Alonso je zadovoljan jer pobjeđuje Kimija

Fernando Alonso je zadovoljan jer je do sada bio bolji od Kimija Raikkonena. Rivalstvo dva svjetska prvaka bilo je predmet vruće rasprave od trenutka kada je objavljeno da se Finac vraća u Ferrari, ali u prve dvije utrke ove sezone Španjolac je bio bolji u kvalifikacijama i utrci, mada je Kimijeva utrka na Sepangu uvelike određena incidentom s Kevinom Magnussenom.

“Bilo bi bolje da sam pobijedio u Australiji i Maleziji. Ali dok god ste ispred svog momčadskog kolege, onda radite nešto vrlo dobro s obzirom na očekivanja”, rekao je Alonso za Tuttosport.

Tijekom intervjua za finski Turun Sanomat, Raikkonen je odbio povući usporedbe s 2009., kada se mučio u Ferrariju i napustio Maranello na kraju godine.

“Nemam želju raditi usporedbe, to ne mijenja ništa. Naravno da start nije bio idealan, ali unaprijedili smo bolid za Maleziju i vikend je počeo dobro iako je na kraju završio loše. Da nije bilo incidenta, ne vidim razlog zašto ne bih napravio rezultat kao Alonso. Imamo neke nove dijelove koji bi mi trebali pomoći, barem nam je u planu. Prednji kraj moramo poboljšati.”

Što se tiče novih dijelova, Alonso se slaže s Raikkonenom, otkrivajući da su svjesni oko kojih područja Ferrari treba napredovati ako žele uhvatiti Mercedes i sve bolji Red Bull.

“Do Bahreina očito ne možemo puno toga napraviti jer smo za par dana ponovno u bolidu, ali za Kinu i Španjolsku nam je jasno što trebamo donijeti i to ćemo učiniti. Napredovat ćemo, to je sigurno”, rekao je Alonso za Autosport.

78 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
luka3344

Neki ne kuže da je Fernando zadovoljan time što su oboje u istim boidima a on je za sad u obe trke napravio bolji rezultat i točka.Ne želim se uopće obraćat nekim komentarima odozdol koji su samo provokacije i čisto balkansko navijanje bez mozga.

I zašto nekad jednostavno ne mogu objaviti komentar.Alo,GP1,svaki drugi dan se ovo događa.

katic7

Previše sam očekivao od ove sezone,od samog ovog pocetka od Fernanda. Do sada me nije impresionirao. Njegova karakteristika brzi start,probijanje kroz trku prema vodecim pozicijama ne viđamo vise… Ova sezona do sada ima mnogo mana.. Radije bi gledao dominaciju Vettela i Red Bulla nego da se moram koncentrirat da bi čuo zvuk motora… Nije nista isto kao prije… Volio bi da osvojiš taj naslov vise,mislim da ti vrijeme istice polako… Forza ferrari,forza Fernando

Hrvoje Horvat

znači moramo ćekat kinu i španjolsku, bolje i to nego popravak zračnog tunela

deda

Sam da nebude preveliki zaostatak do tad?!

McM

Usporedivanje nema apsolutno nikakvog smisla jer je Kimi bio dugo vremena u nepouzdanom Mclarenu..pa trebao je imati bat jednu titulu vise…dugo mi jtrebalo da prebolim njegov odlazak..a Alonsovi problemi s egom ili cime vec su mu uzeli naslov 2007 onog trenutka kad je htio zaj.. rookia Hamiltona Na Hungaroringu..umjesto da je sjeo na Pole position i uzeo pobjedu (na kraju znamo kako je prvenstvo završilo) on je bio kažnjen s pet mjesta..i zavrsio kao 4…

deda

Po tom je Alonso mogo imat jos 3 vise (2007, 2010 i 2012)

katic7

pa normalno da je mogao.. i zasluzio prije svega 2012…

deda

FERNANDO ALONSO:
Races 219 (218 starts)
Championships 2 (2005, 2006)
Wins 32
Podiums 95
Career points 1,630
Pole positions 22
Fastest laps 21
KIMI RAIKKKONEN:
Races 196 (195 starts)
Championships 1 (2007)
Wins 20
Podiums 77
Career points 975
Pole positions 16
Fastest laps 39
BROJKE GOVORE DOVOLJNO!

