Sebastian Vettel i Daniel Ricciardo su odvozili samo 21 krug na prvom ovosezonskom testiranju u Jerezu, što nikako nije dobar znak za austrijsku ekipu. Problemi s motorom i pregrijavanje istog spriječili su Red Bull da ispuni planove testiranja. Ipak, Vettel nije posebno zabrinut problemima.
“Ostali timovi su odvozili mnogo više kilometara, što je važno jer je sve novo. Ali, bolje je da imamo probleme na testiranjima nego na utrkama. Nadam se da će u Bahreinu biti bolje.”
Osvrnuo se i na Renaultove motore koji su bili izvor problema:
“Ne smijemo podcjenjivati ovakve probleme, nove pogonske jedinice su veliki izazov. Vjerujem da ćemo zajedno s Renaultom riješiti probleme koje smo imali u Jerezu, ali nemamo jamstvo da će sve biti u redu.”
ja se nadam da nebu bilo bolje
Newey priznao da je RB najvećim dijelom kriv za debakl u Jerezu. Za koji dan ćemo znati više.
Sezona će biti i više nego zanimljiva bit će tu svega
hm ako prezive maleziju i bahrein mozda uhvate koji poen tokom sezone ;))
hahahahahahah
Kako kaze nas gradonacelnik dragi moji bugojanci bice bice aBd 😀
Pa ne mogu zauvijek jedni te isti biti na vrhu, Rb će riješit svoje probleme ali mislim da je 2014. Mercedesova.
kazu da slika vrijedi koliko i 1000 rijeci:
http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/02413/bernie-ecclestone_2413833b.jpg
u ovom slucaju definitivno istina; na slici desno: gremlin saboter
o tome ti govorim samo sto neki pametuju i pile svoju verziju
da, svi sabotiraju Alonsa i Ferrari pogotovo RB i Vettel daj molim te…
htjeli su ih sabotirati u vrijeme Schumachera ali sad stvarno ne znam koji bi im bio razlog sabotiranja pošto od 2007. nemaju naslov.
Ako već tako gledaš da sabotiraju Ferrari možda onda zato Alonso ima 2 naslova?!?
http://img2.auto-motor-und-sport.de/Ecclestone-Vettel-GP-Brasilien-2013-articleTitle-a73c9317-739243.jpg
http://static.derapate.it/625X0/www/derapate/it/img/ecclestone-punta-su-vettel-f1-2012.jpg
http://content.worldcarfans.co/2010/10/28/large/11409863651576756884.jpg
http://im.rediff.com/sports/2012/nov/05pix1.jpg
http://f1grandprix.motorionline.com/wp-content/uploads/2013/02/PHOTO4_307697.jpg
http://img.spokeo.com/public/900-600/bernie_ecclestone_2010_10_20.jpg
opa baš imaš prave dokaze, prijavi ih odmah na DORH i USKOK!
he he, neznam da li su pravi ali su, priznaces, prilicno komicni; dakle, nisam imao za cilj ozbiljno polemisati na ovu, izgleda, vjecitu temu; odgovor ce, kako stvari stoje, stici ubrzo na stazi; ali ajde, posto mi se cini da si navijac MCL-a evo jedno malo ozbiljnije pitanje za tebe, a u svijetlu ovoga sto si napisao gore: smatras li da je MCL imao potpuno istu pogonsku jedinicu kao i mercedes u protekloj sezoni? ….ili je za sve kriv ‘pull-rod’ 🙂
ne znam tko bi uopće mogao shvatiti ovakve gluposti ozbiljno…
nisam navijač McLarena 😉
dosta oprezne i suzdržane izjave vettela . možda bi se iz njih dalo naslutit da problemi još nisu otklonjeni bar ne sasvim . bit će interesantno vidit u bahreinu šta su napravili i dokle su stigli u “saniranju štete” jer se šuška da u RB nisu zadovoljni renautovim motorima i da traže novog dobavljača motora za 2015.. RB ugovor sa renautom ima klauzulu o performansama . bahrein će možda pokazat jesu li to samo glasine ili …. valjda će se svi motori ovi put vrtit na max okretajima , bit brži nego u jerezu . massinih 308 kmh ( nabrži… Read more »
te glasine je u javnost pustio Minardi tako da je teško dokučiti jesu li glasine ili se stvarno nešto kuha ,vidjećemo uskoro…a sto se tiče motora Toro Rosso je u Misanu odvozio samo 70 km uz česta zaustavljanja, najviše zbog softvera i pregrijavanja baterija ,ali to nije važno pa se na ovom portalu o tome ne piše… 😉
Iskreno kao navijaču Vettela pa posljedično i RB-a (iako mi je STR puno draži 😀 ) ja bi bio jako sretan da pređu na Hondu.
