Nakon debakla Renaulta na početnim testiranjima u sezonu, malo je tko mislio da će se francuski proizvođač tako brzo izvući iz problema. Iako sada sve momčadi koje su na Renaultovim motorima izgledaju dobro, Rob White, jedan od vodećih ljudi Renaulta, kaže kako bi se problemi mogli osjetiti na kraju sezone.
“Na prvom testu smo bili u velikoj krizi, miljama daleko od ostalih. No, nismo se uspaničarili već smo napravili plan oporavka te smanjili zaostatak za vodećima. Iako nije jednostavno, rad se isplatio i napredak je svakom utrkom vidljiv. Ipak, ne radimo isto sa svakim timom jer nisu svi na istom stupnju razvoja.”
“Ipak, mislim kako naš zaostatak nije tako velik. Trenutno nismo u poziciji da pobjeđujemo. Neki će timovi na kraju godine možda osjetiti posljedice lošeg starta u sezonu jer bi neki mogli iskoristiti i više od 5 motora koliko je dozvoljeno kroz sezonu.”
ono sto ce se mozda desiti jeste da ce neki timovi namjerno mijenjati motor na predzadnjoj utrci jer zadnja nosi duple poene, pa da ne rizikuju sa motorom, da mogu da forsiraju… bolje je izgubiti par poena (mijesta) na predzadnjoj nego mnogo poena na zadnjoj utrci
Naslovna konstatacija je super inteligentna kao kod nekih forumaša 🙂
A meni bi za ovo trebal,najmanje simultani prevodioc na razumsku razinu.
Ma ne. Treba zajebat ove sto su donjeli tu foru o ogranicavanju motora, i to prvu sezonu s novim pravilima. Na nacin neznam, tamo pred kraj sezone zavrse svi kvalifikacije i neko recimo Williams treba mjenjati motor i dobije 10 mjesta. Svi se dogovore i svi promjene motore i laku noc FIA. E bilo to lijepo.
Ograničavanje broja motora nije hir, već (dobar ili loš, pokazat će vrijeme) pokušaj da se što više izjednače “bogate” i “siromašne” momčadi… Ferrari bi npr. mogao naštancati novi motor za svaku utrku, a Caterham ili Marussia će godinama otplaćivati kredite za ovih 10-ak motora…
Kaj je u danasnje vrijeme problem napravit mercedesu ferrariju ili renoultu motor za jednu utrku, nije problem je naravit motor koji moze vise od 1500 km izdrzati pod punim gasom, i koji trosi 100 kg goriva po utrci, to im je izazov, i uz svu ovu elektroniku koja se koristi, im je jos i teze, jednog dana budemo to mozda vidjeli u cestovnim automobilima, i zato mi se svida danasnja F1 sa zvukom se nemoze nista poduzeti, al nadam se da drugu sezonu budu i bolje zvucali, a isto tako budu i brzi, el ovu sezonu su svi isli na… Read more »
Dokazali su da su veliki proizvođači
Pitanje je samo kada će početi dijeliti kazne zbog promjena dijelova PJ-a.