Caterhamov vozač Kamui Kobayashi nije bio iznenađen problemima s Renaultovim motorima, jer, kako kaže, bili su u zaostatku za Mercedesom i Ferrarijem još prije Jereza. Iako je Caterham od svih momčadi koje koriste Renaultov motor odvozio najviše kilometara, treba napomenuti da su vozili sa 150 KS manje nego što je bio slučaj kod konkurencije.
“Nisam zabrinut zato jer su proteklih godina radili odličan posao. Iz Renaulta su nam, prije nego što smo došli u Jerez, rekli da su u velikom zaostatku s motorima. Nakon što sam ih pitao da li su iznenađeni sa zbivanjima iz Jereza, rekli su “ne”. Sada do Bahreina moramo raditi s podacima koje imamo, pa ćemo vidjeti hoće li biti kakvih poboljšanja. Ako tada bude sve dobro radilo, mislim da ćemo onda biti zadovoljni. Nadam se da će Renault do Bahreina odraditi dobar posao.”
S druge strane, Kobayashi se odlično uklopio u Caterham jer se tamo nalaze njemu poznata lica od prije.
“Dosta ljudi odlično poznajem jer su iz Toyote prešli ovdje. Komunikacija nam je od samog početka dobra jer znamo kako tko radi. Naporno radim kako bi inžinjerima dao najbolje moguće povratne informacije, iako smo odradili malo kilometara u Jerezu.”
Reno objavio da je popravio greske na motoru i da ce sutra, na Lotusovom testu i predstavljanju bolida, to i pokazati! RB, TR i Caterham ce, naravno, prisustvovati dogadjaju! Iskreno se nadam se pozitivnim reakcijama!
dvije teske utrke na pocetku malezija,bahrein ko zavrsi utrku bit ce shampion sa ovakvim problemima bit ce utrka za pamcenje ko spa fr. sa onim potopom :))
Ako renault ne riješi probleme nakon bahreina, postoji šansa da budemo gledali drugog prvaka na kraju sezone.. Morati će se dobro potruditi da riješe te probleme koje imaju (red bull) te da pokušaju uhvatit mercedesove i ferrafijeve momčadi..
je, tome se baš i nadam. ma zapravo, neka pobijedi opet redbull ako baš hoće, ali da bude ono, kako se reče, fajt, a ne k’o prošle godine kad bi bilo najbolje da su se svi razišli u pol sezone da ne troše bemzin bezveze, ha da.
Caterham zbog ovih problema s Renaultovim motorima ispada iz utrke za pojedinačni i naslov konstruktora…šteta…
ne bi ga ja tako lako otpiso, ne, ne! u najmanju ruku, pomrsit će račune svima na začelju, a možda i više!
Ma dobro, možemo se mi malo zaj……. na račun Renault-a, ali ne sumnjam da će se oni oporaviti od trenutnih problema. Previše se tu love vrti da bi netko samo tako dugoročno zaglibio. Pitanje koje se postavlja je čiji motor je najbolji. Vjerujem da ćemo to pitanje saznati u narednim tjednima i mjesecima, ako ćemo u opće saznati. Naravno nečiji motor bi trebao biti za nijansu jači, nečiji za nijansu ekonomičniji, a nečiji za nijansu pouzdaniji. Onaj tko će naći zlatnu sredinu bit će na konju. Ono što me čudi, a već sam u nekoliko navrata spomenuo je Renault koji… Read more »
samo da podsjetim ekipu koja raspravlja o moćnim francuzima …peugeot je bio u f1 …čak je i mclaren imao njihov motor davne 93 ili 94 …nije baš bila godina za pamćenje…kasnije jordan i prost…a što se tiče trenutnog stanja renaulta mislim da će do prve utrke sve više manje raditi kako treba uz standardne dječje bolesti koje neće zaobići ni ostale proizvođače…
hehehehe… lijepo! najbolja vijest iz hereza. možda stvarno bude malo više borbe u toj f1.
