McLaren planira odraditi dvodnevni test s Hondinim motorima nakon završetka sezone u Abu Dhabiju, jer prema ugovoru tijekom ove sezone ne smiju koristiti niti jedan drugi motor osim Mercedesa. Stoga će prva prilika za to biti upravo test u Abu Dhabiju. Eric Boullier je za vrijeme VN Španjolske rekao za plan.
“Razmišljali smo o tome (dvodnevnom testu s Hondom). Mi do Abu Dhabija ne smijemo koristiti motore koji nisu Mercedes. No kada sezona završi možemo početi testirati s Hondom, o čemu i razmišljamo trenutno.”
FIA je zabranila Hondi da do kraja sezone testira na bilo kakvim službenim F1 testiranjima, pa će tako spomenuti Abu Dhabi biti prva prilika da se uzmu neki relevantniji podatci. Zadnja sezona u kojoj je japanski proizvođač sudjelovao u F1 je 2008., a najpoznatiji su po dominaciji s Williamsom i McLarenom od druge polovice 80-ih do ranih 90-ih.
Ako Mclaren zeli ozbiljno se ukljucit u borbu za vrh 2015 nece biti dovoljan samo Hondin motor pa sve da bude bolji i jaci od Mece jer ako sam bolid ne bude dobro konstruiran daba sve od svih ekipa koje koriste Merc motor ove sezone Mclaren ima najvise problema a najvece je pitanje tko ce vozit taj sad vec pomalo mitski bolid s Hondinim motorom.
apsolutno se slazem! najezim se kad vidim ovaj bolid 🙂 a onda mi se place kad vidim tko bi ga mogao vozit.. :'(
Još samo da dovedu Alonsa umjesto Buttona i nova era McLarena može pocet
Teško, ali bi bio dobar početak.
evo zašto je mercedes dominantan : “SUŠTINA biznisa je znati nešto što nitko drugi ne zna.” U Formuli 1 ova izreka naročito stoji. Ponekad neki vozač zna voziti brže od drugih, a ponekad proizvođač bolida zna nešto što ne zna nitko drugi. Sad ću do detalja opisati zašto je Mercedes toliko uvjerljiv. Nije bilo potrebno niti pet utrka ove sezone da se to vidi. Prije će biti da je bilo dovoljno pet krugova. Na slobodnom treningu. Prije nekoliko mjeseci. Kad su donesena pravila za ovu sezonu, svi su proizvođači zdušno krenuli u proizvodnju bolida i motora s turbo punjačem. U… Read more »
zaboravio si napisati autora teksta (Josip Jelenc) i izvor (Index.hr) 😉
http://www.index.hr/sport/clanak/otkrivamo-zasto-je-mercedes-toliko-uvjerljiv/746138.aspx copy/paste 🙂
Neovisno o izvoru teksta odlčan post.
Onda se stavi link a ne ovako,a mogao bi autor onda vidjeti Godzilu tamo negdje oko Spa.
Dok god Senna i Honda nisu iz njemačke issa ‘t, ja najsritniji
odličan tekst!!!!!!!!! a mercedes koristi i mehanički kompresor uz turbo sličan onima iz automobila E i C klase taj kompresor je odvojen od ovog kojeg si spomenio ne daje veču snagu ali pomaže da bolid brže ubrza na startu, ili kod prestizanja bolida ispred ili na izlascima iz zavoja. potrošnja se malo smanji i upravo iz tog razloga mercedes to ugrađiva na svoje cestovne aute već godinama, a fia bi mogla ovo i zabranit od iduće sezone jer je mercedes našao rupu u zakonu i iskoristio priliku
Mislim da… ne
Mogli su tako i Nitro namontirat
Zna se da motor mora biti V6 1.6 turbo. Sta znaci da nikakvi dodatci nisu dozvoljeni. Oni su samo puno bolje optimizirali smjestaj turbine
I k tome ne vidim razlog zasto dodatno sa kompresorom komplicirat vec kompliciran sustav, kada sve turbine imaju el motor koji ih spoola dok ispusni plinovi ne nabiju dovoljan tlak i tako eliminira turbo rupu.
Osim što je kopiran cijeli članak kao komentar bez navođenja izvora i sam izvorni članak je pisan kao da otkriva toplu vodu a piše isto ono o čemu svijet F1 bruji već mjesec i pol. http://www.wired.com/2014/04/mercedes-f1-turbo Van toga ovo Deutschland Uber Alles je suvišno u ovoj priči. Mercedes godinama nije uspio napraviti bolid koji bi konstantno konkurirao za pobjede a kamo li za prvenstva, čak se pričalo o povlačenju. Kad su došla nova pravila napravili su tu genijalnu stvar koja je opisana a koja će im gotovo sigurno donijeti naslov ove godine. No unatoč toj prednosti red bullova šasija i… Read more »
Pa 90% ljudi u momcadi su britanci LOL
Ni u original tekstu nije spomenuto, zapravo autor je usporedio PJ-e Ferraria i Renaulta, za R: ne znam, ali Ferrari je bio nadomak toga rješenja(opet su stali na pola posla)jer su mislili da ta osovina koja bi spajala komp. sa turbom, neće izdržati te okretaje preko 100 000, te su kompresor smjestili sa desne strane PJ-e.