No isto tak Minardi u zadnje vrijeme obično lupa gluposti, ne pamtim da sam nekaj mudrog, točnog i pametnog pročital od strane njega u zadnje vrijeme…
Prvi je o tome izvjestio ESPN – no, koliko su oni vjerodostojni, o tom potom…
Ma vraga su vjerodostojni… Realno nema šanse da RB napusti Renault osim ako ovi ne naprave baš-baš neki ultra kramp od motora. A i ako čak i eto dođe do toga da bi išli na nekog drugog, onda bi to bio neki novi igrač tipa Audi, Porsche…ili čak i na svoju proizvodnju motora. Šanse da će preč na nekog ko već ima svoju “tvorničku momčad” mislim da su doslovce minimalne. A kad to uzmeš u obzir, onda vidiš da u biti uopće i nemaju opcija, pošto nitko nema takav tip motora spreman i gotov za ugradnju, a i razvoj takvog… Read more »
@The Best F1 Driver
zato sam to i napomenuo (ono oko vjerodostojnosti)…
Ne mogu sad iskopati, ali i prije njih sam našao dva članka o mogućoj suradnji Infinity RB sa povratnikom BMW-om (planirano 2016, kako kažu), ali i sa potpuno “novim” igračem, VW Audi (moguće već od 2015). Izgleda da u RBR-u nisu zadovoljni dimenzijama Renaultovog motora, jer smanjuje moguća aerodinamička rješenja… No, ponavljam, sve je to trla baba lan… Treba popuniti vrijeme do početka sezone..
vozili su 13. 2. možda je problem baš taj 13… 😉
Navodno RB urgira da se renaultu dopusti rad na motoru poslije 28. veljače (inače od tog datuma se zamrzava razvoj motora)
očigledno su problemi još tu..
Nema s tim RB ništa, Rob (Ranault) je sam izjavio da bi u slučaju takvog scenarija mogli legalno koristiti tu klauzulu, naravno ako se mašina nedovede u red do tog datuma. Btw. to se koristilo svih ovih godina, no mora za to postojati bitan razlog, tipa poteškoće rada u motoru. Nemože se koristiti za upgrejdanje mašine koja već super radi. Taj članak može koristiti svaki tim ako se nađe u problemaima. Nadam se da za tim neće biti potrebe, jer ako bude to samo znači da će još više kaskati za ostatkom. Evo oni sada planiraju u Bachreinu raditi testove… Read more »
A da komentari budu malo objektivniji? Tko zna koji su pravi problemi? Je motor ili konstrukcija bolida? Svakojake price kruze. Ako se sjecate,i za Ferrarijev motor se prosle godine govorilo da imaju najlosiji motor,da su u velikom zaostatku itd. I vidi sad. Tako da je prerano donositi zakljucke. Na kraju krajeva,moguce je da ce zatraziti odgodu homologacije motora ako ce biti u pitanju pouzdanost rada motora. Tako da…..
.dobro razmišljanje.
Ipak, istina je da je Ferrari u Jerezu imao što pokazati, međutim realno bi bilo za očekivati kako to još uvijek ne pokazuje pravo stanje stvari kada se analiziraju rezultati sa posljednjeg testiranja. Svakako ekipe koje su odvozile ponešto krugova imaju više korisnih podataka, no to ne znaći da ostale ozbiljno zaostaju posebno ako razumiju problem.