ovo me iznenadilo, baš sam mislio da će renault biti najjači s malim motorima, ali drago mi je da su zabrljali 🙂
jel zna neko ili mozda neki link da vidim koji timovi koriste cije motore ,,,,,,,,,,,hvala
To ti je jednostavno:
1. Mercedes: MGP, Williams, McL (još ovu sezonu), FI
2. Ferrari: Ferrari, Sauber, Marussia
3. Renault – RBR, Lotus, Toro Rosso, Caterham
fala
http://www.formula1.com/teams_and_drivers/teams/
http://topgear-magazine.com/post/75693683282/jeremy-explains-the-new-formula-1-regulations
Vrijedno pogleda 🙂
sorry greška.
Off topic
http://topgear-magazine.com/post/75693683282/jeremy-explains-the-new-formula-1-regulation
ROFFL 😀
Kaj nisu oni najviše inzistirali na tim motorima…??
Može biti da su sve ovo vrijeme slagali mašinu koja za razliku od dosadašnjih ima prioritet biti u vrhu sa performansama, upravo kakav je bio slučaj ovih godina sa Ferrarijevim i Mercedesovim agregatima, tj. promjena filozofije koju su do sada imali. Mislim da je Rob u prošlom intervjuu rekao neešto u vezi toga. Vjerovatno zbog te promjene filozofije imaju kašnjenja u razvoju nekih jedinica tog agregata, vjerovatno je i Lotus za to znao pa nije došao na testove u Jerez, jer samim dolaskom nebi ništa imali osim dodatnih, za njih vrlo bitnih troškova. Za dva dana (7.2.) Lotus ima svoj… Read more »
Nebi se složio mislim da je svima jednaki cilj a to je izvuči maximum.Napisao si “Možda je razlog i može biti ….” to je ključna riječ u ovom tvom komentaru MOŽDA su u šumi…
…naravno da je cijeli komentar “mošda su u šumi”, predpostavljaš da se nadam najboljem, pa mi jedino ta logika ima smisao ako ide u tom smjeru.
Eto, ako ništa držim si fige da će se moja predpostavka obistinit i da ćemo biti na konju kad krene sezona. U protivnom smo lagana banana.
Ja ne znam ko bi mogao i pomisliti za renault da ne znaju što rade?nakon svega što su do sada demonstrirali.Ljudski je griješiti ,ali u gigantima kao što je renault,mercedes,ferrari,,itd se itekako vodi računa o najmanjoj sitnici (glede agregata pomenutog u članku).Iluzorno je i bespredmetno “pretpostavljati” da fulaju.Točno je da je renaultov agregat bio konstantno u zaostatku u odnosu na ferari ili mercedes pa je potpuno logično i razumno da su iskoristili velike promjene u f1 ka nečemu konkretnijem ,da ne kažem konkurentijem.Ja im želim puno uspjeha ali zeru manje nego ferariju ili mercedesu 🙂 ionako u ostalim segmentima imaju… Read more »
Kruze price da Renoov motor uopste ne izgleda kao sto su ga prikazali, tako da je moguce da je u pitanju novi motor kojeg nisu uspjeli dovoljno dobro istestirati! vrijeme ce pokazati…
Hat, imaš plus 😀
Upravo to – treba jos malo pocekati do pocetka trka, a mozda i pokoju trku, a da sve ne “legne” – onda ce se vec moci bolje vidjeti i bolje sudit.
