Mercedes je nastavio sa svojom dominacijom u Bahreinu. Nico Rosberg odvozio je najbrže vrijeme na prvom danu sezonskih testiranja u Sakhiru. Također, Nijemac je sa 121 krugom bio najzaposleniji vozač danas. Najbolji krug Nice Rosberga bio je više od dvije i pol sekunde sporiji od njegovog pole positiona u kvalifikacijama za VN Bahreina.
Slično kao i u nedjelju, iza Mercedesa se smjestila Force India za čijim je upravljačem danas bio Nico Hulkenberg, sa zaostatkom od tri i pol desetinke. Treće vrijeme dana odvozio je Ferrarijev Fernando Alonso koji je za Rosbergom kasnio malo manje od sekunde.
Lotus je opet imao problematičan dan na testiranjima. Pastor Maldonado odvozio je samo 16 krugova zbog problema s pogonskom jedinicom.
Testiranja se nastavljaju još sutra.
1. Nico Rosberg Mercedes 1m35.697s 121 2. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1m36.064s +0.367s 69 3. Fernando Alonso Ferrari 1m36.626s +0.929s 69 4. Kevin Magnussen McLaren-Mercedes 1m36.634s +0.937s 102 5. Valtteri Bottas Williams-Mercedes 1m37.305s +1.608s 28 6. Max Chilton Marrusia-Ferrari 1m37.678s +1.981s 60 7. Daniel Ricciardo Red Bull-Renault 1m38.326s +2.629s 91 8. Sergey Sirotkin Sauber-Ferrari 1m39.023s +3.326s 76 9. Robin Frijns Caterham-Renault 1m40.027s +4.330s 63 10. Pastor Maldonado Lotus-Renault 1m40.183s +4.486s 16 11. Daniil Kvyat Toro Rosso-Renault 1m40.452s +4.755s 67
Jel itko radi na ovom portalu,ajmo vijesti s drugog dana testiranja,Ferrarievi se problemi nastavljaju vidim
http://www.formula1.com/news/headlines/2014/4/15709.html
Danas Hamilton sekundu brži od Rosbergovog vremena
između dominacije u 3 utrke i dominacije 4 godine biram… hm… stvarno mi je teško odabrati…
i još jedan kuriozitet. nitko se nije sjetio nahvaliti “talentiranost” mercedesovih vozača što su pereza na zadnjoj utrci ostavili cca 25 s iza sebe. međutim, kada je vettel nešto slično napravio u jednoj od utrka prošle sezone, onda to nije bilo do bolida (hahahahahaha), nego do njegova iznimna talenta. ali avaj, odjednom taj talent ne pomaže ni protiv momčadskog kolege… je li vettel također bio slučajni šampion, kako vele za buttona? buhuhahahaha, buhuhuhuhahahahaha!!!….
Šta se kreveljiš?
da se kreveljim (a zapravo jesam, malo… priznajem), onda bih napisao “krevelj” ili nešto slično. bar mislim da bih, šta ja znam… krevelj-plaz-belj hehehehehe
kaj ti smeta malo šale?!?
Ma ne, al glupo ti se smijat sam sa sobom znaš tko to radi.Al opet imaš i onu drugu bolje sam nego slabo kumpanjan!Pozdrav no hart filing!!
Jedina razlika između dominacije RB-a prošle i Mercedesa ove godine je u tome što gledamo borbu za prvo mjesto, koja se nije dozvoljavala u RB-u.
Od 3 trke,u jednoj smo gledali borbu.Točno i to je začudo za mnoge,postalo pravilo. za razliku od RBR-a gdje je utrkivanje bilo zabranjeno!?A s kim bi se to Vettel utrkival kad su Webera,Alonso i Raikonen,kojima svaka čast,u večini,pregazili za čas posla?
