Direktor utrka Formule 1, Charlie Whiting, rekao je da će se učiniti kompromisi po pitanju zloupotrebe granica staze tijekom utrka. Prošle godine se dosta pričalo oko izlaska s ruba staze budući da je nekoliko vozača dobilo kazne zbog prelaska bijele linije sa sva četiri kotača te su tako stekli prednost. Whiting je svjestan da se nekim zavojima pristupa na poseban način, ali nije rekao o kojim se mjestima radi.
“Granice staze su postale vrlo osjetljiva tema. Ako bilo koji dio bolida ostane unutar granica koje određuju bijele linije, smatra se da bolid koristi stazu. Ako je bolid sa sva četiri kotača izvan bijelih linija, onda je izvan staze. Vozaču je dopušteno napustiti stazu te se na nju vratiti bez dodatnih kazni, ako to učini sigurno i bez stjecanja prednosti. Na nama je da odlučimo je li stekao prednost izvan staze. Staze su dizajnirane tako da izlaskom s njih uvijek gubite vrijeme, ili barem da ga ne dobivate.”
Whiting je otkrio da se o tome pričalo s vozačima tijekom prvog testa u Jerezu i da je dogovoreno da će se o svakoj stazi odlučivati pojedinačno.
“Moje stajalište je takvo da ako imate dva kotača na rubnjacima i dva na travi, tada niste brži. Ne slažu se svi s time, ali većina se slaže. U Jerezu smo održali sastanak s vozačima. Složili su se s tim ali su rekli da postoje određeni zavoji na određenim stazama koji zahtijevaju poseban tretman. Stoga ćemo tretirati svaku stazu zasebno.”
sve kazne su glupost, treba ih pustit da se utrkuju pa makar i po travi ako je potrebno …
Što se svi bunite? Čovjek je u pravu, pravila igre se moraju odrediti i važiti za sve jednako.
očigledno je da ne važe ,FM je kažnjen prošle godine dok 2012 SV za istu stvar nije, toliko o jednakosti …https://www.youtube.com/watch?v=Qhb6RbGapmw
Prvo mi na pamet pada La Source nakon starta utrke…
Prvi zavoj u utrci se uvijek tolerira inače bi bio samo krš i lom.
Svaki dan kad vidim novu vijest, iskreno, pogledam u jednu tacku u zidu i gledam je nekih par minuta. Sjetim se onih dobrih, starih i nezaboravnih dana kada su bolidi krecali sa starta, neki s malo vise a opet neki s malo manje goriva. Jedan odleti na startu i onda nakon 10 krugova mora u boks. “Ej majstore, de za 50 :)” Sjetim se V10-ke koja mocno neutralizira sve ostale zvukove na stazi. I onda mi mastu razbije neka nova vijest oko danasnjih duplih bodova, kazni i limita koji ogranicavaju sport koji samim svojim imenom izaziva postovanje prema brzini… Dodje… Read more »
Nemoj zamjerit ti i ostali, ali malo ste već postali dosadni sa tom nostalgijom.. Što je bilo bilo je, prestanite živjeti u prošlosti što se F1 tiče. 21. stoljeće je, modernija su vremena, sve napreduje pa tako i F1. Ne vidim zašto bi sve bilo isto kao što je bilo 90-tih i prije 10-tak godina?
Ma ja sam se pomirio s tim vec davno. Moram priznati da i dalje volim Formulu 1 isto kao i prije 10 godina. Ovo je samo podsjetnik na lijepo sjecanje i dobra stara vremena.
Kao prvo evo ti minus…
Nisu dosadni ovi koji plaču za starim vremenima već ovi koji su Formulu 1 počeli gledati jučer (bukvalno rečeno) a predpostavljam da si ti jedan od njih.
Kakve veze ima 21. stoljeće i moderna vremena sa sportom, ili, bolje rečeno sa tradicijom? U F 1 svakako su potrebna nova tehnička rješenja no drastična promjena (drastični downsize) je nešto što degradira ovaj sport.
Ovo je prva sezona nakon 30 i nešto godina praćenja utrka da sam potpuno ravnodušan, ne uživam više gledajući trke kao prije.
F1 cirkus doista je postao cirkus.
do Interlagosa ohoho, ali mislim ako vozače budu pitali da će gazit ulaznu pit liniju ko i prije dok nisu srali(FIA), kao da se u zadnje vrijeme neka nesreća zbog tog dogodila(brijem da nije nikad), staza ima takav dizajn, zadnji zavoj ima trkaću putanju na dijelu ulaza u bokseve i do prošle godine nije bilo problema. hm interlagos…vettel je tamo uzeo prvenstvo(ilegalno) fernandu, pretekao je prvo pica, poslije 1-og zavoja koristeći drs, žute zastave su bile u prvom zavoju do izlaska iz boksa, onda zelene-vettelu se gasi žuta led lampica i prestiže pica, sve OK, međutim krug kasnije ista situacija,… Read more »
Pa ti bi hitno triba kontaktirati Whitinga i Alonsa da se ta nepravda ispravi dok je na vrime. A i Ferrariu operi uši..toliko njih tamo radi pa da niko nije pogleda utrku detaljno ko ti i primjetija Vettelove ilegalne poteze, sramota.
ne smeta mi sarkazam, no zar nije kazna za pretjecanje tijekom žutih zastava DT? u RB su tijekom utrke itekako bili svjesni toga, pa Vergne usporava jer sebu treba nekih 20 sek za DT, da izađe ispred njega, ako slučajno popuši kaznu, na kraju 19,6 zebastian ispred vergnea, jel bilo tako gosn mzf1? znao sam da će me RB navijači napunit minusima 😛
Eh da…najbolje još na kritičnim djelovima staze postaviti šiljke (mine bi bile preskupe) pa tko zloupotrebi stazu odmah probije gume…instant karma.
da, ko arcade game Death Race 🙂
Gledam motogp… 349km/h!!!!
Brzina koju ovi novi autici na baterije mogu samo sanjat
Pa trebali bi i ovi imat i do 360 km/h u Kini,Korei,Monci…
Brzi su ovi na baterije, to je neupitno.
Oko zvuka još možemo raspravljati, ali ne možeš reći da su bolidi spori. Alonso je u Bahreinu postigao brzinu od 339 km/h ( i to još dok su bolidi bili u fazi testiranja). Pretpostavlja se da će u Monzi ići do 360 km/h.
Osobno zvuk je kriminalno tih, ali nitko od nas nema pravo prigovarati za brzinu jer ti na TV nećeš skužiti da je bolid 3 sekunde sporiji nego lani, a kamo li u živo.
Ne znam jesi li primjetio (iceman) ali meni je bilo vise nego ocito na pocetku trke u Australiji da bolidi idu na 70% ako ne i manje :/
Malo sam skeptican. Ne prema tome da li mogu postic tu brzinu nego HOCE li uopce pokusavat sa obzitom na ogranicene kolicine goriva i fuel menadgement.
ovde se ne zna ko je ludji,,,, kao da im je svima zadatak naci nesto sto funkcionise, analizirati zasto to funkcionise i onda sve to unistiti
Glavni klaun u cirkusu
Ostavite se staze, uvatite se motore rjesavat