150KS- to je otprilike snaga ERS-a, to su i rekli da ne stima! Nadam se da ce u Bahrein stici i tih 150 “konja”!
kobayashi je svjetski vozač samo što nema bolid i nikad ga nece imat jer ne donosi vrece love kao neki tatini sinovi
po čemu je to kamui svjetski vozač ? po rezultatima ? 2009. ne treba ni računat jer je odvozija samo 2 trke ( ipak treba priznat , osvojia je 3 boda) , 2010. je ima “mješovit” sastav ka tim kolege … de la rosu ( 14 trka za BMW sauber ) i heidfelda ( preostalih 5 trka od 19 koliko je bilo u prvenstvu ) . 2911. mu je tim kolega rookie perez , kamui je uspješniji . to mu je 2. sezona u F1 , a osvojia je 2 boda manje nego 2010. … 30 2011. Vs 32 2010.… Read more »
A avalon, pa to što se meni sviđa Kamui je moja stvar… Vidiš da se ne prepiremo oko rezultata. A ne možeš poreći da nije atraktivan vozač… Imaš ti pravo, ima i drugih, boljih od njega, koji isto tako nikada nisu dobili priliku, no, eto. On mi je zapeo za oko, pa mi je drag… I želim mu pobjednički bolid… Što u tome ima loše…
nema ništa loše šta se tebi kamui sviđa . loše je ako imaš 2 profila jer moj komentar je ispod komentara No 3 napisanog od forumaša Bjela Ninja . ako si to opet ti onda …. svak bira svoga ljubimca ali zbog toga ga titulirat “svjetski vozač” je malko pretenciozno s obzirom na ostvarene rezultate . ne sa jačom konkurencijom ( RB , ferari , McL ) nego sa konkurencijom npr pereza u istom timu ili sa npr grosjeanom koji je još lani bija rookie, a već je bija uspješniji na kraju sezone svojih krševa . ja se ne bi… Read more »
Ma potvrdio sam ti ja da se slažem da ima i drugih, možda i boljih od njega koji nisu nikada dobili priliku u vrhunskom bolidu… Osim možda Romaina prošle godine… I da se razumijemo, svi su oni dobri, koji god sjednu u kokpit bolida F1… Inače tu ne bi ni bili…
Ovo što si napisao gore za Kamuija je baš lijepo objašnjeno.Ja nisam imao herca napisat ali imam isto mišljenje i slično mišljenje imam za Sutila mislim da su to dobri vozači ali neki ih opisuju kao klasu svjetskih prvaka što po meni nikako nisu. Lisac ovo nema veze s tobom nego govorim opčenito, da se nebi opet upeco
@avalon
ne znam tko ti dade minus, ali kao što rekoh sve što si napisao stoji…
@r.u.m.
ne boj se, još me boli usnica od one zadnje udice 😉
Napokon malo istine o Renaultovom motor problemu.
p.s.
Zašto kada vidim ime Renault uvijek pomislim na Renault 4, a ne na bolide F1?
Zato što si balkanac! 😀
Renault je 3. po redu najuspješniji proizvođač motora za F1 po broju pobjeda GP utrka. Merc i Honda im nisu ni blizu. Imaju naslove sa Williamsom, Benetonom, Renault-om i Red Bullom. A imali bi naslov i sa turbo mašinom da Prost nije odustao u zadnjoj utrci.
Jesi probao voziti Clia RS, Megane RS ili Lagunu Coupe, Clio Williams..? Očito nisi jer ti legendarni R4 onda ne bi pao na pamet.
Balkanac? Francuski auto, sklapan u Sloveniji ?
Neeee, mora da je nešto drugo.
Aj Pero ne piši gluposti.
Ako cemo.gledat omjer utrka/pobjeda, mislin da je Hondica uspjesnija 😉
Da si ikada sjeo u Subaru Imprezu STI WRC ili Mitsubishu Evo ne bi spominjao Reanultiće autiće…
I CItroen ih dere po tom pitanju… Legendarna 5-ica turbo bila je legendarna jer je koliko toliko bila dohvatna nekim vozačima Rellyja u bivšoj Jugi, li nije baš imala savršewn uspjeh ni u Europskom Relly prvenstvu, a kamo li u WRC-u… Tu su dominirali Lancia Delta Integrale, Audi Quattro, Subaru Impreza, Mithubishi Evo, Ford s vremena na vrijeme, Peugeot i konačno Citroen… U doba 5-ice puno bolja je bila Opel Ascona 400 koja je harala europskim stazama…
E moj KOve…
😆
Tek sad vidim koliko ljudi nemaju pojma o autosportu na ovom portalu. Čast pojedincima.