given2drive

Dodatak:
Kimi je poceo karijeru u f1 2000 alonso 2001
Kimi imao pauzu od 2g alonso 1
Obzirom da je alonso g poslije kimija poceo voziti dakle staz u f1 im je jednak

deda

ispravak:
Kimi je isto 2001. poceo a ne 2000-te
s tim da je dvije godine stariji pa mu je manje ostalo do penzije

given2drive

Joj da sorry massa i button su 2000
Ok onda kimi ima g manje staza od alonsa 😀

deda

Massa je 2002 uso u F1 jedino je Button 2000-te poceo i to su jedina cetvorica vozaca koja su jos vozila dok su bili 3,0 v10 motori

given2drive

Hmmm zasto sam si ja umislila da je massa usao 2000 :nemampojma: nema veze vazno da sad znam 😀

PU106A

Alonso je egocentricni lik koji ce sve ucinit da pobijedi pa makar to kostalo prvenstva(2008)! Tesko je prihvatit da vas Rookie (hamilton) rastura dvije godine u istom bolidu!

given2drive

2008 je alonso vozio za prelos renault
S (tada) rookijem hamiltonom je vozio 2007
I nisu vozili 2g u istom bolidu
A ako je tebi jednak broj bodova “rasturanje” onda ne znam sto je za tebe izjednacenje bodova…. :nemampojma: :prcnjau:

luka3344

Ma pusti ga,nama blage veze šta trabunja.

PU106A

Pardon moja greska oko godina, 2008 je onako “velemajstorsk”i dobio trku u Singapuru a da se vratim na 2007 gdje dvostruki prvak svijeta na kraju ima 109 bodova isto kao Hamilton (rookie) i najveci je krivac sto Mclaren neuzima prvenstvo! Iduce godine odlazi u renault potucen do nogu od rookie!

given2drive

1. “…i najveci je krivac sto mcm ne uzima prvenstvo…” :facepalm:
2. “…2008 je onako “velemajstorski” dobio u trku u singapuru…” reci mi kak je dobio vn japana 2008???
3. “…potucen do nogu…” ron dennis
4. koje su to 2g alonso i hamilton vozili zajedno :prcnjau:
Nadam se da ti je sad sve jasno ako nije onda sori ali ocito ne pratis dovoljno dugo i detaljno formulu

prosti

što znači da je zadovoljan? misli, imao je manje problema od kimija (a i ostalih) pa je donekle uprihodio nešto bodova, a s druge strane zaostatak od pola kruga za vodećima bez ikakvog pokušaja napada…. sve skupa jako loše po ferrari ako ne naprave iskorak i to značajana jer i ostale ekipe rade danonoćno

Luxo

Joj koje lijepe formule! Žao mi je što prema izgledu F1 ide u nazad.

katic7

samo cu ti rec da je Alonso bia svjetski prvak 2005,doivoljno govori

ciki-f1

Nekako sumnjam da Alonso ove utrke smatra pobjedom nad kolegom koji je konstantno u problemima,i On i Kimi su racer-i te pobjedu smatraju kad se međusobno utrkuju i preteknu, a ne naslađuju tuđim kvarovima.

Gord

U bolidu možeš biti bolji od njega, ali na šanku nemaš nikakve šanse.

objektivan

Humor Kimijevog navijaca me uvijek do suza nasmije.

Ferrari number1

Bas me zanima kakve bi bile reakcije kad bi Alonsp i Kimi dobli naredbu da jedan drugog prpuste , imam osjecaj da kimi za takvo sto ne bi ni mario i samo odgovorio
ako je brzi naka me pretekne ako moze dok alonso bi mozda samo sutio i pravio se englez. Uglavnom jedva cekam neki njihov okrsaj na stazi zasad mi je ovo nekako mlako od obojice.

