samouvjereno jer Merc ima još uvijek prednost od oko 0,6 sec po krugu…, ali ne i više, jer nitko ne… Read more »
Ako ce stetit mercedesu,zasto mislis da nece stetit i drugim momcadima???
A tko je rekao da neće štetiti i ostalim ?!!
Makneš Frica staviš Hansa i svi sretni!FIA te pizdarije ionako radi iz navike.
Najvise ce Mercedes da trpi jer su ga prvi uveli, pa tek red bull . Sad se opet vracaju problemu sa potrosnjom guma, ulazu u zavoje i izlazu. Jedva cekam vn De.
Bumo videl ko laze.
Bullier je sam izjavio da su i oni zateceni fia-inom odlukom jer da niti jedan od timova nije protestirao, vec da je to fia-ina odluka.
na vrhu poretka se sigurno nece nista mjenjati jer koliko je kompleksan mercedesov sustav toliko je kompleksan i red bullov kao i lotusov koji je to i izmislio,ovu stvar oko frica su novinari prenapuhali stetu ce imati jedino male mocadi koje su ulozile novac za razvijanje frica i sad ga ukidaju
Stajalista sam da ne valja niti jedna dominacija,pa tako ni ova moga tima. Najljepse i najpamtljivije su one sezone u kojima se prvak odlucivao u zadnjoj utrci.Ali eto bas za inat ovim konjima i stalnom izmisljanju “tople vode” od strane Fia-e volio bi da prvak bude odlucen barem 3 utrke prije kraja,pa da i duple bodove mogu okacit macku o rep.
Toliko se grcevito drze svojih fotelja i ne mrdaju godinama, (na uzas vecine fanova),a ideje su im na razini 10-o godisnjaka. Kada bi barem 10% energije ulozene za zadrzavanje fotelja preusmjerili na pravo mjesto samo nebo bi bilo granica.
Ma zabranit njemcima sudjelovanje u sportu i stvar riješena.
Po meni bi najprije trebalo donijeti pravilo da se pravila neće mijenjati tijekom sezone! Ovo postaje apsurd!
Jeble vas izmjene, zabrane, promjene, kazne, suci, dupli bodovi…. da vas jeble. Ispricavam se svima na rijecniku, ali vise mi je preko glave svih tih pizdarija koje izmisljavaju. 🙁
😀 Naravno da vam nece naskoditi kada ste brzi 2 sekunde od ostalih 😀
Ja na to gledam s dva rakursa.Točno,brži su.Drugo-Zašto su si drugi takvu razliku dozvolili?
Zasto jednostavno ne uvedu weight penale kao u WTCC ako zele izjednacit grid… Nije da sam zato ali je puno jednostavnije nego svako malo donosit tehnicke izmjene