F14 T je dobio ime prema tekućoj godini i predstavljanu novih turbo motora. U Ferrariju kažu da su bolid, koji su razvijali pod kodnim imenom 665, radili više od dvije godine. Iako se ove zime često spominjalo da će Ferrari prijeći na push rod ovjes, ipak su ostali vjerni pull rodu, kojeg su predstavili prvi put 2012. godine na bolidu F2012. Bočni usisnici se čine nešto manji nego oni kod McLarena, dok je prednje krilo vrlo slično. Zadnje krilo je, kako kažu u Maranellu, potpuno izmijenjeno zbog novih pravila. Može se primijetiti više crne boje nego prošle godine, osobito na stražnjem kraju bolida.
jedan od ljepših 😀
Moram priznati da nakon tri prospavane noći i nakon kaj sam dobro pogledal kaj su ostali napravili nekako prihvačam da među svim tim ružnim njuškama Ferrari izgleda najmanje ružno…malo manje od Lotusa a da su na njušku stavili onaj komad pi**eka zapalio bih kuću i trčao gol do Maranella i obavio veeeeeliku nuždu na vjetrobranu od grofovog FF-a…
Samo me još zanima kaj bu Njuvi smislio ovaj put…
nek stavi i kabinu od fap-a, samo da je brz
nije baš da bum svršil na f14t, al se nadam da je hebeno brz i da bu švaba nastradao
Mravojed
Može li ružnije?
Nos izgleda kao mlohava ćuna.
usisavač* 😀
kakva katastrofa, najružniji bolid u povijesti f1, tj. ovo je ususavač ne bolid…
.konačno.
priznajem da sam subjektivan u procjeni al ova mi je Ferrarijeva koncepcija, gledajući izgled, stvarno sjela na prvu. Od nosa pa do auspuha mi izgleda predobro…čak i velik dio crne boje mi s euklapa. jedva čekam vidjeti ga na stazi.
Nadam se da su u Maranelu pogogodili koncept i da će konačno F14T biti dostojan dva dijamanta u njemu.
FORZA FERRARI!
Nadam se da će ovaj Ferrari napokon donijeti Alonsu naslov,već bi bilo vrijeme.FORZA FERNANDO!
ovaj nos mi izgleda kad se Alonso ili Kimi zabio u nekoga ili nešto pa je ostao u tom položaju…..Sve u svemu nadam se da je brz, a o ukusima se neraspravlja , nekom je lijep, nekome nije ali mislim da je to svima nama najmanje bitno!!!
opet potpuno drukčiji pristup u odnosu na druge, odlično, tako i treba, a ne da svi imaju isti bolid…..još da vidimo gdje je RB
Podignut dio prema nosu (2013) pa naglo nos prema dolje (2014)
Otvor za zrak pokraj vozača – proširena šasija (2014) ali ne i otvor (2013).
Stabilizatori pokraj otvora za zrak isti kao i 2013
Izgleda da Feriri nije razvijao novu šasiju nego je staru prilagodio novim pravilima.
“U Ferrariju kažu da su bolid, koji su razvijali pod kodnim imenom 665, radili više od dvije godine”.
sumnjam baš da su se toliko bazirali na staru šasiju a i Byrne je radio ovaj bolid..tako da idk..
O ukusima se ne raspravlja…..svi gledamo drugačije i imamo drugačiji pogled na to je li nešto lijepo ili ne. Osobno, uvijek mi je crveni bolid Ferrarija ostavljao odličan dojam (upravo zbog te svoje crvene boje). Ovaj put su ipak malčice (po mom ukusu) pretjerali s tom crnom bojom. Nos kao da je još malo više spušten nego onaj kod Mclarena…ne vidim neke drastične razlike između ta dva bolida. Nešto ovako slično treba očekivati i od RB-a i Mercedesa. Vjerujem da će Ferrari i ove godine biti konkurent za najveće plasmane u utrkama.
Analiza Craig Scarborough-a.
http://www.youtube.com/watch?v=Dkt5k-x4GT0
Nos mi se na prvu nije svidio, ali navikneš se nekako na njega. Ono što mene najviše iritira je crna boja… Jednostavno mi bode oči i nastavit će. Prošlogodišnji je bio probavljiv, al ovo mi je previše
Menivje osobno smijesan bolid ali o ukusima se ne raspravlja 😀
Napokon dočekao sam i to. Predstavljen je famozni F14 T. Na prvu mi ta njuška nije sjela, ali pomalo se privikavam. Iskreno ako je ovo budući Tomcat boli me tuki kako bolid izgleda. Ako je brz i dovoljno glasan ja zadovoljan. Kažu da su sredili zračni tunel, simulator, napravili rošade u tehničkom odjelu i doveli Allisona, a čak su dovukli i Byrna iz dalekog Tajlanda. Nadam se da će sve to uroditi plodom. I na kraju moram spomenuti 2 asa. Dva meni osobno najbolja vozača, dvije stare iskusnjare, dva različita karaktera – Alo i Kimi. Imati takva dva vozača je… Read more »
https://www.youtube.com/watch?v=HZkTX3uC3-E#t=231
Usisivač za auto! Nadam se da će i posisati i sav zrak ispod bolida. 😀 Još ne mogu reći je li lijep ili ružan, ali super mi je ovo što svaki bolid drugačije izgleda jer već dogodine svi bolidi mogu izgledati kao pobjednički bolid iz 2014. Također, mislim da će slow motion snimke bolida kroz šikane biti strava sa ovako spuštenim nosevima. Jedva čekam vidjeti RB.