Iceman

Ne vidim problem u Alonsovoj izjavi. Što bi on trebao biti? Tužan jer pobjeđuje timskog kolegu? Pa zar nije točna ona: prvo pobjedi momčadskog kolegu, onda sve ostale na gridu? —– Tu vidim da se neki čude ili im nije jasno kako je Alonso bolji od Kimija. Pa dajte se uozbiljite. Pa nije Alonso ovce čuvao. Već petu godinu je u ferrariju, a bolid koji Kimi vozi je alonsov bolid. Vidite da Kimi dobiva dijelove za koje pretpostavljam Alonsu nisu potrebne. Kimi će se sigurno približiti Alonsu. Kada i koliko blizu? To ćemo tek vidjeti u narednim utrkama. Ali ja… Read more »

given2drive

Iceman jesi skuzio da u izjavi kimi ima recenicu vise nego alonso… :mrgreen:

JFK

Kad gledaš samo ovo gore u članku, onda je tako.
Zapravo ovo gore je kompletna Kimijeva izjava, a s drge strane za Alonsa su izvukli samo ono najbitnije inače bi njegova izjava zauzimala cijelu stranicu teksta.

Ovako je izvučeno da bi izgledalo podjednako. 🙂

given2drive

Da JFK ali kimu je ovu izjavu dao jednim novinama dok je alonso dvijema sto bi tek bilo da je kimi odg i tutto i autosportu a ne samo domacim novinama 😛

Ps moj komentar gore je bio vise zafrkancija jer svi znamo da kimi malo prica

JFK

Ma zezam se i ja na tvoju zezanciju.

djoleks

ovo nije izjava alonsa ,ovdje samo neko baca i doljeva ulje na vatru, pola ovoga sto se ovdje objavljuje nema nigdje drugo ni na jednoj f1 stranici. ja ovaj ,gp1 .hr portal sve manje posjecujem,posto gubi na kvalitetu

IcemanCro
dino_sa

ovo su rijeci sefa kojim potvrdjuje o kvaliteti jednog vozaca. kojeg mnogi mrze jer ne mogu svarit u svom mozgu da je medjunajboljim … So far Fernando has proved to be fast immediately. Kimi needs some time to understand the car,

epernic100

Ako cemo gledati s druge perspektive kimi je imao sudar u kvalifikacijama u australiji pa je morao je startati s niže pozicije a u maleziji je imao incident sa kevinom tako da netreba ove dvije utrke gledati ko je bio bolji, posto je kimi u maleziji na treninzima bio 2 puta 2 i jednom 3, samo ga je zeznula kisa u kvalifikacijama… 🙂

kimi-fan

Iskreno ja sam navijac Kimija od njegove prve utrke i prvog boda kad je odnio, ali cinjenica je da je Alonso pridonio vise za Ferrari na prve dvije utrke sta je razlog da je tako neznamo. Ja gledam F1 i mislim da se Lewis i Vettel malo izdvajaju iznad sviju i sa razlogom su trenutno oni jedini kandidati za naslov 2014.

ciki-f1

Zanimljivo,Svi su otpisali Nicu Rosberga,a čovjek vodi u prvenstvu i ima odličan bolid,a vjerovatno i veliku “glad” za pobijede,naslov(cilj svim vozačima).

Ferrari Maniac

Na službenim F1 stranicama objavljen je intervju s Domenicalliem i čini mi se da su ga dosta izribali pa koga zanima… Ali ono što mene brine je da je Štef izjavio kako je moguće da će Kimi morati na hitan zahvat (koliko sam shvatio vezano uz bubrege) i da ako će otići na taj zahvat da će najvjerojatnije propustiti utrke u Bahreinu i Kini….
Ferrari s lošega na gore stvarno im nije još to trebalo uz ovakve probleme s bolidom… 🙁
Naravno nadam se i da bude sve u redu s Kimijem i da će se vratiti ko stari!
http://www.formula1.com/news/interviews/2014/4/15650.html

Iceman

😀

sveznadar

da, čini se da Štef odlazi na neku “počasnu” poziciju poslije ove sezone … koliko god on mislio da je Bogom dan, tko god da dođe bit će osvježenje … a ovo što je Alonso izjavio, ako je i izjavio, vjerojatno je bilo kroz osmijeh više ko šala … pravi fajt očekujem kroz par utrka

ProkletiGad

U tom pogledu,kao i alonso,nemogu skinut glupi osmjeh sa lica

elmedin

ovo je 100% izvuceno iz konteksta kao i uvijek,na svaki se nacin pokusava unijeti razdor i rivalstvo u ferrari!

alain forever

a u ferrariu opet isti debilizam
čiji stari bio ustaša ,
a čiji partizan…

javolimf1

i vettelu je drago što pobjeđuje tebe, a i rosbergu. dajte ovo je smiješno ko prvotravanjska šala, ova izjava..

