Red Bull inzistira da s njihovim novim bolidom, RB10, nema nikakvih fundamentalnih pogrešaka, iako je iza njih katastrofalan test u Jerezu.
Naime, ekipa iz Milton Keynesa je odradila tek 21 krug u četiri dana zbog problema s pregrijavanjem. Situacija je ozbiljna, ali Christian Horner ne vjeruje da se radi o tolikom opsegu posla kojeg trebaju obaviti:
“Neke stvari smo morali popraviti s naše strane, ali ništa strašno. Očigledno, Renault ima određene probleme koje oni također rješavaju,” rekao je Horner za britanski Sky.
“Ali, ovi bolidi su tako komplicirani da i najmanji uzroci mogu izazvati velike probleme.”
U Red Bullu se nesumnjivo bore s vremenom jer je do testa u Bahreinu ostao samo jedan tjedan.
“Očito, ostalo nam je još posla kojeg treba obaviti, ali do prve utrke ima još vremena.”
“Test u Bahreinu će se održati idućeg tjedna i on je jako važan, zato svi ulažu maksimalan trud, i u Renaultu i u Milton Keynesu.”
“Ne želimo još jedan tjedan kao što je bio u Jerezu, ali za to postoje testiranja – da riješite probleme kako se ne bi događali u utrci.”
Polako Chris … stigneš … uštimat ga za 2016. !!!
kako bi rekao blažičko alonso je sigurno čarobiro oko renaulta
Nitko još nema ni blizu finalni proizvod. Testiranja pomažu da se do njega dođe. Sjetite se prošle godine drugog dana u Barceloni,Perez je imao najbrže vrijeme i bio ispred Vettela, a zna se kako su McLareni završili sezonu
Koje dosadne i nezanimljive izjave.
Ja mislim sta se tice samog bolida bez motora da su to odradili savrseno jedino motor ostaje enigma zasto i zbog cega ……vidicemo bahrein pa australiju
hahahaha gle minusa da mi je znat zbog cega heheheheheeh
evo ti plus
Doviđenja V8 … … bio i ostao …. http://www.youtube.com/watch?v=BmGgvHflXgc&list=PLZxfsvx-ChpUq-Cgex1AjIascgLDj4Qub
Živi bili pa vidjeli… 😕
Vjerujem da će RB napraviti svoj dio kolača, no pitanje je dali će svi sastojci odgovarat finalnom receptu, naravno uzimajući glavni Renaultov dio u cijeloj toj računici.
duboko…
kulinarski….
http://strip.greatnow.com/grunf3.jpg
ovo me malko podsjeća na slučaj sa lanjskim McL . i oni su imali nekakav svoj pristup konstrukciji , bolid je bija ugodan oku ali ..nije se baš proslavija . naročito ne na startu sezone . možda se nešto slično dešava i RB i renaultu . izgleda mi ka da su oba tima radila svaki za sebe ne obazirući se šta radi onaj drugi , a produkt bi treba bit plod zajedničkih napora . bolidi izgledaju jednostavan ali su podosta kompliciraniji od onih iz 2013. jer ispod “kože” treba složit turbo , ERS , baterije i novi motor .. i… Read more »
imas plus od mene avalon,nakon dugo vremena heheh 😉
renault je predobar proizvođač motora da ne bi riješio tu stvar do početka sezone. samo ostaju onda sitnice dotjeravati. ali kako stvari sad stoje nije dobro za momčadi sa renaultovim motorima.
dok u Ferrariju, Mercedesu i ostalim sada dotjeravaju sitnice, oni su zauzeti osposobljavanjem motora da ne prokuhava na hladnoj okolini kakva je bila na prošlom testu. hvala Bogu da nije bilo toplo kao što zna biti u sezoni na nekim utrkama. ne bi ga dovezli ni do izlaza iz bokseva.
ali ako(kad) sve proradi, onda očekujem Red Bull među najjačima. (jbg ipak navijam za njih)
Renault ce rijesiti svoje probleme, to nije upitno. Pitanje je sta ce napravit ostali do tada, jer su vec sad veliki korak naprijed
Sve stoji, no to na kraju može bit i sasvim suprotno…
Recimo Renault je mogao imat probleme sa pregrijavanjem u Jerezu na 15-20 stupnjeva, pa sa riješiti iste na način da su ovaj put išli na sigurno te da neće imat probleme niti na osjetno višim temperaturama.