Sad bih nešto rekao na raspravu koja je pri dnu teme (tamo joj je i mjesto), ali bolje da šutim. Sve je to isti koš, nebrojeno puta sam se uvjerio. 😀
Što se tiče Vettela, ništa se ja ne nadam, želim samo vidjeti otvorenu borbu bez nečije dominacije od pola sekunde. Mislim da bi tada napokon neka pitanja bila zatvorena.
i bolje
naj se srditi
ma se 5 samo piva 6
Ja se nadam da vettelu bolid nece bit bas najbolji pa ce se ove godine morat malo i namucit, tako ce i pokazat malo svoje sposobnosti(lako je bit 1. ako imas najbolji bolid 😛 )
Volio bi da ove godine dobije bolid koji nije superioran kao onaj iz prošle sezone da napokon vidimo kakav je Vettel vozač, ne mrzim ga nego me samo zanima da li je za njegove naslove najviše zaslužan Red Bull 🙂
Slažem se. Vettel je vrhunski vozač, ali mislim da su zadnje dvije titule u rukama prvenstveno zbog njegovog bolida. Nemoguće je zamisliti da je Mark Webber ove sezone bio 198 bodova iza njega u istom bolidu.
možda bi trebalo uzet u obzir da je mark odusta u 3 , a seb u jednoj trci i već zbog toga se “stvorila” razlika od 44 boda . bez toga razlika bi bila 154 boda , a kad se zna i da je seb 13 X “uzeja” max broj bodova , a mark nijednom , kad je seb pobjeđiva mark je završava 2. u tek 3 trke ( a i to je razlika od velikih 21 boda u te 3 trke kad je mark bija blizu seba jer takav je način bodovanja ) . kad “zbrojiš” to + ove… Read more »
ma da …sad se i ja pitam npr je li za titule laude zaslužan bolid ( ferari 2 X i McL 1 X ) ili njegova vještina jer kad je otiša u brabham zna je prvenstvo završavat i na 14. mistu sa samo 4 osvojena boda ( 1979. npr ) . čak i kad se vratija u F 1 i McL od 4 sezone jednu je odvozija solidno ( 5 ) , dvi loše s obzirom na reputaciju dvostrukog prvaka ( obe na 10. mistu ) i jedna titula …možda slučajno ? isto tako bi se moga zapitat je li… Read more »
Bit ce napokon zanimljivije i ostalim navijacima…ukljucujuci i ovom djetetu ispod sta je svakom loncu poklopac..uglavnom sve ide na mlin mcmu i frezama..ja se duboko nadam da je mcm taj koji ce ove sezone bit 20+ sec ispred ostatka na nekim stazama..ko feniks iz pepela hehe
nadam se da ce rijesiti probleme ali da nece vise biti superiorni kao prije,neka se malo i vettel ugura u guzvu na startu
nadaj se i dalje, sad da vidimo kad bude ferrari dominantiji dali te budu dizali u nebesa sad kad ces startat sa 8-9-10 pozicije pa da vidimo i mi navijaci ferrarija kolko vrijeti taj vetel
reci ti njemu što ga ide…
Ja se nadam da će ostat ovako 🙂
bitno da tvoj tim pobjeđuje,kako ti je to zanimljivo onda
A dopizdia je bogu i gospi vise..
a kak je tebi bilo zanimljivo kad je rb bobjedivao ..kak se sad pravimo nevinasca
al ja ne govorim da bar ne rijese probleme
najbolje da se Vettel oprosti od F1 isto kao i RB onda bi bili najsretniji, tj. najbolje je da se Ferrari, RB, Mercedes, Lotus, McLaren, Force India, Williams, Torro Rosso, Sauber i Marrusia oproste od F1 pa da Caterham pobere naslov…
pa eto ja se nadam da će riješiti probleme do početka sezone…neka budu konkurentni (ne dominantni) pa neka vettel konačno pokaže koja je klasa vozača…
Ja mislim da je Vettel već pokazao koja je klasa vozača,a to je 1, klasa.I samo mi nemojte pisati da je sve naslove osvojio radi bolida jer koji je svjetski prvak osvojio naslov u kanti od bolida!?
