Nakon što su prošle godine vozači zbog vlastite sigurnosti na pola utrke morali prolaziti kroz boksove i mijenjati motocikle jer gume jednostavno nisu mogle izdržati cijelu utrku, iz Bridgestona su se odlučili vratiti na Phillip Island i tamo potvrditi kvalitetu. ” Nakon tri dana testiranja možemo reći da smo zadovoljni isključivo jer je Jorge uspio odvoziti 25 krugova u istom tempu a imali smo priliku iskusiti i drukčije vremenske uvjete, sada ćemo iz prikupljenih podataka vidjeti da li je potrebno proizvesti novu gumu ili već ova zadovoljava naše ciljeve! “ rekao je glasnogovornik Bridgestona Carmine Moscaritolo. Posljednje ovogodišnje testiranje za MotoGP vozače počinje u petak u Losailu gdje će se i održati prva utrka sezone 23. ožujka.
Related Posts
Losail ponovo pod svjetlima
Kao i proteklih godina nova 2015. sezona počinje uz neopisiv ugođaj noćne utrke u Losailu, te se nadamo…
Marc Marquez: mladić kojem pripada cijeli svijet
Ako je u bilo kojem trenu bilo upitno da li je Marc prošle godine uzeo naslov zbog ozljeda…
Bautista ostaje u Gresiniju do kraja 2016.
Alvaro Bautista produžio je svoj ugovor s Gresini Racingom te će voziti novu Apriliu iduće sezone. Podsjetimo da…
Rossi pobijedio u Misanu, Marquez petnaesti
Valentino Rossi uzeo prvu pobjedu u ovogodišnjoj sezoni za sebe i za Yamahu na stazi u Misanu, dok…
MAX GP (kanal koji se nalazi samo na MAXtv-u) emitira 24 sata na dan, a dostupan je korisnicima MAXtv i MAXSat usluge, kao i MAX3 korisnicima u sklopu novog paketa MAX Auto Moto. U ovom paketu nalazi se još i kanal Kreator TV na kome će se moći pratiti motorističke Grand Prix utrke. Također, i korisnici MAXtv To Go usluge moći će uživati u natjecanjima, a moguće će biti gledati i utrke po izboru, po načelu Pay-per-day. Tako se prvi put u Hrvatskoj, ovaj uzbudljivi sadržaj može pratiti na tri zaslona – na tabletu, računalu i na televizoru. HT će… Read more »
Ima MOTOGP na Sport1(njemački kanal) i tamo ću gledati,prešao sam s max tv na iskon tv prije par mjeseci i ne pada mi na pamet da se vraćam na max tv samo da bi gledao Moto GP na kreatoru,a jedino mi je žao onog drugog(Igor Šestak mislim da se tako zove) voditelja koji za njihovu Tv odličan voditelj a bojim se da će tamo samo propasti.
Evo vidim na Max TVu i MAX GP kanal odmah do KREATORA i nije loše!
https://twitter.com/_SupportVale46/status/442252839830556672/photo/1
vrištanje
Predobra mu je ta, bas me zanima kako izgleda onome ko se vozi iza njega.
onaj ko vozi iza njega urla ispod kacige xD
Mislim da ovakva pizdarija može pasti na pamet jedino Rossiju!
Zato on i je ON!
GOOOOOO Vale 46!!!
Znaći od danas koliko sam primjetio na MaxTVu Kreator tv is back!HVALA onome tko god je zaslužan za taj event!
KREATOR TV KANAL 429! HAPPY FESTIVUS!
smijesan im je program. Bas sam gledao jednom kako komentiraju.
The colour scheme for the 2014 Bridgestone MotoGP slick tyres is as follows:
Extra-soft compound: Green
Soft compound: White
Medium compound: Black (no stripe)
Hard compound: Red
Neznam zas nedaju svima koristit sve nego factory timovi nece moc koristit najmekaniej verzije.
The Qatar MotoGP™ test will run to the following timetable:
Friday 7th March 16:00-23:00 (GMT +3 hours)
Saturday 8th March 16:00-23:00 (GMT +3 hours)
Sunday 9th March 16:00-23:00 (GMT +3 hours)
Sachsenring ce imat drukciji zavoj 11 od ove godine pa na dalje zbog opasnosti koje je predstavljao svih godina zbog hladne gume na desnoj strani. Nece vise bit onako brz jer vidim na slici da je metalni kerb izvucen u stazu.
http://photos.motogp.com/2014/03/06/sachsenring_turn11_image004_slideshow_169.jpg
U jednu ruku ok za rjesene problema ali to vise nije to. Mijenjanje staza je bezveze pogotovo staze koje se toliko dugo voze.
opet, bridgestone moze napravit malo bolju asimetricnu gumu s mekanom desnom stranom. I ovako je staza teska za pretjecanje sad s manjom brzinom neznam da ce bas bit puno pretjecanja u 12om zavoju. Taj dio staze je bas poseban kad s velikom brzinom mijenjaju smjer i idu prema dolje.
Slažem s tobom @RussaX,ipak je original original 🙂
Trebali bi imat vise opcija sto se guma tice po utrci. Svaki proizvodjac i vozac da se prilagodi kako mu pase a ne mucenje ili zaostaci pogotovo prosle godine kad je samo mekana valjala.
meni su bile jebene one kao kvalifikacijske gume, ekstra mekane šta su koristili prije.
ima tu neke istine da bi bilo dobro imat više opcija za utrku da bi vozačima bilo lakše, ali ako sagledaš i drugu stranu, svima je isto, svi imaju identične uvjete, oni najbolji se i najbolje prilagođavaju, zato se i zovu najbolji.
“danas se trose milijuni da bi se motor prilagodio gumama, a nekad je bilo obrnuto”
A veca je razlika ako imaju samo 1 opciju i nemogu ni strategiju za utrku imat pogotovo motori koji nisu tvornicki s losijom elektronikom i losijim djelovima nikad nece pratit tvornicke vec bi bar mogli ic na tvrdjima ako im prebrzo odu gume.
da bar možemo premotat sve ovo..i da je danas start utrke
Mozda ce ti glupo zvucat, ali meni su I testiranja dost zanimljiva, kako testiraju nove dijelove, test boje motora I kaciga I kako rookie vozaci se snalaze 🙂
pah lijepo je to sve, možda da, ali već zadnji 5 mjeseci čitam internetske članke, jedva čekam da se počne nešto kretat, vozit, da mogu ih gledat na tvu xD
Uvijek nemozes docekat neke novosti i nesto. Najljepse su one kad imaju 3 utrke za redom znaci 3 dana se vozi pa ostala 4 putovanje na sljedecu stazu i pripreme 😀