Dok recimo Ferrari i Mercedes možda savršeno rade na 15-20 stupnjeva no i njima se mogu pojavit problemi na 30-40 stupnjeva, no poprilično kasno što ih onda stavlja iza Renaulta…
Sve u svemu u konačnici nebumo znali baš nikaj prije prve utrke, a i još bitnije prije prve zbilja vruče utrke…
@the best driver, ne slazem se nikako s tvojim komentarom. ako renault agregat pregrijava na manjim temperaturama, logicno je da ce na viisim temperaturama jos gore biti, naravno ako ne rijese problem. vjerujem da ce uspit to rijesit ali da ce bit savrseni, nece. 🙂 😉
😀 @doby43, dali se neslažeš ili ti nije milo uhu to što TBF1D govori? 😉 Kao prvo logika tu jednostavno nema velikog pristupa dok god proizvođači mogu prčkati po svojim mašinama, tj. dok god se ne zapečate. Mehaničari sigurno znaju o čemu pričam. Naravno TBF1D je samo iznio jednu, njemu milju mogućnost koja se naravno ne mora desiti, no uvijek postoji. Kao što je jedan forumaš mehaničar sa f1technical.net rekao (@321apex) Cit: “Heat is just the consequence of making the learning curve too steep (strm, ubrzan, pretjeran). You will soon see Mercedes and Ferrari having similar problems.” -Ova rečenica u… Read more »
hattrick neda mi se sve ponovno pisat tu 😀 Znaš di sam…ima tam objašnjenje sa slikicama zakaj to mislim, fora je u nečem sasvim drugom a ne pregrijavanju motora… Problem je u pregrijavanju kabela i prevelikim strujama da bi izolacija izdržala cijelu tu priču 😉 I Renaultov problem uopće nije izoliran… Ima ga i Ferrari, i oni su zeznuli stvar ali debelo manje od Renaulta (iskopao sam slike i skinuo tvorničke kodove sa kabela 😀 ) i nema čak ni teoretske šanse da im bolid radi punom snagom sa takvom instalacijom, a i danas vidim da je stigla i potvrda… Read more »
Nisam niti mislio na sam motor već ono što ga danas čini kao cijelinu. Mislim da su uz kablove dio problema bila baterija koja je uskuhavala (Li-Ion) usljed velikih vibracija recimo kod RBa (nešto prije sezone sam negdje našao dosta kompliciran sustav hlađenja tih baterija, mislim da su napunjene nekakvom rashladnom tekućinom, navodno Ferrari ima dosta inovativan način hlađenja iste), knock-on efekt mašine i sinhronizacija ERS sustava. Što se kablova tiče svi su htjeli uštedjet koji kilogram upravo sa manjim presjecima, no to nije baš tako velik problem, barem nebi trebao biti. Jedino što će ići gore je težina. Po… Read more »
@the best f1 driver i hattrick, lakse malo nisam mislio bas toliku raspravu potaknuti. 😛 fala vam na ovim komentarima jer ste mi pojasnili kompliciranost danasnjih bolida. komentari su veoma zanimljivi. stvarno vam hvala na trudu 😀
Eto onda nešto lakše…
http://www.youtube.com/watch?v=5EOlqKE_B_o&t=9m25s
STR u akciji na stazi Misano 😀
Očito su i oni imali filmski dan, samo za razliku od Lotusovog tu postoji i prava video snimka bolida 😀
Iako jako mi je čudan zvuk Renaultovog motora…
ako ništa zatražit će od fie da se promjene malo pravila kao i prošle sezone i to je to 🙂
šta, da vrate prošlogodišnje bolide, gume, gorivo, pravila?
pričajte šta želite, ali one gume su bile katastrofa i bolje je da su zamjenute drugima, koje takođe su bile kao žvake, ali makar nisu ljudima eksplodiravale u lice.
a šta ne dao Bog da je jedna od onih letećih guma pogodila Alonsa, Kimija ili Vettela u facu? da je netko završio karijeru zbog takvih guma? zar nam treba drugi Kubica, Massa? to je bio prevelik rizik, puno momčadi su bile za zamjenu. Ferrari nije bio zato što mu je jedino to omogućavalo ravnopravnu borbu sa RB-om.
pusti to kibi dabi . dešavalo se i prije da se gume raspadni od krhotina posli krša , “brutalnim napadom” na pasice itd pa bi srićom sve dobro završavalo … poanta je u raspadanju bez obzira na uzrok , a vozači F 1 su uvik izloženi riziku . npr massa i feder ili lewisovo izljetanje i razbija bolid zbog problema sa prednjim krilom ? je li se to može desit bilo kojem vozaču ? može jer opasnost i rizik su stalno prisutni , srićom ne događaju se često opasni udesi , a i bolidi su zaista čvrsti ( i kacige… Read more »
To uopće nije točno da Ferrari nije bio za zamjenu.