Evo, priznajem, na drugi pogled, izgled bolida mi se dopada.
Slike samo ponovo pogledao i sjeo mi je bolid.
Forza Ferrari
p.s.
povlačim i odričem se svega negativnog što sam eventualno prije napisao
A zašto je ova grba na nosu? McLarenova izvedba je ljepša, dal je bolja pokazati će vrijeme.
Radi hlađenja motora jesi vidio da ima zakrivnjen nos
Ne.radi iskirištavanja zraka u svrhu aerodinamike ispod bolida.
Meni se bolid sviđa je me zakrivljenost nosa potsjeca na stare formule.I nije bitna ljepota bolida ako je funkcionalan
ne znam dal je tko već stavio ovaj video, ali meni je predobar, trnci su prolazili ispočetka… 😀
http://www.youtube.com/watch?v=RXxYSmKJuXM
ovaj je do sad njruzniji. jos da vidimo RB a newey je vec najavio da ce biti ruzan, al ne znam moze li ruznije od ovog.
S obzirom šta smo sve vidjeli za ovu godinu, ovaj i ne izgleda loše!
Nego jedna mi je stvarčica zapala za oko. Ako ste gledali video klip na Ferrari stranici kada Luca M. dolazi u tvornicu da vidi bolid prvi puta, jedino je zagrlio Alonsa a Kimi se pojavljuje na par trenutaka kako stoji i žvaće žvaku!!!
Ništa bitno nadam se ali eto..!
Ma ne , ne , ne . neeee ….. Jos je Lotus ( citaj. Vilicar ) najljepsi , ovaj Ferrari izgleda kao da ima problema sa erekcijom , ili citaj Grosjean se zabio u ogradu , isuse kriste gdje ovo ide . Ali ajde barem svi ne izgledaju isto , sad cemo vidit tko je najslavija karika , makar majke mi Kobayashi bi mogao biti konkurent za titulu , nek umjesto nosa stave koplje i eto ih ….. Force Indija po za sada najstandardnija , McLaren ne loš , Lotus čudan odlican/katastrofa ( ovisi o tome kako gledate ) ,… Read more »
Ne zanima me kak bolid izgleda može biti ružan ko smrt samo da je brz. Naravno brzi RB
E da do sad je Ferrari najljepši.
složio bi se s tobom u prvoj rečenici al u drugoj definitino ne 😀
Ma samo da nije p*m*ek…A nakon prve dvije utrke više niko neče ni govoriti o dizajnu. Brzina će biti ono bitno…
zasad najljepsi bolid… govorim za razliku nosa na McLaren i Lotus.. mozda samo malo previse crne boje.. 🙂
Sve vrsni majstori za komentirati,ima jedna stara- kritizirat može svatko, a pohvalit samo stručnjak- bolid je sasvim OK
I sad si ti neki stručnjak ili kaj…evo idem i j pohvalit pa ču i ja bit stručnjak 🙂
Pa opet mi je ljepša njihova izvedba nosa, nego od ostalih.
Bolje i ovako, nego da bude kao k***c.
Zasad imamo mravojeda,kur.c,viličara,usisavača sto je sljedece 😀
Sljedeci je Tenk 😀
I tenk smo imali, RB8 (Brazil 2012.)
Nisam njihov navijac,ali do sada mi se njihova izvedba nosa najvise svidja.
Ljudi ovo za sada viđeno nisu bolidi već GRDOBE.Jedino Lotus na nešto liči.
Rugat ćemo se mi i Red Bull-u i Mercedesu
…đizs faking krajst…kad ovo vidim vratio bih stepenice istu sekundu…noćne more ću imat od ovog što god več bi to trebalo biti…
Mislim da je ovo točka na I najglupljim propisima i pravilima ikad u povijesi motorsporta…
još nisam vidio ružniji bolid,pa čak ni one sa kondom-nosom…
Sa ovom crnom bojom nazad kao neke izvedbe Marusije nekad, neka budu i “brzi” kao Marusija… 😀 😛
Hmmm, nikad Ferrari nije imao ovoliko crne boje na sebi.
valjda nije mrtvacka boja
hm nije neka ljepota ali vidicemo kolko je brz
uhhh majko mila ja mravojeda….barem da budemo jeli ostale kao sto izgleda….duga je godina valja ga gledati.
Meni je bolid ok (mislim kaj se dizajna tiče), nije da se umire od njegove ljepote, ali imam dojam da su pogodili sa koncepcijom, jer vidim nekakvu logiku u niskom i širokom nosu koji usmjerava zrak (u široj struji) ispod bolida… Stepenica je morala biti kako bo se dobilo na maloj visini cijelog nosa…. Zanimljivo je i to da imaju puno manje bočne otvore, što govori da su efikasno riješili hlađenje motora i ERS-a… Osjećam da su ovaj put pogodili sa dizajnom… Čekam da vidim Neweyevo rješenje…. 😆
Dobro pratiš druge stručnjake i njihove komentare ali slažem se s njima. Nadam se da je to prednost Tomcat-a xd