sadam1

Formula bi voljela da je mrzis!

stari lisac

Zanimljivo je kako su neki iščitali ovu izjavu Fernanda. Kao samohvalu? Ili ne razumijete ili se pravite da ne razumijete… Ako je Fernandu drago da se pokazao boljim (u ovom dijelu sezone) od Kimija, to meni pokazuje koliko on Kimija poštuje. Da li zaista mislite da bi se Fernando bavio da li je bolji od Guida, Brunna Senne, Piqueta jr.? Naravno da ne bi. Niti bi mu to značilo toliko. Ovo nije – ja sam najbolji – ovo je čist respekt prema kolegi za kojeg zna da je klasa i zato mu je drago. Tko će biti bolji na kraju,… Read more »

windchaser

da da,talent i trud,svi oni to imaju više manje,ali glavni uvjet da uopće uletiš u ekipu gdje ćeš imati priliku postati svjetski prvak je kombinacija 2 faktora, koliko dobre sponzore imaš i iz koje si zemlje,inače se možeš he*ati sa svim talentom 😀
..i btw. šta fali Giedu,on i Trulli su odlični vozači!

stari lisac

opet… Pročitaj moj komentar. Svaka čast i Guidu, i Brunu i Nelsonu. Oni su vozili )Guido još i vozi) bolide F1. Dakle, citiram sam sebe: …”Iza svakog pilota (vozača) stoje godine napornog rada, truda, učenja i usavršavanja. Iza svakog.”… Dakle i iza njih. A tvrdim ti da nijedan od navedene trojice nije u klasi Kimija, Fernanda, Lewisa, Nice (jednog i drugog), Zebazdiana, Danijela, Felipea itd, itd… Zato sam ih spomenuo. Jer su za klasu slabiji piloti, sa kojima se Fernando, vjerovatno, ne bi uspoređivao…

stari lisac

Pročitaj moj komentar ponovno, uz napomenu da posebno pripaziš na drugu i treću rečenicu drugog odlomka… To se odnosi na svakog tko je pilotirao bolidom F1. No spomenuta trojica nisu klase jednog Fernanda, Kimija, Lewisa, Zebazdiana, Nice (jednog i drugog), Felipea itd, itd… I da ti odgovorim na to i da je dovoljno imati dobre sponzore, nešto talenta i truda… Vidim kako svi bogataški sinovi upravljaju bolidima F1! Nemoj se ljutiti, ali mislim da ne razumiješ koje se to sile pojavljuju za vrijeme upravljanja bolidom. Tolike da se samo izuzetno spremne osobe mogu nositi sa naporima koje iziskuje upravljanje bolidom… Read more »

windchaser

da, jer je gotovo pa ista stvar voziti najbrže bolide i one koji kasne 3-4 sec ,ma daj,ima bar 4-5 vozača koji nisu osvojili naslov,a bolji su od polovice koje si nabrojao
___ i molim lijepo,otkud četverostrukog svjetskog šampiona pravo tako nazivati ???? :nono: 😀

windchaser

Eto vozili su po jednu sezonu u Caterhamu,HRT-u i Renaultu,imali su sve preduvjete za vrhunske rezultate,u pravu si,ni ja ne kužim!Danijel??..to Ricciardo,ok,a da li bi na sva zvona vikao da je on ‘top klasa’ vozača da nije prešao u RB ?

stari lisac

evo, opet mi nije prihvatio komentar, pa kad stavim drugi, pojavit će se prvi

dragan.masa

to majstore neka se zna ko je gazda ko je naj bolji vozac f1…

Luka Tunjić

Siguran sam da će Fernando nastaviti s ovakvim dobrim rezultatima,a Kimi će se sigurno oporaviti i vratiti tamo otprilike gdje je i Alonso,očekujem bolji Ferrari još u Kini,nadam se u borbi za postolje,jer će njih dvojica izvući ono najbolje iz bolida. Utrke će iz utrku u utrku biti bolje,najbolji su mi ti biseri koji nakon dvije utrke govore ” Ferrari je i ovu sezonu us.rao,Formula će biti dosadna s ovim motorima itd…” Ljudi, dajte malo vremena,ovo je velika promjena,nova generacija,s vremenom će sve doći 😉

sanchez

neka to kaze na polovini sezone, vidjet cemo..,

mcstrela

Ako je Alonso izjavio ovakvu glupost i to posle 2 trke onda je dzux delux,iskreno to bi imalo znacaja samo ako bi se borili za vrh i za postolja ovako koga je briga…

Luka Tunjić

Za vozače je uvijek timska borba bila posebna motivacija,jer lagano je dobiti ostale ako imaš bolji auto(bolid) , pobjediti timskog kolegu sa potpuno istim bolidom,istim ljudima koji su ga napravili i oko sebe je uvijek bila posebna motivacija,i teško ju je opisati osim ako si sam vozać Formule 1.

