Potvrđene promjene kvalifikacijskog formata

Momčadi Formule 1 dale su zeleno svjetlo promjenama kvalifikacijskog formata. Prošlog tjedna vođe momčadi pozvani su na sastanak s FIA-om, kako bi se raspravljalo o idejama za poboljšanje kvalifikacija. Sastanak je sazvan jer sve više vozača ne izlazi na stazu u trećoj kvalifikacijskoj rundi kako bi sačuvali gume za utrku.

Podsjećamo, promjene su sljedeće:

  • Q1 se skraćuje s 20 na 18 minuta
  • Q3 se produljuje s 10 na 12 minuta
  • Vozači koji prođu u Q2 dobivaju dodatni set mekših guma, najboljih 10 nakon Q3 isti vraća Pirelliju i starta utrku na gumama iz Q2

Navedene promjene, ako ih potvrdi FIA, na snagu stupaju već u Melbourneu.

Strateška Skupina F1 je danas, u petak, raspravljala o idejama za promjenu kvalifikacijskog formata i Autosport piše da su opravdane. Promjene stupaju na snagu ako ih na vrijeme ratificira Svjetsko Vijeće Motorsporta. No, ipak, podrška Vijeća je samo formalnost, s obzirom da je predsjednik FIA-e Jean Todt za Autosport izjavio da u potpunosti podržava promjene.

“Konstruktivno je imati malu promjenu kvalifikacija. Neki kažu da ne mogu izaći u Q3 jer im nedostaje guma. Ne pričamo o revoluciji. Uz malo promjena, malo finog podešavanja, možemo postići nešto.”

Momčadi su također raspravljale o promjenama pravila o homologaciji motora, nakon što je Renault upao u probleme, no te su ideje odbačene. Također je odbačena ideja Bernieja Ecclestonea prema kojoj bi se dvostruki bodovi dodjeljivali na posljednje tri utrke, umjesto samo na posljednjoj.

9 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
TOTTO2504

glupost, glupost, idiotarija….. najbolje nek se vozači dogovore o poretku i kvit!!

Groff

nek bacaju kockice…

ton

Sve uredu. Molim jedan odgovor ako mogu, kako to da ferrari i mercedes nemalu produzenje na nosu kao ostale momcadi UNAPRIJED HVALA.

t - 41F

Pravila za ovugodinu kažu da nos bolida mora biti visok 185mm. Većina ekipa je taj problem riješila tako što su nadogradili nos tako dabude po pravilima dok su merc i ferari taj problem riješili tako što su kompletan nos spustili na 185mm bez nadogradnje

Ferrari number1

Sve je to zanimljivo ali me zanima da li vozaci koji udu u Q3 smiju koristit samo taj extra set guma ili mogu koristit jos koji set guma za vise pokusaja da se ostvari sto bolje vrijeme i da li se u Q3 smije koristiti tvrda smjesa guma zbog taktickih razloga

given2drive

Andrija 3 reda iznad jeana todta imas gramaticku pogresku umjesto ago popravi u ako

Sto se teme tice slazem sa svim osim ako jaka ekipa poput npr mcm ili mercedesa ulazila u q3 na tvrd(j)im gumama to bi znacilo da startaju na tvrd(j)im gumama malo mi je tu klimavo ali to su ekipe koje znaju sto rade 😉

Leo

Još im je bolje ako startaju na tvrdim gumama dok je bolid težak i pun goriva više je opterečenja na gume a onda kasnije npr.nakon 20 krugova pređe na mekše ili već kakva je strategija sad je tu fitanje 2 ili 3 prolaska itd…

Related Posts