Kada se iduće godine vrate u Formulu 1 kao dobavljač motora, Honda neće imati plan opskrbljivati više od jednoga tima, rekao je Hondin šef motorsporta Yasuhisa Arai. Na FIA-inoj konferenciji za novinare potvrdio je da će im McLaren biti jedini fokus iduće godine.
“Za 2015. McLaren je naš jedini kupac. Ne mislim unaprijed jer se želimo koncentrirati na iduću sezonu. Želimo imati dobre rezultate i vidjeti kakve će rezultate iduće godine ostvariti ostali proizvođači. Ako momčadi budu htjele koristiti našu pogonsku jedinicu, možemo im ju isporučiti poslije 2016., ali trenutno nema planova.”
Arai je objasnio zašto se Honda vraća u Formulu 1 nakon što su sport napustili 2008.
“Jedan od glavnih razloga su nova pravila. Zelene tehnologije u novim pogonskim jedinicama kao i upravljanje energijom. I jedno i drugo je vrlo zahtjevno i značajno. Nova pravila ohrabruju proizvođače motora da traže krajnju iskoristivost motora s unutarnjim izgaranjem i direktnim ubrizgavanjem. Izazov će biti pretvoriti svaku jedinicu goriva u energiju i zatim to prenijeti na vozila za masovnu proizvodnju.”
Samo se nadam da se zbog imena McLaren Honda neće naći pod pritiskom i da se od njih neće očekivati da odmah ponove 1991. godinu.
Zanimljivo je vidit povratak jednog velikog imena u f1….. Al sto se mog osobnog stava tice , u ocima mi startaju sa jednim malo vecim minusom. Kad su se 2008/09 povukli iz f1 jednostavno su me razljutili a jos vise razocarali. Mogu razumit da je dosla kriza, ali nakon toliko utrosenih milijuna ostavi sve i nevjerovat u svoj projekt, neostavlja lijep dojam,pogotovo sto je Brawn bez love glatko osvoija naslov.
Jedino pitanje je hoce li Hondin power unit biti ravan Mercedesovom ako bude onda ce biti vatreno 2015 izmedu Mecki i Mclarena. Bas me zanima koliko uopce informacija Mclaren dobija od Mercedesa ove sezone sigurno im nisu rekli za sve prednosti i tajne Mercedesovog motora da ne bi zavrsile u Hondi.
jedva cekam da vidim ponovo tu kombinaciju… McLaren-Honda turbo 🙂
ništa novoga za 2015.
jedino sam za 2016. mislio da ćemo ponudit power unit ostalim ekipama , a po ovome to ispada tek 2017.
Mislim da bi bilo bolje za njih da su od ove godine usli u F1,jer bi rijesili probleme koji ce ih zadesiti na pocetku sledece sezone…al iskreno se nadam da ih nece imati i da ce Mclaren biti konkurentan 😀
zašto, imati će još jednu godinu za testiranja motora, Mclarenovo iskustvo sa Mercedesovim motorima, učiti na tuđim greškama (Renault, Ferrari).
motori su homologirani i nesmiju se razvijati, osim elektronike i softvera, tako da je Honda u prednosti.
Pa dobro svako ima svoje misljenje…ne mora znacit da sam ja upravu…al i Renault je razvijao 2 godine ovu pogonsku jedinicu pa evo ih u problemima,al rjesavaju sve postepeno…mislim da nije isto dok motor ne ugradis u bolid i odvezes koji krug i kad ga onako testiras u tvornicama…ispravi me ako grijesim 😀
tko griješi to ćemo saznati tek 2015, diskutiramo situaciju i svatko ima svoj mišljenje što nije ništa loše, dapaće.
🙂
tko je rekao da se motor/agregat ne može isprobati prije ugradnje u bolid:
http://www.carhoots.com/super-cars/is-this-the-sound-of-ferraris-2014-v6-f1-engine-video/
😉
predpostavljam da vrijedni japanci već sklapaju nsx/hsc/f1 bolid za jurcanje Suzukom!
Pa eto ferari je ugradjivo pa opet imaju problema…al zadovoljan sam danasnjim nastupom fernanda…valjda i sutra tako ostane…da imamo borbu protiv mercedesa…
Honda voli tradiciju, i u sjećanju im je MP4-4, monstrum sa Hondinim V6 biturbo motorom koji je nauspješnijji F1 bolid SVIH vremena…a kad se Japanac zainati 🙂 Kabooooom 🙂
MP4-4 je jedan od…
a u friškijem sjećanju im je 2009 za koju su napravili najskuplji bolid u povijesti (trenutno nemogu naći članak) navodno je samo za razvoj potrošeno cca 300 mil $!!!, prototip se radio u čak tri zračna tunela (nije ni čudno da su razvili dupli difuzor), te ga ustupili Brownu kao i cijelu momčad.
a inatila se i Toyota sa neograničenim buđetom pa su napravili ćorak.
ne želim biti zloban samo realan.
evo ga:
http://www.autoevolution.com/news/brawn-gp-has-the-most-expensive-car-in-formula-one-8202.html
5 tunela i pola milijarde eura!!!
Bila su to vremena, nadajmo se uspjehu