pa normalno da je osvoji zbog bolida
pa pogledaj si 2005- 2006 kad je alonso skinuo velikog sumahera u slabijem bolidu nego je bio ferrari prvo malo prolistaj prije nego napises takve nebuloze jer ociti pratis f1 od 2010 kad si stavila postere od vetla na zid
Bravo, pokazao si (ne)znanje i način na koji pratiš Formulu 1. Reći da je Renault tada bio slabiji od Ferrarija (cijela 2005. i prva polovica 2006.) je isto kao i da danas kažeš da je Red Bull bio slabiji bolid od Ferrarija ove godine.
lauda vidim da nemas pojma to nisam ja izmislio nego su to izjavili ljudi koji malo duze prate f1 nego ja i ti i ne trolaj ako neznas neke stvari
hahahahahahaha
E moj Igis-alonso ja na tvom mistu nakon ovog blamiranja nebi komentira ništa bar 10 15 dana..a za to vrime bi moga prolistati rezultate Alonsa iz 2008 i 2009 pa da vidiš kako izgleda kad odličan vozač ima prosječan bolid
Dragi Igis na wikkiu ti je nedugo pisalo i da će F1 kod nas prenositi Mladjovision TV 😆 Internet i izjave na istom ne znače baš puno… Da bi izjavio da je Ferrari bio bolji bolid 2005 i 2006, onda si trebao i gledat tu sezonu,… ja osobno sam ju gledao i navijao za Alonsa, za Kimia, za Buttona ma za bilo koga samo da skine Schumachera 😀 Al ovo kaj ti pišeš jednostavno nema veze s vezom, a kamo li sa realnosti… taj Renault je 2005 bio bolji od Ferraria skoro koliko je RB bio bolji od McLarena prošle… Read more »
kad smo kod toga tebe ja nisam napadal nego si ti sam uletio sa napadima prema tome ak bi se baniralo nek se banira i uzrok ko je poceo provokacije ja ne .. ja samo uzvracam na te iste i nigdje ne pise da sam ja najpametniji i da niko nesmije pisat kako drugi iznose svoje tvrdnje tako ja iznosim svoje jer da nema suprotnih tvrdnji ovako bi ispalo da ste vi u pravu a ovako ispada da nije niko svako pili svoju verziju
the best f1 driver tu ti sve pise a ti opet meljes svoje a nemas dokazeto sta si ti napisao ti je rekla-vidla-kazala evo ti pa si prouci
http://hr.wikipedia.org/wiki/Fernando_Alonso
Igise u pravu si, Ferrari je bio najjači bolid 2005/2006, Bridgestonke su mu davale 4 sec prednosti po krugu al ipak je Alonso pobijedio sa 200 bodova prednosti ispred Hamiltona u Stewart Fordu…
Igis covjece, pa ti potcijeni i Renault-a i Schumacher-a te 2005. i 2006. Alonso jeste dobar vozac, ali toliko da je bolji od Sumija…
Ja se nadam da neće sve biti uredu.
A ja se nadam da će određeni ljudi konačno zašutjeti i napisati nešto pametno bez da navijaju da druga momđad ima probleme samo zato što da bi momčad za koju navijaju pobjedila jer drugačije ne može bez kvara one druge.Ako ti navijaš za određenu momčad(koliko sam shvatila ferrari) ne znači da moraš drugoj momčadi željeti kvar ili ih vrijeđati.Ja navijam za Redbull pa ne navijam da ferrari ili bilo koja druga momčad ima kvarove samo da bi momčad za koju navijam pobijedila.
onda bolje zasuti i napisi nesto pametno ili se primi kuhinje a ne tu prodavati nama maglu i izigravati nevinasce i praviti se objektivan prosle godine ste skakali od srece kad je rb bio dominantan
Nije bitno da Ferrari bude prvi,bitno je da Red Bull i prstić ne budu prvi.