Probaj malo googlat i našel buš izjave Alonsa i šefova Ferraria nakon VN Britanije, do tog trena su protiv bili u Ferrariu, Lotusu i FI…
No nakon te utrke koliko znam više nitko nije bio protiv, a Ferrari i Lotus su sigurno bili za promjenu, jedini koji se bunio po medijima je gazda FI, no ne i FI…
http://www.telegraph.co.uk/sport/motorsport/formulaone/10152559/British-Grand-Prix-tyre-chaos-short-sighted-teams-agree-to-allow-Pirelli-to-make-changes.html
A i Alonso je nakon te utrke izjavio ovo:
http://www.bbc.com/sport/0/formula1/23188652
biga …… zato nisu samo promjenili izdrzljivost gume da ne puca a a onaj dio koji se trosi ostavili mekanim kao na pocetku jer su drugi timovi napravili bolide da ne trose gume jedino rb nije nista napravio usli su sa istim bolidom ali kad su vidjeli da rb nije prvi u svim utrkama i kad su bili spori odma mjenjaj gume na proslogodisnju komponentu jer im je odgovarala zato nemoj pricat gluposti a to sto si neki navijaci to nezele priznati to je njihov problem
nadopuna….neka rb(renault)rijesi problem da se utrkuju pa da pobijedi ko je bolji sa svojim vozackim umijecem a ne dominantnijim bolidom pa da vise i ja vidim dali je taj vetel toliko dobar bez rakete od bolida
a nemam pojma što nisu to odradili na drugi način. nisam ja zasljepljeni navijač. i meni je bilo glupo što plaču zbog guma umjesto da su prilagodili bolid tadašnjim gumama. nadao sam se da će to odraditi kao što si rekao. da će ostaviti mekoću i ostalo a malo ih pojačati da ne eksplodiravaju. ali bilo je kako je bilo, jbg šta ćeš sad. mnogo prvenstava ima repove za sobom. stvarno ne znam o kojoj se sezoni nije pričalo da pobjednici nisu imali nešto ilegalno. tako da, uvijek će biti onih koji plešu i onih koji galame da nije bilo… Read more »
Nekima stvarno mozak brzo izlapi. Cuj samo Red Bull imao problema sa potrosnjom guma? Najveci problem je imao Mercedes, a Red Bull je na pocetku sezone imao nesto vecu potrosnju od Ferrarija i Lotusa, ali nista drasticno. Sto na kraju pokazuju i rezultati na onim gumama na kojim je startala sezona (Vettel je na prvoj utrci zavrsio treci, a od druge utrke je vec bio na prvom mjestu, i nije ga ispustao do kraja sezone.) Kasnije su bili sve bolji sa cuvanjem guma. A i one nove je isto trebalo cuvati. Ako je neko od ovih kratkog pamcenja pratio analizu… Read more »
Čudno kako vam nema S.Lisca da zajedno sa vama proljeva gumenu pamet. Jedini prava istina je da su gume, točnije promjena konstrukcije donešena netom prije samog početka sezone kada su već svi imali finalizirani dizajn za nastojeću sezonu, tako da ste vi koji pojma nemate o F1 totalno u krivu kada govorite kako su se neki timovi “pripremili” za takve uvijete (tipa Ferrari, Lotus, Force India). To je notorna glupost. Njima je, samo na njihovu sreću, nešto više pasala ta komponenta, ne zato što su oni bili brži na tim komponentama, već samo zbog toga što su oni brži bili… Read more »
sumi ocito ti imas jako kratku pamet pa sta su se bunili tolko u red bulu na promjenu i ti i hat se jako kratke pameti ko je u barceloni vetla prestigao i to 2 puta ko je cvilio da moraju ic 5 puta u boks zato ne kakite vas dvojica i kupite si one tabletice da si osvjezite pamet … hat i sumi ajde ne kakite vise jer ispadate totalno bezveze sa tim vasim intelektualnim opisima ko da ste neki koji su pisali pravila o veteloljupcima vi ste linija manjeg otpora i ne trzam na te provokacije koje nemaju… Read more »
hattrik i schumi imate pravo na racun drzavnog proracuna da idete na ljecenje od vetelovog sindroma evo ja pitao ministra……. jer ove gluposti koje ste napisali ocito je dokaz da nemate pojma cjeli svijet vidi drugacije jedino vas dvojica kontra pogotovo ti hattrik ocito taj sindrom uzima maha
Ti,alonsova kujo,ocigledno nisi citao sta sam napisao. Spominjes jednu stazu, i nekakvo cviljenje. A ja sam ti fino gore napisao da je Vettel od druge utrke na prvom mjestu. I da je pobjedjivao, i uglavnom bio u vrhu i na tom sranju od guma. A na gume su se zalili svi osim par ekipa kojima su pomogle da prikriju slabosti. A zalili su se iz prostog razloga (zbog kojeg su na kraju i zamjenjene), zato jer su bile sranje!
schumi1 promjeni si nik… vetelova guzica…lijepo su te naucili kulture samo se idijoti i seljoberi tak ponasaju zajedno sa onima koji su ti dali plus za te bljuvotine koje pises
Alonsova kujo, tako se sa primitivcima komunicira…
Ma nema brige za vas..kad tad ce opet reno proradit a onda jao si ga ostatku..bit ce napokon zanimljivo cijelu sezonu iako ovo s kolicinom goriva je sramota za takav sport
vidicemo…..sa gorivom se u potpunosti slazem sa tobom
Samo optimisticno Kristijane 😀