Isti sam ja kao navijac Red Bull-a bio smoren njihovom dominacijom 2013. i zelio sam promjenu. Mislim da je ovo sada gore. Prosle godine nije u prve tri trke isti tim pobjedjivao i barem je bilo neizvjesno do ljetnje pauze. Mislim da smo naje*ali koliko ce ovo biti dosadnije.
Hahaha…pa od kud toliko licemjerja..ajde da se javi navijac ferrarija ili mclarena razumio bi..red bullovci nemaju pravo na ovakvu vrstu komentara…
Zasto? Ja navijam za Red Bull Racing od kad je bio Jaguar. I koliko god da navijam za cijeli tim (iako vise volim Webber-a a sad Ricciarda nego Vettel-a koji mi nikad nije srastao srcu), rekao sam svoje iskreno misljenje. Isto sam mislio i dok je Schumacher bio na vrhu. Jednostavno to nije zdravo. Od poslednjih 9 trka u 2013, cijelu sam odgledao poslednju zbog Webber-a. Sve ostalo je bio pregled rezultata i najboljih trenutaka. E sad sto nema objetkivnih naivjaca Red Bull-a puno, to je druga stvar koje me i ne zanima.
Moga bi Niko do kraja sezone mnoge iznenadit,ne kažem da je bolji od Hamiltona,Hamilton je veći talent,ali Nico je njemac i ima njemački odgoj i disciplinu pristupa radu,sa samim talentom nemože se uspit,potreban je rad,rad,rad,pa i sam je Hamilton izjavio da se iznenadio kako ga je ovaj proučava kako vozi u maleziji i sam Nico zna da ga može samo sa takvim pristupom pobijedit,maksimalan pristup i paznja na svaki detalj
Ovo je više nego glupo. Na kvalifikacijama tvornički Mercedes bježi čitavu sekundu, ili čak i više. Mercedes je pogonsku jedinicu prilagodio tvorničkom timu, dok Williams, Force India, McLaren i ostali s Mercedes motorima kruže po stazi nadajući se trećem mjestu na podiju, ili kvaru na Hamiltonovom ili Rosbergovom bolidu. Istu priču imali smo i sa Renaultom i Red Bullom u proteklim sezonama. Lako je shvatiti da osiromašeni Lotus ne može više uloviti priključak s vodećima, ali su nelogični toliki problemi s motorom, dok iste ili bar slične probleme, Red Bull uopće nema. Ne može se pouzdanost istog motora pripisati boljoj… Read more »
Sve si reko, Mercedes niti ne mora ove sezone pazit na pogonske jedinice jer da svaku drugu trku promijene motor, taman da iz boksa startali, nema staze na kojoj podij ne bi ulovili. Jbg. 2,5 sek po krugu, ne možeš se od toga sakrit.
U pravu si. Vidljivo je to već nakon Australije. Čim je Hamilton izjavio da Maleziju nastavlja sa motorom s kojim je odustao, a nakon toga sa istim i pobjedio, jasno je bilo da su samo “duhovi” spriječili Mercedesove dvostruke pobjede do sada, a ono čega se najviše bojim da bi se mogla dogoditi superiornost jedne ekipe kakva do sad još nije viđena. Još početkom prvih testiranja, jednom sam spomenuo kako se nadam da McL ima isti motor kao i Mercedes. Sada čisto sumnjam da nema barem neke, makar i najmanje, možda samo u Mercedesu vidljive, sitnice koja im daje prednost… Read more »
Bojim se da imas pravo
takvo nesto je vec vidjeno 1988 i dominacija Meklaren-honde , 16 utrka , 15 pobjeda (samo u Monci Ferari pobjedio) od toga 10 dvostrukih pobjeda.
itekako znam i pamtim tu godinu, i pritom sam sam mislio na još veću dominaciju
Negdje sam, prije pocetka sezone, procitao da svi voze sa istim motorima (govorim o Mercedesu). Jedino je razlika u tome sto je motor prilagodjen Mercedesu (timu) dok su ostali koji voze sa tom pogonskom jedinicom morali bolide prilagodjavati tom motoru. Od tuda dolazi toliko velika razlika u utrkama. BTW Zna li tko na kojim su gumama vozili testiranja?