Daijiro74
Jel ti pratiš uopće F1?
Ne, gledan teletubiese
@Vedran Šetka
Ma imaš pravo Loeb je bio 9 puta svjetski prvak u Renaultu! Samo se ne mogu sjetiti u kojem modelu… Dobro – nije Loeb vozio Renault, samo ne mogu se sjetiti tko je vozio Renault u WRC-u (za one koji ne znaju to je F1 Rallyja!), Možeš mi pomoći?
>Daijiro74
Vidi se, i nisi jedini izgleda.
Kove srica za nas da si ti pokupia svu pamet wikipedie
@Vedran Kristić o sorry, ne sjećam se da sam Clia RS, Megane RS ili Lagunu Coupe, Clio Williams viđao a gridu F1… Pročitaj ponovno post. Govori se o proizvođačima motora, pa se spominje Renault kao jedan od najboljih turbaka i navode se sportske izvedbe njegovih cestovnih modela kao dokaz toj tvrdnji. Na to sam samo napomenuo da ima puno drugih proizvođača turbo motora koji su u sličnim automobilima (prerađene cestovne izvedbe) imale daleko bolje pogonske agregate od Renaulta… A ti zapeo pa zapeo… Čuj zam ja za vranca koji je u svojoj klasi najbolji, to i dalje ne znači da… Read more »
Pero ,katrica je bila zakon u ono vrijeme 🙂
O da da. Honda civic – Uvezena iz Njemačke već spuštena…….. 120 ks, 210km/h sam uspio po ravnom kunem se. Išla bi kazaljka još malo ali je došla do kraja.
I tako 20 godina bez greške. Do tada sam imao golfa i sumnjao u Japace. Velika isprika žutoj braći.
http://www.njuskalo.hr/image-bigger/karoserija-limarija/honda-civic-hb-1987-1991-dijelovi-slika-13628885.jpg
Odgovoriti Kimi caru – pola texta je nestalo. Isprika.
Pero,priznat ćeš ako si prigode imao,najbolja je katrica bila za provozat komada,mislim “provozat”,komfor,aerodinamika i to 🙂
Ma ona vrata, a tek mjenjač kraj volana. Tko to može platit. Za rikverc moraš zamoliti one straga ako su se uspjeli uvući da naprave malo mjesta za ruku i štangu.
Ali da smo ga zlorabili za posao, tona šodera, bez problema. Zadnja vrata su se otvarala onako kako treba. Skroz do poda.
p.s. kraj 80-tih Tip kupi novi renault 4. Shvati da nemre stpustiti staklo na vratima, ode na servis, oni otvore vrata, nađu namjerno ne spojeni kabel i poruku “kakva plata takva vrata”
Pero,znam ja to sve,znam i zaboravio si limariju kao da je od papira,možda sam subjektivan i emotivan po pitanju katrice,a možda je ipak do komada koji su bili u katrici? Subjektivno,nerealno-realno doživljeno blagodarenje u jednoj običnoj katrici,al je imala dušu 🙂
Prozor na spuštenje u R4!? Ma daj u kojem filmu.
Imaš pravo. Četvorka je imala potezaču. Bio je to neki drugi auto. Zanimljivo kako čovjek misli da se svega točno sjeća. Da me ubiješ ne mogu se sjetiti koji auto je bio na tapeti.
Reno je dokazao da zna i moze da bude bolji i od velikog Ferarija, dovoljan razlog za pohvale
Omg, Pero, ti ga bubnes i ziv ostanes…hahaha…
lol…bar si izazvao brdo komentara i zanimljivu razmijenu konverzacije…harghhhhahaha…
Eh Kamui volio bih da si u boljoj momčadi i ljepšem bolidu… Ali to je život. Igraš sa kartama koje si dobio… 😆