Šumi Fan

hahaha ocajnoooo

Rai78Black

Svaka cast Alonsu trenutno je bolji , ali dali osjecate da su 2 tabora u Ferrariju kao da su 2 razlicite ekipe , mislim da se zbog toga i nece svadjati , dobro je Ferrari odvojio moram priznat , mislio sam da ce to uprskati .

Tifosi2000

“Napredovat ćemo, to je sigurno”
rijeci ti se pozlatile! Ali malo pocinjem sumnjati da ce napredovati toliko da se pocinju boriti za pobjede 🙁

sti_zu

žao mi alonsa što je upao u ferrari u vrlo lošoj eri ferrarija 🙁

ivana.zgb

ferrari je htio dva top vozača, ali na žalost trenutno kimi ne vozi ništa bolje od masse (odnosno rezultati su mu kao na početku svake massine sezone).
malo nesreće koja se nadam da se neće nastavljati u sezoni i da ćemo vidjeti oba ferrarija tamo gdje trebaju biti

Ferrariforever

.uz dužno poštovanje…ako pročitaš svoj komentar, skužit češ da ti se ove dvije rečenice opako suprotstavljaju.

ivana.zgb

kao ferrari fan moram reč da se u ferrariju isto puno toga suprostavlja
imaju dobre vozače, relativno dobar bolid, promjenili su dosta toga a i dalje se nisu pomakli u odnosu na prošle sezone
i to je frustrirajuće

Ferrariforever

.ivana…sve ok..možda sam ja krivo shvatio misao pa se stoga ispričavam.

deda

Vjerujem da ce Fernado ostat ispred Kimija do kraja sezone!

objektivan

To je jasno ko dan…ali alonso se ne treba zadovoljavat s pobjedjivanjem momcadskog kolege nego mora u lov na velike decke koji su na vrhu…

F1_ferrari

Istina, nebi se trebao zadovoljavat sa time, ali neznam jesi li gledao utrku, na ravnici ferrari djeluje slabo, a s takvim bolidom tesko da moze loviti vrh…nadam se promjeni na bolje..

Ferrariforever

.molim poštovano uredništvo da se suzdrži od navlakuša koja je očiti primjer u naslovu članka. Senzacionalizmu se više raduju u našim dnevnim novinama.
On-topic, slažem se s alonsom, uglavnom, osim u djelu što je za traljavu maleziju Kimiju kriv, osim Ferrarija samog, i Magnussen, pa je i to doprinjelo razlici.
Sviđa mi se što postoji optimizam vezan uz ugradnju novih djelova.
Ne sviđa mi se što smo to več dosta put slušali na početku sezona.

otto

Imaš od mene+i.Valja razlućit suštinu od forme.Samo bi dodal kako naslov
izgleda ko prvoaprilska zajebancija.

F1 Karthikeyan

Mogli ste objaviti da sam presao u Sauber kao treci vozac

windchaser

Sutra upadaš na mjesto vozača za vikend, Sutil i Ricciardo se potukli oko pizze,pogodi tko je izvukao deblji kraj!?!

mika

Trenutno je tako kako Alonso kaže ali kolo sreće se okreće ( stara narodna ) 🙂

windchaser

ako vam je ovo jedini pokušaj za danas,mogli ste i nešto sočnije smisliti 😛

JFK

Red Bull predstavlja vlastiti motor na VN Austrije (tajni projekt) Otkupili motor od Coswortha, pomažu inženjeri Infinitija (Nissan-a). Bit će sve spremno na vrijeme, DM je odriješio kesu!

Jeli ova bolja?

otto

Mislim da baš nisi skroz u pravu.Ja sam čul kako RBR preuzima legendarnu Wartburg tehologiju,koja je na užas čovječanstva skoro pa zaboravljena.

Related Posts