Probavali su dvije nove komponente, danas i treću. Na Sky portalu Pirelli navodi samo “nove”, ne koje komponente.
Pardon, četiri nove razvojne komponente, tri nove strukture.
TNX Zeus
Gospodin Dallara kaze da od Ferrarija ne treba ocekivati cudo ali da rade svom snagom i najkasnije u Monzi ce funkcionirati kako treba. Ako to kaze konstruktor sasija,veliki navijac propetog konjica(trenutno rage), onda je sve jasno.
Jel ove godine, ili?
Haha, nije naveo godinu. Uz ovakav razvoj, tko zna na koju je mislio.
Imam jedno pitanje recimo da se na VN Kine dogodi da jedan od Mercedesovih
bolida ispadne u Q1 zbog kvara i starta iz boxa sta mislite koliko bi mu trebalo da obide cijeli ostali grid i probije se na drugo mjesto ili cak prvo.
Računaj oko 3 sekunde po krugu il najmanje jedno misto po krugu. 😉
U svakom slucaju bi brzo napredovao.Ne koliko u Bahrainu zbog karakteristike staze,ali su dominantni.Dobro da je doslo do smjene na vrhu i zivo me zanima sto donosi nastavak sezone.
kak Rosberg ima 61 bod bio je 2×2 i jednom 1?
pa kolko bi trebao onda imat???
mislio sam da 2 mjesto nosi 20 bodova;)
2 * 18 + 25 = 61 možda tako? 😀
da si gledao tablicu nakon 1. utrke, znao bi koliko bodova donosi 2. mjesto. Šta onda pratiš u F1? Boje bolida?
možda snooker?
Nadam se da je Ferrari donio HRPU novih dijelova I TO DOBRIH,jer ako neće do Monaca uhvatiti barem nekakvu formu,neće nikada.
.po viđenom, Ferrari bi trebao donjeti komplet novi bolid skupa s novim šefom ekipe.
.ovo je brutalno.
Do Europe mogu Mercedesu stavit soli na rep, možda ih tako uhvate.
možda glup komentar al kad je red bull vladao bilo mi je dosadno al mi ova dominacija mercedesa nije nimalo dosadna 🙂
Slazem se i to iz razloga sto je Mercedes za razliku od Red Bulla dozvolio svojim vozacima da se izmedu sebe utrkuju
i drze nas u neuzvjesnosti do cilja.
.nije ti glup komentar. Meni isto nekako draže sada kad vidimo fajt za prvo mjesto, makar i unutar ekipe….a bome, i zanimljivije.
imaju timske odredbe,moraju oba bolida dovest do cilja 🙂
Još se ne može vidjeti neko utrkivanje tj. u prvoj utrci LH imao preblema NR pobijedio bez utrkivanja, u drugoj LH odjurio i opet bez utrkivanja. NR ima bodovnu prednost i u trecoj je LH morao pobijediti tako da je nekog utrkivanja i bilo.
Kada LH bude u bodovnoj prednosti mislim da će i ‘utrkivanja’ biti manje.
Ma najbitnije je da se za naslov bore 2 vozača (minimum), sad jesu li u istoj ekipi ili ne, nema veze. Problem je kad se u pola sezone pretpostavlja ili zna tko je prvak.
To je naravno tvoje viđenje stvari.Za mene je kudikamo veči problem kad se prvak zna nakon prve(druge)trke.Hamilton!
Dosta da ga po jednom pometu Maldonado i Grosjean i ode Brtiney sa bodovima, zato je glupo govoriti da se zna od prve utrke. Na ovom portalu se puno sralo o svemu i 90% stvari je naravno ispalo netočno, zato jer malo tko zna uživati u ovom sportu.