Kobayashi: Renault puno zaostaje za rivalima

Caterhamov vozač Kamui Kobayashi, koji se nakon jednogodišnjeg izbivanja tijekom kojeg je vozio za Ferrari u World Endurance Championshipu vratio u Formulu 1, priznao je da je pred Renaultom dug put ukoliko se žele natjecati s rivalima Mercedesom i Ferrarijem, s obzirom da se muke na predsezonskim testiranjima za francuskog proizvođača nastavljaju.

Iako je na drugom danu ovotjednih testiranja u Bahreinu Japanac odvezao 66 krugova i završio kao najbrži od vozača koji voze na Renaultovoj pogonskoj jedinici, kaže da njegova momčad nije bila u mogućnosti fokusirati se na ovogodišnju pogonsku jedinicu zbog ranijih softverskih i hardverskih problema s novim Renaultovim 1.6-litrenim turbo V6 pogonskim agregatom.

“Ovo je ono što imamo u našim rukama trenutno pa im moramo pomoći kako bi bili u mogućnosti boriti se s ostalim proizvođačima pogonskih sustava. U ovom trenutku definitivno imamo slab tempo, pa im dajemo maksimalnu šansu a nakon toga moramo raditi na našem bolidu. Tako da sada ovisimo o pogonskom sustavu.”

Također je rekao da je na pravcima Renault puno sporiji od svojih rivala.

“Tijekom testova, susreli smo se i s drugim bolidima i jasno možemo vidjeti da su bolidi s Mercedesovim pogonskim jedinicama puno brži na ravninama, oko 20 do 30 km/h. To bi odredilo drugačije točke kočenja, sve, kad bi imali pravu snagu. U kratkom vremenu ćemo vidjeti što možemo napraviti. U ovom trenutku, definitivno poprilično kasnimo.”

Kobayashi je dodao da spori zavoji također predstavljaju veliki problem, zbog isporuke snage motora.

“Imali smo mnogo problema oko pogonskog sustava. Ovo [motor] je ono što čekamo jer imamo preagresivnu isporuku snage, koju je vrlo teško kontrolirati prilikom ubrzavanja iz zavoja. Tako da su trenutno spori zavoji vrlo zahtjevni jer ne znamo koliko trakcije možemo dobiti.”

9 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
vettel

prije pocetka prvog testa iz renaulta su rekli da idu s slabijim motor ali pouzdanim,odmah na prvom testu se pokazalo da motor ne da je pouzdan nego je katastrofalno nepouzdan..drugi test je pokazao da je to sve zajedno i dalje nepouzdano,slabije od ostalih motora,još sad kobajaši da izjavu da imaju preagresivnu isporuku snage (loše mapiranje)..ako se ne desi neko cudo momcadi pogonjene renaultovim motorom bolje da uopce ne idu u australju.

dino_sa

pa sad sve je ovo igra a ova vremena obicni brojevi tko zna sta se tu krije a i od ranije renault motori su bili prave stedise sve je ovo ne izvjesno do 2 ili 3 utrke mislim da ce mnogi timovi vozit samo onolko kolko im treba za neki poen da nece bas forsirat do maxi…

avalon

ne znam bi li trebalo virovat kobayashiu jer neki forumaši su tvrdili da RB nema problema sa renaultom , ricciardo je izjavija da dobar start mercedesa uopće ne brine RB iako su mercedesovi motori u jerezu odvozili 875 krugova ( 4 tima ) , a renaultovi 151 ( 3 tima ) , a trebalo bi čut i šta misli hattrick s obzirom da uvik ima neke insajderske informacije koje su večini nas nedostupne ….

perodeformero

Bilo bi to predosadno i potpuni promašaj da momčadi nemaju problema.
Zato su i promijenili pravila. Ako bi sad sve radilo savršeno, izostao bi bilo kakav razvoj i napredak u sezoni i slijedećim sezonama.
Baš smo zbog tih stvari i trolali po F1 zadnjih sezona jer se ništa ne mijenja. Znalo se tko je kakav, a pokušaji sa coandama, anakondama i ostalim rijetkim životinjama su bili………….

Bjela Ninja

to reci otvoreno da nisu ni blizu

Ferrari number1

Ne bi me iznenadilo da se ispostavi da je renault sakrio karte sto se tice snage motora i max brzine i bacio sve karte na pouzdanost Ericson je danas bio drugi po broju odvozenih krugova (96) a i toro roso le s Kvyatom odradio 57 krugova ne treba gledat vremena jer ce se tek u australiji vidjeti tko ima najbolji paket sto se tice snage pouzdanoszi ali i potrosnje goriva sto ce biti mozda i najvaznije doci do cilja mozda u tom segmentu bas renault ima prednost?

avalon

hm , može bit da renault krije karte ali na čudan način . top tim kojeg opskrbljuje motorima je odvozija 28 krugova ( ricciardo ) pa valjda im motore testiraju caterham i TR . možda stvarno motor renaulta manje troši i to može bit taktika za novu sezonu jer …svi će jurit brže od njih ali i više goriva trošit pa kad svi stanu zbog nedostatka goriva RB će elegantno uzet pobjedu , vozači TR će bit 2. , a lotus i caterham će se borit za 3. misto . lukavo nema šta … kako su se samo dobro dosjetili… Read more »

FW

treći po broju krugova… williams 115, mclaren 103 ,caterham 98 …

avalon

a ukupan broj krugova bolida pogonjenih mercedesovim i renaultovim motorom ? 342 Vs 209 …133 kruga više su odvozili mercedseovi od renaultovih motora jućer . istina da se renault donekle “sredija” ali još debelo zaostaje posli 7 dana testiranja .

Related Posts