Iako je Mercedes trenutno vodeća momčad u prvenstvu, Juan Pablo Montoya kaže da se malo toga promijenilo u Formuli 1. 38-godišnji Kolumbijac gledao je posljednju utrku za VN Kine za koju je rekao da nije bila pretjerano zanimljiva.
“Gledao sam 5 krugova i onda ugasio TV. To nema veze s promjenom pravila. Formula 1 je uvijek bila tehnički vrlo napredna. Kao vozač, ovisite o bolidu kojeg vozite. Mislite li stvarno da su Alonso i Vettel zaboravili voziti? Jednostavno su loše sreće svi koji nisu u Mercedesu. A to se neće puno promijeniti ove godine”, rekao je bivši vozač Williamsa i McLarena za Auto Motor und Sport.
Osim toga, Kolumbijac je prije nekoliko dana oštro kritizirao DRS sustav u Formuli 1 rekavši da je pretjecanje vozača ispred sebe isključivo zbog otvorenog zadnjeg krila ‘ravno fotošopiranju Picassa’.
“Kao vozaču mi se to ne sviđa jer čini pretjecanja prelaganim. Samo trebate doći unutar sekunde iza vozača kojeg pratite, pritisnuti tipku za DRS i proći ga. Za publiku je to odlično. Što želite u sportu? Dobar show, a DRS poboljšava show, to nije upitno.”
Pa da nema tog DRS-A,mislim da pretjecanja nebi bilo,jer danasnja f1 se nemoze mjerit sa prijasnjim formulama
Nedavno sam gledao neki isječak i sezone 2005. I sam skužio da je drs nepotreban.
U povijesti f1 uz genijalna preticanja ima i genijalnih zadržavanja koje je bilo užitak gledati.
kaj se sad on javlja svaki drugi dan, stalno ima neki k…. za rec
Covjek je objasnio nijanse u umjećima vozača su minimalne,razlike u bolidima su ogromne.Eto uzmite sebe za primjer daću vam GOLF 2 I AUDI R8,u cemu ce te biti brži,jeli do vas ili do automobila.Bravo Juane (Y)
Za osobh koja ne prati Formulu i nezeli bit bio toga puno komentira vozace i pravila(pogotovo ove godine) ili se zeli vratit ili samo trazi paznju
Ovo je bilo u sklopu interviewa za f1 racing. Normalno da ce ga pitat u vezi F1. I mislin da je autor malo krivo citira izreku.. ‘to je kao da ste Picassu dali da se koristi photoshop-om’
Pablito genijalac.Ne gleda,ne doživljava a pametari se ko veliki.Moguče je nakon petog kruga ugasio sam sebe.
Ugasia s razlogom, posto ima pametnije stvari za radit u zivotu ;).
Zadnju trku je bia odlican, dok u jednom trenu nije pretjera…ali barem je cijelo vrime dava 100%
http://youtu.be/7MTE0iLnXSI
Na snimci se ne vidi, ali nakon sto je presa Hindgeclifa po vanjskoj strani prvog zavoja, vec u sljedećem zavoju je risia i Bourdaisa na isti nacin
Ako ima pametnijih stvari u životu nek komentira iste,a ne da laprda o stvarima koje ga ne zanimaju.
Slazem se s Montoyom po pitanu DRS-a jer je puno jednostavnije pretjecat za mene su prava pretjecanja ipak ona bez DRS jer tada vise dolazi do izrazaja sam vozac odnosno njegova kvaliteta voznje https://www.youtube.com/watch?v=oZnzRp0r9JA&feature=player_detailpage
Sječaš li se vlakova pod imenom-Jarno Truli-?
Istina da je Trulli slagao vlak iza sebe ali zato je to izrazaja trebao doci talent vozaca jer kako je Truli bio majstor u cuvanju pozicije tako su i drugi bili majstori u pretjecanju https://www.youtube.com/watch?v=oZnzRp0r9JA&feature=player_detailpage
Ukratko,treba razlikovati majstore i destruktore.
Naravno da nisu zaboravili voziti ali su u krivom (slabijem) bolidu.
Što se DRSa tiče, jedina mu je uloga da trke učini zanimljivijima i potpuno se slažem sa Montoyom.
DRS bi bio puno pravedniji da postoje dvije zone međusobno odvojene zavojem od 180°, ili nakon par zavoja, ovisi o stazi, tako da vozač kojeg se pretekne ima šansu vratiti poziciju. Sadašnje pravilo dozvoljava obranu pozicije uz DRS, samo na istoj ravnici. Nema puno tako dugih pravaca. Samo neke staze imaju dvije zone, te je onda ovo sad kompromis, zbog nemogućnosti primjene na nekim stazama. Najviše zbog sigurnosti je ovako, pa ima zavoja koji se voze 250kmh i preko, cijeli krug je rizik kad se vozi na granici. Isto tako, moglo bi se naći još staza na kojima bi bilo… Read more »
Mozda bi bilo pravednije da vozac koji pretjece uz pomoc DRS ne moze koristiti ERS a vozac koji se brani moze mislim da bi bile puno zanimljivije borbe kada bi vozaci koji se brane imali koliko toliko ravnopravno sredstvo za obranu.
E moj montoya uvijek si mi bio drag vozac ali ovo je cisto baljezganje. pogleda 5 krugova, isto kao i sto nas dragi redbulovac rekao da ne prati ovu sezonu f1 a prvi komentira.
Pa ako F1 nije tehnicki napredna ove godine onda neznam sta je. Ovo je tehnicki naprena F1 a ne blown difuzori i ostala aerodinamicka smeca koja se ne mogu na nista primjeniti. Naravno da alonso i vettel nisu zaboravili voziti kao ni sto zadnjih 4 godine nisu ni hamilton, kimi, nico jedan i drugi i jos punooo drugih.
Zašto bi se blow difuzor morao primjenjivati na cestovnim vozilima?
Zato što F1 ne financiraš ti nego autoindustrija…. 😆
Ni ne moze a ni ne treba primjenjivati. Jer zamisli kolko se novaca potrosilo na aerodinamicke tunele, razna ispitivanja da se dobije vise downforca. I onda nam montoya trubi da ovo nije tehnicki prava f1.
zar nije sad teze voziti bolid, jer to smo svi htijeli, zar ne. i onda ima pojedinaca koji zato sto im mezimac nije na vrhu pljuju po sadasnjoj. to za mene nisu pravi fanovi f1.
.?
Apsolutno u pravu Juan-Pablo! Uvijek sam ga gotivio i smatram ga jednim od veoma dobrih vozača u F1 …ja bih lično da se vrate V10 i razvijaju do 2030-e ..zatim na V12 od 2031 i do jedno 2060 da se gura V12 …ukinuti obavezno DRS i KERS,TERS i ERS ne znam ni ja šta već -.-” …onda će te vidjeti šta je trkanje.
Osim zvuka, nije toliko problem u novom motoru, koliko u količini goriva i protoku. OK, uštede, ne u samoj F1, nego odraz i iskoristivost toga u auto industriji. Ali zašto štedjeti toliko na gorivu u F1 kad su samo te senzore platili više nego će potrošiti za dvije sezone goriva (još rikavaju, izgleda). Pa kao da timovima nije u interesu da im benz. motori troše manje? Tank od 160,170kg, bez senzora, ne bi bilo ovih krstarenja, kad se čuva gorivo. To čuvanje goriva je bed i gledateljima i vozačima, samo gledat kako te netko prestiže jer si u “standard modu”.… Read more »
Montoya je u pravu.
I to govori čovjek koji se izvrtio u krugu za zagrijavanje?