Taffin: U Španjolskoj ćemo biti još bolji

Voditelj trkaćih operacija Renault Sporta F1, Remi Taffin, uvjeren je da će se trend poboljšanja nastaviti i ovog vikenda. Uoči VN Španjolske, Taffin je rekao:

“VN Španjolske će biti iduća stanica evolucije performansi koje smo započeli u Kini. I dok nema mnogo vidljivih hardverskih nadogradnji, postoje značajna unaprjeđenja softvera koja bi dodatno trebala poboljšati vozna svojstva i ukupne performanse. Opet smo poboljšali upravljanje energijom i efikasnost tako da se nadamo da će se naš pozitivan trend nastaviti i u Barceloni.”

Circuit de Catalunya bi trebala pokazati jasniju sliku odnosa snaga među momčadima, a Francuz očekuje da će razlika među pogonskim jedinicama biti manja nego u prve četiri utrke.

“U ova tri tjedna smo mnogo napredovali a ovaj vikend može pokazati da je ‘utrka među motorima’ puno tjesnija jer je Španjolska bolji pokazatelj prosječnih karakteristika većine staza u idućem dijelu sezone. U Barceloni je lako vratiti energiju zahvaljujući uskim zavojima kako što je zavoj broj 10 i šikani gdje vozač jako koči. Oboje će pomoći MGU-K da se ponovno napuni dok dug pravac pitlanea ne omogućava MGU-H potpuno trošenje baterije. S raznolikostima brzina u zavojima ne očekuju se problemi po pitanju potrošnje goriva. Bitan je dobar odaziv pogonske jedinice u brzim zavojima 3 i 8 uz zadržavanje stabilnosti zadnjeg kraja prilikom kočenja u sporijim zavojima kao što je zavoj broj 10. U zadnja tri tjedna smo naporno radili na ovim područjima tako da u Španjolsku idemo uvjereniji u dobre performanse”, zaključio je Taffin.

12 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
adrian sutil

F1 NA RTL2 !

ProkletiGad

Sazeci al i to je nesto..oni zadnji put su bili odlicna skoro 2h

Junior

Zašto ti netko lupio minus na sretnu vijest?

Ferrari number1

E sad bas me zanima hoce li ove nadogradnje za motor dobit samo Red Bull ili ce ih dobit sve ekipe koje opskrbljuje Renault

votka

Red Bull ih je dobio još u Bahreinu,sad će samo nabacit još malo kozmetike da zamažu oči.

otto

Mene jednako tak zanima,dali če Mercedes svojim kupcima dati iste nadogradnje,kakve ima on sam?

Zeus

Nisam baš uvjeren u to, snimka zvuka i slika koju je Merc. pustio za svoju PJ nema odvojeni turbo od kompresora, s tim dalje ide drukčiji razmještaj svih jedinica motora, mjenjača, itd. Njima PU sa snimke, a sebi što imaju. Zbog toga i jesu gdje jesu, i na to imaju pravo, za sada. Nisam te prozvao prije, samo kažem da mogu mijenjati pravila opet, nije prvi put.

otto

Ma naravno.Prodaju motor a ne pamet,osobito McLarenu.Shvatio sam te,ali opet preširoka tema isto kao i zvuk o čemu se tam pišu kojekakve bedastoče.I moj članak je samo površina.Zapravo ne vidim načina,kako na ovak malom prostoru izrazit svoje mišljenje,a da pritom ne izgleda kao soljenje pameti.Možda tam nekaj napišem.

Zeus

Deri po forumu, tamo nema minusera, ima dosta novih informacija, a to za zvuk, neki misle puknut neki lonac ili šta ti ja znam, gdje? Tko će hladit još više metala? Netko je spomenuo Huayru i kako su u Pagani-u pojačali zvuk sa rezonantnim tubama od titana, samo U Huayri ima mjesta koliko hoćeš naspram F1 bolida. Napiši šta hoćeš, šta te briga šta ko misli, svugdje ima onih koji misle da su nedodirljivi i samo njihovo se broji, hehe, ti će sebi sami bit uvijek najveći neprijatelji.

Dani

The engines are homologated which means they are identical units. McLaren have the same engine as Mercedes and all the other customer teams (Force India, Williams).

How they package the unit is up to each individual team. Mercedes have devised a particularly efficient intercooler which effectively cools the air drawn into the turbo, giving more power. So they’re making a more efficient use of the power train.

Zeus

, sve to stoji, ali hladnjak je isto dio motora, kakav su drugima onda hladnjak dali i što još jesu ili nisu, znaju samo oni. Mercedes u zadnje vrijeme bombice baca, tako da ne vjerujem u sve što pričaju.

ascari

F1 na rtl2!, naslov jedno, članak drugo (samo sažetak)

Related Posts