ivan, tko ti je to prstić? Igise, pa kaaaaj onda kaj su skakali od sreće, kaj bi trebali plakati se kad njihov vozač i njihova momčad pobijeđuje???? pa što ti znači da Alonso pobijedi Vettela ako ovome odustaje bolid svaku drugu utrku, ne bi ti bilo draže da ga dobi na stazi sa natjecanjem? ako pod svaku cijenu želiš da tvoj dobije utrku onda si krivo odgojen… malo se ubaci u situaciju drugih ljudi koji ne navijaju za Alonsa pa ćeš se iznenaditi, ako ti nisi bio sretan kad je Alonso pobijedio i ako nisi došao ovamo i napisao nešto… Read more »
…što, jel zato šta bi to bio jedini način da tvoj Ferrari može konkurirat u prvenstvu? Jadno.. kad vam jednimo to daje nadu.
Zašto onda uopće navijate za tu ekipu, iz sažaljenja ili.. mržnje prema drugima?
hat nemoj se praviti nevinasce kako si prosle godine skakao kad je rb bio prvi zato bolje suti ti si bio medu najglasnijima
… neznam o čemu pričaš, kako samo volite drugima stavljat riječi u usta kad se osjećate napadnutim, za nevjerovat.
To samo govori o vašem karakteru, ne o mom.
Btw… nikad, ali baš nikad nisam bio jadan i pakostan da uživam u tuđoj muci kako bi moja bila lakša. Koliko sam primjetio te odlike su većinom vaše.
Vi bi bili najzadovoljniji kad bi se F1 svodila na utrku samo dva crvena bolida, dok bi ostalima bilo najbolje skinuti po najmanje jedan kotač, da nebi slučajno mogli koliko toliko konkurirati. Nabolje bez brige i pameti. Jadno, jadno…
Hatt kako je lagano pricati u mnozini a bez hrabrosti (iliti muda) osloviti te dvije osobe jel’ tako….
Ja se isto to nadam.. Mislim nemam nista protiv Vettela al ono neka ga malo nize od 1. 😀
sve 5 Igis nemam ja nista protiv ljudi u ovom sportu navijaju za sta hoce neki ga gledaju samo zbog utrkivanja . Prevaga je bila na strani Renaulta zbog domisljatosti u dizajnu i rijesenjima . Tamo oko monaca 2006 im je to zabranjeno i jasno se vidjelo da su u rangu sa ostalima po pitanju brzine daleko od toga da nisu skinuli Ferrari sa trona i da nezasluzuju pohvale za to . Alonso je vanserijski vozac i onda mi je bio jako mrzak jer je bio mlad i nadobudan prvak i pricao je u svojim pobjedama kao da je hitlera… Read more »
mislim da je Vettel puno bliže “zemlji” nego Alonso tada, a imat će sigurno i lošiji bolid u karijeri (imao ga je i na početku karijere) osim ako ne otiđe u mirovinu sutra…
jesus…. ne ulazeći u to ko je na početku karijere bija “bliže zemlji” mala primjedba … fernando je karijeru u F 1 započeja u minardiju , a vettel u BMW sauberu tj točnije u toro rossu jer je za BMW sauber seb odvozija samo jednu trku …fernando za minardi 17 . uspoređivat minardi i TR je smišno jer u 21 godinu svoje F 1 povjesti minardi je osvojia 38 bodova , a TR sa sebom samo 2008. je osvojia 35 bodova pa ti zaključi koji je bolid bija lošiji .
slažem se ali u onakvom Minardiju teško da bilo tko može nešto pokazati, može s obzirom na kolegu. Meni se Alonso više dokazao u slabijem Renaultu i sad u Ferrariju nego u Minardiju jednostavno jer nisam pratio Minardi.
Ali nisam mislio sad da će Vettel imati najlošiji bolid nego da će siguno imati bolid koji će biti lošiji od ovoga što je u RB imao kroz zadnjih 4 godine, tj bolid u sredini poretka (možda već ove sezone). Onda će se moći “dokazati” makar se meni on već dokazao.